Paar rondjes Nürburgring

Gixxer'88

Rookie
12 dec 2004
13
0
Breda
Ik wil in augustus een paar ronden rijden over de Nordschleife. Voor t eerst.
Is er iemand in de zaal met ervaring? Wat neem je zoal mee, zijn er -zelfs in het hoogseizoen- genoeg 'zimmers frei'? Of is t gewoon verstandiger bij een (motor)hotel te overnachten?
Hoe lang duurt t trouwens voordat je de rondentickets binnen krijgt die je via internet (moet?) bestellen?

Alvast bedankt voor reacties, mazzel.
 
Wij gaan aanstaande zondag met een groepje naar de nurburgring ff wat rondjes rijden. Bij ons rijd er een auto mee voor de spullen en voor het geval er toch iemand mocht crashen :? ( ik hoop het niet natuurlijk )

Wij kopen de ronde kaarten altijd ter plaatse

Oh ja, wij vertrekken vroeg en gaan 's avonds weer terug.

Je bent altijd welkom om met ons mee te rijden :]
 
Wij gaan aanstaande zondag met een groepje naar de nurburgring ff wat rondjes rijden. Bij ons rijd er een auto mee voor de spullen en voor het geval er toch iemand mocht crashen :? ( ik hoop het niet natuurlijk )

Wij kopen de ronde kaarten altijd ter plaatse

Oh ja, wij vertrekken vroeg en gaan 's avonds weer terug.

Je bent altijd welkom om met ons mee te rijden :]


Ik ga ook met nog een Tuono rijder.. *O*
 
als je in je eentje bent kun je altijd wel een kamer regelen, mits er geen groot evenement op de nurburgring bezig is. ik weet niet hoeveel rondjes je gaat rijden maar ik neem altijd kettingspray en olie mee.

ik raad je aan om te proberen een vrijdagavond je eerste rondjes te rijden dan kun je de baan goed verkennen. voor de rest erg goed opletten en voorzichtig zijn, geen bocht is wat ie lijkt.

en je spiegels goed in de gaten houden, snelheids verschillen zijn enorm.
 
Terug
Bovenaan Onderaan