Paasweekend: een dagje toeren in de Eifel

Welke motor heb je in bestelling? FJR met ABS :9 ?
Ik weet niet wanneer jij je motor krijgt maar mij lijkt het juist goed om tijdens het inrijden lange tochten te maken zodat je blok goed op temperatuur komt. Korte inrij kilometers lijken mij dus minder goed. Zolang je maar niet teveel toeren draait. Daar heb JIJ trouwens geen tijd voor want je moet de route nog leren :+ Wij produceren de dB'tjes wel voor je totdat je jouwe ingereden is ;)

BTW ik ben wel geinteresseerd in je routes in het woudje waar je met pasen gereden hebt. Zit te denken aan Hemelvaart om daarheen te gaan.
 
Welke motor heb je in bestelling? FJR met ABS :9 ?
BTW ik ben wel geinteresseerd in je routes in het woudje waar je met pasen gereden hebt. Zit te denken aan Hemelvaart om daarheen te gaan.

Yep :9

Routes heb ik deels zelf verzonnen... wilden echt puur de Pfalz ontdekken.

Overigens geen spijt van mijn zelf gekozen routes. Route-deel van de organisatie is ook wel OK trouwens.
 
Bovendien denk ik dat je, als je net je rijbewijs hebt, nog niet de rijstijl van een ander kunt beoordelen. Je eigen rijstijl verandert ook nog naarmate je meer ervaring krijgt. Dingen die volstrekt onverantwoord lijken als je net je rijbewijs hebt, blijken later geen enkel probleem te zijn.

:^ Was ook het eerste wat me opviel....
 
Das goed klote, Ibuzze. '(

Gelukkig hebben jullie zelf niets ernstigs en valt het, zo te lezen, met de motor ook nog mee.:^

Bovendien denk ik dat je, als je net je rijbewijs hebt, nog niet de rijstijl van een ander kunt beoordelen. Je eigen rijstijl verandert ook nog naarmate je meer ervaring krijgt. Dingen die volstrekt onverantwoord lijken als je net je rijbewijs hebt, blijken later geen enkel probleem te zijn.

Als je niet mee bent geweest is oordelen ook best lastig :X
 
Ik denk dat de meeste mensen hier mensen waaronder ik ook beter kunnen beoordelen hoe serge rijdt dan jij...
Ik ben namelijk al veel vaker met hem wezen rijden, en ook al een keer de eifel en de ardennen in geweest.
En goed hij rijdt stevig door, maar dat doe ik ook, en gaat het iemand te snel dan moet je gewoon lekker je eigen tempo aanhouden en je komt ons vanzelf wel weer tegen.
Maar als je iets niet over serge (en dus mij ook) kunt zeggen dat we onverantwoord rijden en al helemaal niet beweren dat wij geen oordeel kunnen treffen over zijn rijstijl want we hebben samen al aardig wat kilometers weg.

En over groepen maken, die groepen vormen zich toch vanzelf?? :?
Zit er eentje te prikken achter je laat je hem voorbij, zo komen vanzelf de "snellere" rijders voorop en de minder snelle achterop...
En de snellere wachten ergens wel weer op de achterblijvers, zo doen wij dat altijd met ons cluppie ( ;) ) en het werkt altijd goed!

Zo dat wilde ik ff kwijt en de volgende keer ga ik ook weer mee serge, lekker onverantwoord tuffen.... ;)
 
he Serge, kerel ik hoorde het van malfie. erg klote man, maar dat jullie beiden er helemaal ok van af zijn gekomen is het belangrijkste. De schade is kut, maar als je stiekem de Alfa verkoopt kun je toch vooruit dacht ik :+ , nee geintje, en wat je rijstijl betreft vind ik het allemaal wel meevallen. Wij hebben, zeg maar een motto en dat is: Je mot er uit halen wat er in zit. En ja we mogen lekker kloten op de motor, maar onverantwoord nee. En wat betreft in een groep rijden, je hebt altijd motoristen die sneller kunnen dan een een ander, en die moet je lekker laten gaan. Er is niks gevaarlijker dan boven je kunnen gaan rijden, en als je sneller kunt dan diegene voor je, ga je er gewoon langs. Dat scheeld een hoop rij plezier. En ik rij ook niet langzamer met iemand achterop, ze weten als het goed is bij wie ze achterop zitten, en daarbij op een motor rijden is zowieso een risico.
 
Maatjes, bedankt voor jullie positieve commentaar, ik begon al aan mezelf te twijfelen (en DAN wordt het pas gevaarlijk !) Stel je voor. iBuZze verkoopt zijn racer en gaat voor een sjopper... :r

En Noeky, no offense taken. Ik kan me best voorstellen dat het er allemaal 'onverantwoord' uitziet als je zelf pas je rijbewijs hebt. Zelfs dat heeft er niets mee te maken. Er zijn mensen die al jaaaaren rijden en die met een schuddend hoofd en opengevallen kaken me staan na te kijken af en toe. Ach ja die neem je erbij. Geen zin om daarvoor te knokken
matrixfight.gif
. Kim heeft me daarna onmiddellijk verteld dat ik nu niet moest denken dat ik voortaan als een oude lul moest gaan rijden. :}

Enneuh.... was jij het niet die op MSN na 2 dagen met een roze papiertje schreef "210 is best hard" ? Kijk, DAT is nu wat ik noem onver :X :+
Ach kom. Laat ons hier er over kappen. Zoveel mensen zoveel rijstijlen en zoveel meningen... zolang we die van elkaar respecteren is het mij goed.

Maareuh ik heb ook 1 les geleerd en dat is dat met zo een gevarieerde groep niet prettig rijden is. Net zoals Geert al zei je hebt het gevoel dat je in een trekharmonica zit en dat is zeer vermoeiend en belastend voor mens en machine.

Grtz!
iBuZze

PS: Malfie, Brainless, CBRGeert, ninjaodie
hug.gif
 
HEt wordt zelfs interessant :+

Maar euh, wordt er nog gereden dit weekend????????????
 
Laatst bewerkt:
HEt wordt zelfs interessant :+

Maar euh, wordt er nog gereden dit weekend????????????

Waarschijnlijk wel (OBT etc...)

Of bedoel je elders? Ik heb de nieuwe motor, maar het gas opentrekken is dus er nog niet bij (wat erg lastig is als ik net een paar dagen geleden met zo'n zelfde motor in Duitsland een het karren ben geweest), net zomin als veel snelwegkm's.
 
Zaterdag lijkt me niet dat er gereden wordt, dan wordt het enorm kloteweer. Tenzij je een waterscooter hebt en niet erg vindt om nat te worden...
 
Het weer is wel bagger ja. Nou ik zal en moet rijden dit weekend dus ik rij wel tussen de druppels door (of zoek een droog moment op 8-) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan