Paasweekend 30 & 31 maart & 1 april

Kom je lekker hier in't zuiden rondgassen, evt samen met anderen? Max? H-D?
Het wordt iig. hééél mooi weer hiero!

Zaterdag 9.30uur Weert en doorrijden naar de Eifel?????
Ik kom samen met R1Beest naar Limburg en knallen door naar de Nürburgring :]
 
Waarom nou zaterdag, waarom niet zondag of maandag? :( Als het meezit heb ik zaterdagmiddag de groene kaart in de bus. :}

Sorry Paul ;( , maar op zondag en maandag andere dingen te doen. Zoals atb-en :] paps en mams opzoeken op de Veluwe *D .

Volgende keer beter :}

Veel plezier met inrijden en tot de volgende rit })
 
Sorry, ga toch echt met Paul mee hoor! :}
Paasmaandag was ik zeker meegegaan!
Moet trouwens met Max in het zuiden nog boodschappen doen! })
 
Laatst bewerkt:
IK heb donderdag de hele dag op de motor gezeten.Gisteren heeft m'n vriendin voor heet eerst gelest.Gaat nu door!Kan ik lekker alleen rijden. *D A.s. maandag kan ik alleen rijden.Weekend is al vol.Ik weet nog niet waar ik naar toe ga.Misschien wel naar A'dam en Den haag.Pak ik twee Italiaanse evenementen in 1 dag.Denk er nog even over na.Er is zoveel geopend op maandag! :?
 
Ga zo effe licht onderhoud plegen (ketting smeren, lampjes checken, vloeistofjes checken, misschien zelfs schoonmaken :P ) en daarna stukje rijden...

Weet iemand nog een stukje als Deal's Gap in de regio Nijmegen? Effe wat aan de bochtentechniek doen... })

Zal wel weer het dijkje Arnhem-Heteren worden, is op drie bochten (met enkele stukjes uit de berm losgereden grind) na mooi schoon...
 
Wiehooooo,

Gisteren even 300 kilometer erbij gezet *D

Ben vanuit Zaandijk via Durgerdam (dijk), Edam (dijk), Hoorn (dijk) naar Enkhuizen gereden. Daar ff geluncht, lekker in het zonnetje op het terras van de stationsrestauratie.

Vervolgens via de dijk naar Wervershoof en Medemblik. Daarna door naar de Afsluitdijk.

Toen ik daar eenmaal was, was het wat aan de late kant om Friesland nog helemaal door te gaan dus juist de andere kant naar Den Helder. Vervolgens vanaf Den Helder naar Breezand en Anna Paulowna en 't Zand.

Bij 't Zand doorgestoken naar Groote Keeten en daarna via Callantsoog weer afgezakt naar Alkmaar en over de A9 teruggeknalt naar Zaandijk.

Moe maar voldaan gecrasht op de bank. :]
 
En, zijn jullie geweest? Hoeveel rondjes gereden? :?

Vertel Vertel Vertel Vertel...... :} :}

Foto's??? :? :?


;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)


Paul,

Zoals je weet hebben we heerlijk geknald *D en 750km op de teller gezet :]

Nee, we zijn niet de baan op geweest :( i.v.m. 95Db-grens overschrijding :+ Maar dat wist je ook al.

De bandjes weer van oor tot oor geraakt :} en €50,= benzine lichter.
 
Laatst bewerkt:
Paul,

Zoals je weet hebben we heerlijk geknald *D en 750km op de teller gezet :]

Nee, we zijn niet de baan op geweest :( i.v.m. 95Db-grens overschrijding :+ Maar dat wist je ook al.

De bandjes weer van oor tot oor geraakt :} en €50,= benzine lichter.
Hoe kan dat nou :?
Met een lasertje haal je toch geen 105 dB :? })

Ennuh die 50 Euro was dat voor de benzine :? of zat daar de Mac bij :? :P
 
Wat me trouwens echt verbaast is dat die oval laser van R1Beest wel te veel kabaal maakt en die Hotcam van Redgixx niet...

( mooi uitlaatje op die gsxr he, Mar1tin :? :P )

Trouwens PaulR1, prachtfiets die van jou. ( kmis alleen een stuurdemper en een kapje voor op het zadel :P )
 
Wat me trouwens echt verbaast is dat die oval laser van R1Beest wel te veel kabaal maakt en die Hotcam van Redgixx niet...

( mooi uitlaatje op die gsxr he, Mar1tin :? :P )

Trouwens PaulR1, prachtfiets die van jou. ( kmis alleen een stuurdemper en een kapje voor op het zadel :P )

Wat missen we nog meer op Paul z'n fiets:
- Mooi dempertje (1tje die op de Ring afgekeurd wordt, 8-)
- Crashpads, :?
- PK's, ;(

Wat Paul wel heeft zijn GLIMRANDJES op zijn banden :r
 
Wat me trouwens echt verbaast is dat die oval laser van R1Beest wel te veel kabaal maakt en die Hotcam van Redgixx niet...

( mooi uitlaatje op die gsxr he, Mar1tin :? :P )

Trouwens PaulR1, prachtfiets die van jou. ( kmis alleen een stuurdemper en een kapje voor op het zadel :P )

Die stuurdemper en dat kapje....zijn dat die dingen die er bij een Suzuki al standaart bijzitten :P
 
Die stuurdemper en dat kapje....zijn dat die dingen die er bij een Suzuki al standaart bijzitten :P


SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :} SUZUKI GSX-R 1000 :}

Heeft alles standaard ;)
 
Vandaag ff met het koekblik van Assen naar Heerhugowaard geweest om een 2de hands demper te halen. Was die 4 uur rijden wel waard. Morgen ff stukkie rijden en maandag ff klein tochtje in het noorden des lands. :)
 
Wat missen we nog meer op Paul z'n fiets:
- Mooi dempertje (1tje die op de Ring afgekeurd wordt, 8-)
- Crashpads, :?
- PK's, ;(

Wat Paul wel heeft zijn GLIMRANDJES op zijn banden :r

Je gaat me toch niet zitten jennen he???? :(
Dempertje komt!!!! :)
Crashpads en stuurdemper (die was je vergeten) komen er aan. :)

En op mijn nieuwe glimmende bandjes ben ik apetrots. Ik ga proberen om ze zo te houden!!! :?
 
Je gaat me toch niet zitten jennen he???? :(
Dempertje komt!!!! :)
Crashpads en stuurdemper (die was je vergeten) komen er aan. :)

En op mijn nieuwe glimmende bandjes ben ik apetrots. Ik ga proberen om ze zo te houden!!! :?

Jennen????? Ik zou niet durven :?

Dat stuurdempertje van 2 knaken |( daar had HELLDESKER het al over gehad *D ik val niet graag in herhaling :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan