Paar vraagjes RS125

LelyRacer

MF'er
3 jul 2006
84
0
Lelystad
Hallo allemaal :W

ik heb sinds vrijdag een rs 125 extrema uit 94 erbij gekocht...
deze ga ik opknappen en er komen kappen van een rsw 125 gp motorfiets op..

nu heb ik een paar vraagjes :+
ik zag dat er in het huisje van de powervalve geen kabel in zit.. nu heb ik hem eraf gehad en denk dat deze op olie druk werkt... heeft dit een verschil als prestatie met de elektrische van de nieuwere modellen?

ook is de voorvork keerring goed lek had ik al gezien.. weet iemand waar deze te kopen zijn voor dit model? :)

toen ik hem gisteren een paar keer wou starten... gaf hij elke keer voordat hij aansloeg een plof uit de uitlaat... de motor loopt erg lekker maar wat mij opvalt is dat de bougie elke keer erg nat is... alleen dat de kleur van de bougie wel gewoon erg mooi is..
 
Laatst bewerkt:
wat mij ook opgevallen is, is dat de powervalve schuif eruit is.. geen veer en zooi.. de behuizing zit er wel op maar binnen in ( daar waar de veer in hoort ) daar zit een rond stuk metaal in ofzo om hem af te dichten... ook zit er bij mij zo een magnetisch motortje in alleen geen kabel naar de valve?? ik heb hem gewoon 23kw op kenteken
 
Laatst bewerkt:
wat mij ook opgevallen is, is dat de powervalve schuif eruit is.. geen veer en zooi.. de behuizing zit er wel op maar binnen in ( daar waar de veer in hoort ) daar zit een rond stuk metaal in ofzo om hem af te dichten... ook zit er bij mij zo een magnetisch motortje in alleen geen kabel naar de valve?? ik heb hem gewoon 23kw op kenteken

Dan staat je powervalve gewoon open, en rijd ie onderin zwaar kut..

Keerringen kan je bij de meeste aprilia brommerzaken wel halen, en bijna alle motordealers kunnen heb wel bestellen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan