Paasweekend 30 & 31 maart & 1 april

Zijn er plannen om in dit weekend te gaan rijden :?
Waar ergens en hoe laat :?
Ja, ik wil en ik zal wat beter m'n best doen; kwas niet helemaal "in the mood". Waar is mij in principe om het even. We zouden een keer naar Duitsland kunnen gaan, dan willen er misschien ook wel een paar van m'n andere motorvriendjes mee (als ze de schrik weer wat te boven zijn).
 
Zijn er plannen om in dit weekend te gaan rijden :?
Waar ergens en hoe laat :?

Hij gaat lekker hè? Kunnen we niet een weekend overslaan? Ik heb amper tijd om te werken of parachute te springen... Kan het namelijk niet laten als het ff kan om mee te gaan. ;)
 
Vast wel... Denk da'k zaterdag effe de dijk opduik om de bandjes eens effe lekker te testen... })

Zondag potje Ressen & wheelieplaats... Afgelopen zondag ook nog effe geweest & was toen een stuk minder blik op die rotondetjes... :} Linker glimrandje ook even verwijderd... :)

Zowiezo de hele week effe dijken, om de bandjes effe goed in te slijten...

Is het geen pasen volgend weekend BTW?

Wat op 1 april? Maandag = toch ook nog een vrije dag? :]
 
ik krijg deze week nieuwe bandjes, ik denk wel dat ik die schaamranden ff ga wegrijden })
 
Zondag potje Ressen & wheelieplaats... Afgelopen zondag ook nog effe geweest & was toen een stuk minder blik op die rotondetjes... :} Linker glimrandje ook even verwijderd... :)

Is het geen pasen volgend weekend BTW?
Kheb zondag daar alleen een bleed gezien, verder niks... Trouwens ik ga maandag, zondag is Pasen.
 
Is je fiets dan al terug in orde ?

Ik kwam vandaag bij Safe en ze waren er al druk mee... morgen ophalen zei de beste man.... :}

gelijk ff nieuw achterbandje eronder voor de rit naar de Ardennen })
 
Kheb zondag daar alleen een bleed gezien, verder niks... Trouwens ik ga maandag, zondag is Pasen.
Zag daar twee erretjes 1 (Rood & Blauw), 1 R6 (blauw), een stel toerfietsen op doorreis & een Gixxer 1000 (wit/blauw)... Kon de Gixxer met gemak bijhouden op de rotonde... Op een gegeven moment zelfs buitenom ingehaald }) Moet wel een absolute beginner zijn geweest, gezien mijn bochtprestaties... :P

Zondag eind ochtend-begin middag gaat ik toch nog effe toegeven aan m'n verslaving...

Effe de nieuwe slofjes testen... })
 
Ik ga wel rijden, en veel rijden, maar het zal nog vnl. inrijden :( zijn (heeft ook zijn charmes) dus je zal me niet vinden op klaverbladen e.d.

Wel op alle dijkjes en binnenwegen van nederland :9 denk ik
 
Maandag 1 april kan ik pas na 15.30 gaan rijden.
We gaan met de familie brunchen :)
Zaterdag en zondag ga ik zeker rijden.
Het wordt mooi weer volgens het nieuws *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan