Paar vraagjes van een echte ''leek''

Ik heb mijn motor rbw in 20 lessen gehaald, en 5 jaar later mijn auto rbw. Voor alle examens in 1x geslaagd zowel praktijk als theorie. Dus overslaan kan best en is ook leuk *O*
 
Allereerst complimenten voor je post :P laatst was er ook een nieuwe motorrijder die een andere toon aansloeg haha.

Het maakt niet uit wat je eerst haalt denk ik. Bij een van de twee rijbewijzen moet je toch alles nog leren wat betreft kijken etc. Dus het tweede rijbewijs dat je haalt zal altijd makkelijker moeten gaan, of dit nu motor of auto is.

Wat betreft het geluid van de 25 kw motoren hoef je je niet druk te maken. Bij begrenzen verandert er niks aan het geluid. Het blok krimpt namelijk niet opeens van 600 cc naar 100 cc :+ Ikzelf reed een zxr 400 op 25 Kw. Heb er een bsm vampire demper opzitten, eigenlijk te asociaal geluid dus ben maar niet bang!

Succes met lessen in de zomer :D :]
 
Bedankt voor de reacties en ik ga lekker kijken naar een motor die ik mooi vind. :)

Ik ben zeer geintresseerd naar de kawasaki ZXR400
 
Laatst bewerkt:
ik snap het niet; je kunt toch nog niet motorlessen voor je 18e? ik zou dus nu lekker beginnen met B maar zorg wel dat je zo snel mogelijk examen doet zodat je in augustus ook daadwerkelijk met A kunt beginnen. Dan heb je ruim voldoende tijd vóór 2013
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan