Paasweekend: een dagje toeren in de Eifel

Op maandag 21 april 2003 00:01 schreef Capoeirist het volgende:
Baal dat ik niet mee kan.

maybe next time..have fun allemaal.

En terecht dat je baalt ;)

Ach, er komen heus nog wel andere kansen.
 
Het weer wordt mooi in de Eifel. Heb ik net naar gekeken.. zonnig en 20 graden. Dus denk niet dat er nattigheid verwacht hoeft te worden. Die onweersbui zal wel elders gelden.

Nou, ik ben reeds in Heerlen, dus ik zie jullie dadelijk wel verschijnen.
 
Het weer wordt mooi in de Eifel. Heb ik net naar gekeken.. zonnig en 20 graden. Dus denk niet dat er nattigheid verwacht hoeft te worden. Die onweersbui zal wel elders gelden.

Nou, ik ben reeds in Heerlen, dus ik zie jullie dadelijk wel verschijnen.

Verwacht wel een ander ijsje van je Tens als het 20 graden is daar!! :P
of een likje van jouw ijsje?? hahaha, oeps...... uitkijken dat Koen dit niet leest....dan worden er gelijk andere dingen gedacht......
 
Ik ben al wakker hoooooooooooor! :Z

Nog een paar uurtjes en dan knallen richting Heerlen!
Heb speciaal mijn mooie Suzuka circuit t-shirt uit de koffer getrokken en aangedaan, dus ik ben wel herkenbaar....... :P
Ik neem mee Koen en Marc, en waarschijnlijk Jan ook, als hij zijn email nog leest!!!! |(

TOT STRAKKIES!!!!!!! :]

p.s. Koen doet lekker m'n motor wassuh!! hahaha :}

Hij heeft hem gelezen en spring nu de douche in ;) Tot seffens allemaal!!
 
Zo, ik is weer terug, het was errug leuk!!!

:] :] :] :]

waar blijven de foto's??? :P

Ik bedoel, ik moet het verst rijden, en ben het eerst online
hoe kan dat :?


;)

Ga zo maar maffen denk ik :z
ben best moe :Z

Schrijf morgen wel een wat langer verhaal ;)
 
Laatst bewerkt:
Nee ik ben al een tijdje ook terug......rond 7 uur denk ik.
Jan heeft bij mij frietjes meegegeten, begon hier te onweren in Lommel-city rond 8 uur en aangezien we al goed nat waren geworden in de Eifel bleef hij nog effe......
Vond het wel leuk vandaag, iets te grote groep, hoop zeker op een herhaling!
Balen van de valpartij van Ibuzzie, hoop dat beide Kim en Serge niet te veel zijn geschrokken!
Ik ga eens slapen morgen weer werken na 2 weken vakantie gehad te hebben, bah! balen!
BYE
 
Dit is Jan.
Jan is nat.
Dat komt door het pokke onweer waardoor hij naar huis gereden is...

Anyway, het was leuk, en we mogen niet klagen van het weer. Ik ben benieuwd voor de foto's Noeky :)
Heb net een warme douche genomen, en nu kruip ik lekker men bedje in, morgen weer om 5u eruit...

:z Slaap lekker!! :z
 
Net zoals jullie is dit manneke beswel moe en dus pleur ik morgen wel wat foto's online.

Het weer vond ik wel meevallen.. ff nat geworden na de grensovergang maar naar huis was het lekker droog (en totaal niet koud). Alleen klote van die 18 km lange file bij eindhoven :(

Maar ik vond het ook een top dag! Volgende keer ben ik zeker weer van de partij!
 
Jaaaa was geweldig vandaag. Foto's zijn nu aan het uploaden dus komt eraan.
Ik ben ook best moe dus wie weet morgen.

Hans bedankt voor de gastvrijheid en bedankt mams van Tense voor de lekkere dingen!!

Was super gezellig vond ik. Eifel is ontzettend mooi gebied.

Wanneer gaan we weer?

Groetjes,

Nuray
 
Nee alleen geschrokken en Kim ook.


Ik moet wel eerlijk zeggen eigen schuld.....

Maar gelukkig niks gebeurd of ernstig gewond
 
Laatst bewerkt:
Op maandag 21 april 2003 23:28 schreef Noeky1980 het volgende:

Ik moet wel eerlijk zeggen eigen schuld.....MOet je maar niet zo onverantwoordelijk rijden is ook niet fijn in een groep.

Waarom moet dat er nou weer bij? :?

Tjezus! :( ;(
Kut voor je iBuZze!
Iig fijn dat jij en Miss Stuntie er goed vanaf gekomen zijn! :)
Motor komt wel weer goed, hoewel jij geen all-risk verzekering hebt. ;(
Ik hoop niet dat ons geluk op begint te raken nu...

Volgende rondje Eiffel ben ik er iig weer bij op mn nieuwe beestje...
 
Gelukkig niet iets ernstigs..... met zeer lage snelheid net ff een bochie niet kunnen meepikken.
Het bleef wonder boven wonder bij wat krassen op motor en kleding.

Ennieweej, het was een zeer mooie route bij bijzonder goed weer in een leuk gezelschap, helaas moest ik in de namiddag afbreken vanwege burgelijke verplichtingen later op de dag :(
Jammer dat we later vertrokken waren en wat 'vertragingen' her en der hadden....

PS. hadden jullie dan een regenbui in de Eifel ??
 
Een regenbui??? Hagel ernorm hard op de snelweg niet normaal meer. We moesten vluchten naar het tankstation. Waar we op een gegeven moment met enorm veel motorrijders stonden. Daarna ging het wel weer. Maar laatste stukje in NL was niet zo leuk....Vooral niet voor de leerdragers onder ons....

p.s. ben de foto's nu op site aan het zetten
Wat me opvalt je staat er wel erg veel op :)

p.s. stuureindes ruilen tegen al jou schroeven :)
 
Nice pics ! 8-) Tjeez, wat een weertje hadden jullie op de terugreis zeg !! pffff..... dat heb ik gelukkig niet gehad, 'kwas net thuis gescooterd toen het begon te druppelen *D


p.s. ben de foto's nu op site aan het zetten
Wat me opvalt je staat er wel erg veel op :)

p.s. stuureindes ruilen tegen al jou schroeven :)


Tsja, wie heeft ze gemaakt ?? ( waar het hart van vol is....... ;) )
Niet al mijn schroefies zullen passen op jouw GSX, maar je paarse eindstukkies staken me wel de ogen uit :} !

PS. laarzen ruilen ? L :) L !
 
Terug
Bovenaan Onderaan