Paar problemen na winterslaap met Bandit 1200 96

Laurenzo

MF'er
9 nov 2004
181
0
Luinjeberd
Hallo,

Na deze bike uit zn winterslaap te hebben gewekt, bleek het oliepotje van de koppeling leeg te zijn. Zo te zien lekt het er uit bij het motorblok. Wat kan ik het beste vervangen, is het alleen een ringetje, of..?

Knipperlicht linksvoor doet het ook niet meer, lampje is ok, dus het moet ergens in de bedrading zitten, iemand nog suggesties?

Verder piept de achterbrug met met elke duik in de achtervering, waar kan ik die het beste smeren?

Na de olie bijgevuld te hebben, een nieuwe accu erin (oude was alweer 6 jaar oud), snorde de bike weer als de brandweer. :] Ook heb ik een flesje Forte in de tank geleegd, wie weet zal t helpen. Vond wel dat de motor beter stationair liep.
 
als je koppelingszylinder lekt dan hoef je maar een afdichtring te vervangen is zo gepiept, de bedrading van je knipperlicht zal normaal gesproken tijdens de winter niet kapot gaan dus ik zou de kontakten van je lampje even een beetje opschuren waarschijnlijk heeft die slecht kontakt en je achterbrug heeft normaal gesproken een smeernippel voor de as waarmee je achterbrug in je frame zit, veel succes!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan