Paar vraagjes Shadow VT1100C '87 handvatten/knipperlichten

mvveelen

MF'er
21 jun 2005
35
0
Hoi,

ik heb vandaag m'n motor maar weer eens van stal gehaald. Nieuwe accu er in, stukkie rijden. En vooral: poetsen.

Bij het poetsen kom je dan toch weer dingen tegen waarvan je denkt: dat ziet er niet zo netjes meer uit. Zoals: knipperlichten (chroom-plastic) is dof en niet meer toonbaar te maken dus wil ik vervangen. De rubbers waarmee de knipperlichten vast zitten wil ik liefst ook vervangen omdat in ieder geval nu eentje een scheurtje (uitgedroogd) vertoont. De rest zal wel gauw volgen ben ik bang.

Tijdens de rit ben ik van het handvat rechts een chromen afdekdop kwijtgeraakt. Ziet er niet uit zo.

Nu ben ik eens gaan zoeken op internet bij motozoom, ebay en weet ik veel waar nog meer, maar juist mijn motor (icm bouwjaar) komt er bekaaid vanaf vwb. onderdelen. Ze zijn niet veel meer te vinden.

Mijn vragen:

Kan ik ook andere knipperlichten monteren (zonder al te veel aanpassingen), zo ja: welke? Liefst een beetje lijkend op wat ik nu heb, de standaard chromen knipperlichten.

Kan ik gewoon elk type handvat bestellen, of moet ik rekening houden met een bepaalde maat (kan die niet vinden)?

Sorry als dit voor jullie allemaal gesneden koek is, maar ik dacht dat dit toch wel HET forum was om met deze vragen langs te komen :)
 
KIjk eens op www.louis.de
Daar staan zat vervangingsonderdelen op.

Je kunt bijna alle knippers monteren, alleen als je led monteert moet je er ook weerstandjes tussen maken..
handvatten zijn nagenoeg allemaal dezelfde maat..
suc6 met 'ppimpen.
gr Jim
 
KIjk eens op www.louis.de
Daar staan zat vervangingsonderdelen op.

Je kunt bijna alle knippers monteren, alleen als je led monteert moet je er ook weerstandjes tussen maken..
handvatten zijn nagenoeg allemaal dezelfde maat..
suc6 met 'ppimpen.
gr Jim

Hey, dat is de duitse broer van louis.nl (nu: motozoom.nl). Zal het stuur eens opmeten, dan ben ik daar wel uit. Voor wat betreft de knipperlichten zal ik eens neuzen of er iets tussen zit voor me. Thanks.
 
louis.eu, is engels, en voor sommigen handiger.

Wat jij wilt is vrij standaard: andere knippers en handvatten. Kun je bij zat bedrijven kopen, niet alleen op internet.

Hein Gericke is goedkoop. japparts.nl heeft ook zat.

Je kunt ongeveer elke knipper pakken die je wilt. Let even op de lengte van de steel en het model. Handvatten dit: 22 of 25mm meer smaken zijn er niet. En in 22 mm (standaard voor jappen) is er meer keus.
 
Het is inderdaad een USA import.

Denk dat ik er wel aardig uit ben. Handvatten zal niet zo'n probleem zijn en de knipperlichten ga ik denk ik toch maar voor de originele uitvoering. Dan weet ik tenminste zeker dat ik niets hoef aan te passen en kom ik niet voor verrassingen te staan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan