paddock kaarten wsbk 2010

gixxergall5246

Die hard MF'er
27 jun 2006
630
0
HvH
Hallo,

Hopelijk weet iemand hier wat meer.
Ik ben op zoek naar paddock kaarten voor de superbikes in Assen.
Nu heb ik van de TT begrepen dat je die alleen maar aan de kassa kunt halen.

Prima, maar ik krijg maar geen antwoord of dat dan meteen een pas is voor 3 dagen of dat je ook een paddockpas voor alleen de zaterdag kan kopen. En zo ja, wat die dan kost.
En of je dan ook een pitwalk pas kunt kopen aan de kassa.
Ik vind de info op de site van de tt erg karig.
Ik kan alleen maar engelse sites vinden die paddock kaarten aanbieden, in de vorm van pakketten.

Dan nog een vraagje, ik ben nog nooit met de auto geweest, altijd met de motor (ik ben dan hoogzwanger en geen andere keus dan de auto) en heb geen idee hoever de parkeerplaats is voor de auto's. Ook daar heb ik nog steeds geen antwoord op.
ik ga er vanuit dat de baby er gewoon in blijft zitten, en dat er geen geboorte op het circuit zal zijn!
Ligt het nu aan mij, of is er weinig over te vinden?
Wie o wie kan mij meer info verschaffen?

Thanks! *O*
 
Je kan parkeren voor de hoofdingang (bij de tunnel) en daar koop je gelijk je kaarten voor het paddock. Die zijn plenty te koop dus niet druk maken.
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Hopelijk weet iemand hier wat meer.
Ik ben op zoek naar paddock kaarten voor de superbikes in Assen.
Nu heb ik van de TT begrepen dat je die alleen maar aan de kassa kunt halen.

Prima, maar ik krijg maar geen antwoord of dat dan meteen een pas is voor 3 dagen of dat je ook een paddockpas voor alleen de zaterdag kan kopen. En zo ja, wat die dan kost.
En of je dan ook een pitwalk pas kunt kopen aan de kassa.
Ik vind de info op de site van de tt erg karig.
Ik kan alleen maar engelse sites vinden die paddock kaarten aanbieden, in de vorm van pakketten.

Dan nog een vraagje, ik ben nog nooit met de auto geweest, altijd met de motor (ik ben dan hoogzwanger en geen andere keus dan de auto) en heb geen idee hoever de parkeerplaats is voor de auto's. Ook daar heb ik nog steeds geen antwoord op.
ik ga er vanuit dat de baby er gewoon in blijft zitten, en dat er geen geboorte op het circuit zal zijn!
Ligt het nu aan mij, of is er weinig over te vinden?
Wie o wie kan mij meer info verschaffen?

Thanks! *O*

hehehe dan ben je wel de eerste met een baby die terplekke geboren is op een circuit .

:o :o :o

Neem wel foto camera mee en een berg geld .. het is verleidelijk.... 8-) 8-) 8-) 8-)
dit jaar was ik al op de vrijdag aanwezig kun je ook de rijders zien in de paddock machtig mooi :Y :Y :Y
 
ja, maar we komen pas vrijdagavond.
Vanwege mijn dikke buik doen we maar 2 dagen ipv 3.

en een geboorte op het circuit... hmm is wel weer eens wat anders voor de clinica in de paddock...
maar nee, toch maar niet.
 
ja, maar we komen pas vrijdagavond.
Vanwege mijn dikke buik doen we maar 2 dagen ipv 3.

en een geboorte op het circuit... hmm is wel weer eens wat anders voor de clinica in de paddock...
maar nee, toch maar niet.


hmm dan op de zaterdag gelijk de kaartjes kopen bij aankomst en zorgen dat je optijd staat en dat je ook de tijd hebt om er naar toe te kunnen lopen :) ;)
 
Maat van me koopt ze via Ducati

maar je kan losse opaddock kaarten daar kopen, ik ga alrijd 4 dagen :Y
alleen zondag klos paddcok zou ik nooit doen, kom je dan weinig en kost je 27,- de voorgaande jaren, enkel voor het paddock dus
 
Ja, heb ik ook aan gedacht. Maar ben geen Ducatist. en zit toch liever op de tribune.

Zondag hoef ik ook geen paddockkaarten, dat werkt ook niet. Alle rijders hebben dan ook echt hun race face op.
Dus alleen zaterdag paddock voor mij.
Dat zal ook wel rond de 25 euro kosten denk ik?
 
Ja, heb ik ook aan gedacht. Maar ben geen Ducatist. en zit toch liever op de tribune.

Zondag hoef ik ook geen paddockkaarten, dat werkt ook niet. Alle rijders hebben dan ook echt hun race face op.
Dus alleen zaterdag paddock voor mij.
Dat zal ook wel rond de 25 euro kosten denk ik?


25 a 35 inderdaad.. of er tussen in weet het even zo niet meer :0
 
Ja, heb ik ook aan gedacht. Maar ben geen Ducatist. en zit toch liever op de tribune.

Zondag hoef ik ook geen paddockkaarten, dat werkt ook niet. Alle rijders hebben dan ook echt hun race face op.
Dus alleen zaterdag paddock voor mij.
Dat zal ook wel rond de 25 euro kosten denk ik?

dacht je ze bij Ten Kate ook kon kopen ,die paddockkaarten ;)
 
Je kan parkeren voor de hoofdingang (bij de tunnel) en daar koop je gelijk je kaarten voor het paddock. Die zijn plenty te koop dus niet druk maken.
Ze komt met de auto,bij de tunnel bij zulke evenementen kun je dan niet parkeren ;)
Dichtste bij zal dan bij het TT-world parkeer terrein zijn ,mits je heel vroeg bent. -O-
 
Ze komt met de auto,bij de tunnel bij zulke evenementen kun je dan niet parkeren ;)
Dichtste bij zal dan bij het TT-world parkeer terrein zijn ,mits je heel vroeg bent. -O-

Thanks, ik zal wel proberen om er zo vroeg mogelijk te zijn! en dan maar hopen dat het niet te ver is!

Volgende keer gewoon met de motor hoor! veel makkelijker en leuker natuurlijk.
 
~
hehehe dan ben je wel de eerste met een baby die terplekke geboren is op een circuit .

:o :o :o
ze zal niet de eerste zijn
afgelopen najaar een dag op Assen geweest en als je met de medich praat hoor je nog wel eens wat waar onder dat er ook al bevallingen zijn geweest .
 
Ja, heb ik ook aan gedacht. Maar ben geen Ducatist. en zit toch liever op de tribune.

Zondag hoef ik ook geen paddockkaarten, dat werkt ook niet. Alle rijders hebben dan ook echt hun race face op.
Dus alleen zaterdag paddock voor mij.
Dat zal ook wel rond de 25 euro kosten denk ik?
met die ducati pasjes kan je op donder/vrijdag alle tribunes incl hoofd en GT
enkel zaterdag en zondag de GT en de hoofdtribune niet
Als ik een race op de strubben wil kijken kom ik daar zo op :Y

donderdag is het paddock gratis en zie je me daar het minst, (is dan het drukst :+ )
Het leukst is vrijdag en zaterdag, zondag doe ik altijd ene kort paddock toertje, leuk om al die monteurs etc bezig te zien voor een race :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan