Paasraces ONK afgelast

Racegirl900

MF'er
3 mei 2005
99
0
Oldenzaal
De ONK races voor dit paasweekend zijn definitief afgelast i.v.m. de sneeuwvoorspellingen. Dat melden verschillende bronnen

Dus nog even wachten voor het ONK seizoen echt begint....
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Mijn werkgever sponsort MV Agusta wat automatische betekend dat ik kaarten heb *D

Kut weer, had echt zin om weer een dagje op het circuit rond te hangen :(
 
Laatst bewerkt:
Wat balen dit voor de rijders en het publiek zeg! :( Het was zelfs op de nationale radio!
Nu ja, hopen maar dat er naarstig wordt gezocht naar een alternatieve racedag.
 
ja zeker jammer ik ben benieuwd of er coureurs uit het buitenland al hier waren want dan is het helemaal balen dat je voor niks komt
 
Sinds wanneer is het te koud om te kunnen racen ? Vroeger werden er GP's op de Salzburgring in het voorjaar gereden terwijl de sneeuw in de bermen lag en er soms tussen de sneeuwbuien getraint werdt . Er werd alleen afgelast als er ook echt sneeuw op de baan lag . Maarja , was te verwachten . Ik had er anders best wel zin in . Maar er was in september toch een koekblik racefestijn wat niet doorgaat ? Dan is de nieuwe datum ook al gevonden *O*
 
Sinds wanneer is het te koud om te kunnen racen ? Vroeger werden er GP's op de Salzburgring in het voorjaar gereden terwijl de sneeuw in de bermen lag en er soms tussen de sneeuwbuien getraint werdt . Er werd alleen afgelast als er ook echt sneeuw op de baan lag . Maarja , was te verwachten . Ik had er anders best wel zin in . Maar er was in september toch een koekblik racefestijn wat niet doorgaat ? Dan is de nieuwe datum ook al gevonden *O*

De paasraces voortaan in de eerste week van september houden :} moet je wel nieuwe eitjes nemen
 
Die chocolade eitjes kun je zolang ook wel in de koelkast bewaren :+ Misschien moeten ze toch maar van de paasraces afstappen en het bijvoorbeeld voorjaarsraces noemen die dan het 2e weekend van april zijn . Was in dit jaar ook mooi uitgekomen met de eerste IDM races .
 
Die chocolade eitjes kun je zolang ook wel in de koelkast bewaren :+ Misschien moeten ze toch maar van de paasraces afstappen en het bijvoorbeeld voorjaarsraces noemen die dan het 2e weekend van april zijn . Was in dit jaar ook mooi uitgekomen met de eerste IDM races .
Volgens de laatste berichten op www.racesport.nl hebben ze het over 19-20 april, wat mij een goed plan lijkt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan