Paddock front conische adapters

Tricker89

MF'er
5 jan 2017
53
3
Weet iemand hoe ik m'n voorkant lift met conische adapters? Krijg het met m'n R6 niet voor elkaar. Heb de achterkant al gelift, maar voor lukt me totaal niet.
 
Voorzichtig! Heb al vaker als een bijna laten flikkeren. Ikzelf heb m afgesteld dat de conische ounjes precies in het midden van de twee inbus boutjes aan de v zijde van de poot uitkomen.

Vervolgens net iets verder steken eronder en dan voorzichtig de paddock omlaag drukken.

Moet wel zeggen dat ik drie verschillende heb gebruikt.. en hoe lager die m optilt hoe fijner het paddock. Die achter paddock van datona met die conische adapters is helemaal ruk. Meteen weggeflikkerd.
 
Ik heb de front van Datona maar krijg hem dus niet gelift omdat ik de adapters niet juist onder de vork krijg en hem dus niet kan liften
 
Ik heb de front van Datona maar krijg hem dus niet gelift omdat ik de adapters niet juist onder de vork krijg en hem dus niet kan liften


Als het goed is zit er een hele serie adapters bij. Maar het is even passen en meten. Op een van die adapters is een nok gelast of gefreesd die-met wat speling-in het oog van de onderste kroonplaat past. Schuif die in de onderste kroonplaat en pas dan de lift eronder schuiven en met een beetje beleid wil het dan wel lukken. Wel eerst op de achterbok zetten.

Zoals het in de MotoGP, WSBK, etc gaat lukt je toch nooit. :N
 
Laatst bewerkt:
hallo van datona heb ik ook Paddockstand Xtreme achterwiel - rood die werkt super met de bobbins in de achterbrug [m6] met haken


de voorkant heb ik ook van datona [extreem ] is ook wel goed maar te hoog klopt,oplossing is motor op een [plankje] van +/- 5 cm zetten dan gaat het prima en valt hij er meteen in @@

ps: altijd eerst achter de paddockstand plaatsen ! :t
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zelf ook zo'n voor-stand, doodeng ding. Ik ga straks voor zo'n paddockstand die onder je kroonplaat (ofzoiets) komt.
 
Ik heb alleen 1 set conische adapters. Maar omdat het vierkante staafjes zijn krijg je ze maar op 4 manieren in de paddock. Past maar op 1 manier erin om de vork omhoog te krijgen, hij staat dan gelift goed, maar als ik hem eronder schuif zitten de adapters dus niet goed en wijzen die puntjes zeg maar naar de kont van de motor. Dus het lukte me totaal niet net
 
hallo van datona heb ik ook Paddockstand Xtreme achterwiel - rood die werkt super met de bobbins in de achterbrug [m6] met haken


de voorkant heb ik ook van datona [extreem ] is ook wel goed maar te hoog klopt,oplossing is motor op een [plankje] van +/- 5 cm zetten dan gaat het prima en valt hij er meteen in @@

ps: altijd eerst achter de paddockstand plaatsen ! :t
Je bedoelt dus nadat die achter omhoog is het voorwiel optillen en op een plankje zetten of zie ik het verkeerd? Kreeg de motor echt niet omhoog getipt aan het voorwiel, probeerde ik toen straks al. Maar heb dus idd die beide paddocks, voor lukt me totaal niet....
 
voorwiel op een plankje rijden cm of 5,dan de achter paddock eronder dan voor ,gaat het prima al is het niet de weg.

heb er al over gemaild maar tja ,review komt er ook niet in [na goedkeuring] verder top spul en zeker niet duur!


de extreem versie ken je voor voor en achter gebruiken , voorkant coniche adaptors achter de haken met de bobbins!
 
Laatst bewerkt:
Ja achter had ik al van ze met bobbin adapter, gaat perfect. Ik zal je tip met plankje eens gaan proberen, als er nog andere tips zijn gooi ze maar in het topic
 
dit las ik onder de revieuw onder de paddock extreme had er een dat ook neergezet

en tis simpel als ze 5 cm te hoog zijn,dan het wiel maar 5 cm omhoog ,tis niet anders
 
Die onder de kroonplaat hoef je ook niet van datona te kopen tenzij je niks om je voorspatbord geeft. Motorgaat er op hangen en beschadigd deze
 
Die onder de kroonplaat hoef je ook niet van datona te kopen tenzij je niks om je voorspatbord geeft. Motorgaat er op hangen en beschadigd deze
Bedankt voor de heads-up :) doe ik dat sowieso al niet. Hoop dat ik iets kan vinden waar ik de motor makkelijk op kan rijden en hem hoog genoeg krijg voor de lift. Weet ook niet of er ander soort adapters te koop zijn voor die paddock, misschien maandag even met datona bellen ofzo
 
voorwiel op een plankje rijden cm of 5,dan de achter paddock eronder dan voor ,gaat het prima al is het niet de weg.

heb er al over gemaild maar tja ,review komt er ook niet in [na goedkeuring] verder top spul en zeker niet duur!


de extreem versie ken je voor voor en achter gebruiken , voorkant coniche adaptors achter de haken met de bobbins!


:^

Hier dezelfde paddockstand, rij het voorwiel ook eerst op een plank.

Die stands zijn goedkoop en dat zie je terug in de bouwkwaliteit en werking.

Ik heb ook nog een stand van bikelift, die is veel sterker en lift het wiel minder ver op dus werkt veel makkelijker.
 
Terug
Bovenaan Onderaan