Paddock stand-voor

rex66

Die hard MF'er
24 feb 2003
678
0
belgisch limburg
hallo,wie heeft er nog zo een voorste paddock staander voor de voorste wiel,heb nammelijk zo een gekocht maar het lukt me niet om de motor op te heffen,die haken draaien niet mee als ik de poot naar beneden duw,of is dit mischien niet geschikt voor mijn motor(gsxr1000 k4)..
full
 
Zo te zien kan er niets meedraaien, hetgene wat bij sommige stands (ronde pijpen) kan meedraaien is bij jou een vierkant pijp ipv rond. Misschien moet je hem loshalen en een kwartslag naar je toe zetten als de stans staat zoals ie nu staat op de foto en dan proberen je motor erop te zetten.
 
Je zet 'm toch wel eerst aan de achterkant op een stand hoop ik? Want volgens mij moet deze bok gewoon overal onder passen.
ja dat heb ik zeker gedaan,als ik de padock recht onder de motor zet zoals op de foto ,als ik dan de padock naar onder duw voor de motor op te heffen dan draaien die pinnen naar beneden en springen ze uit de veerpoten...
 
Staat goed zo hoor tenminste, bij mij staan ze ook zo ;) Zoals ie nu staat volgt ie precies de naloop van je voorpoten. Met het eronder zetten lijkt het idd of het niet past, maar uiteindelijk vallen ze precies mooi in de gaten
 
ik wil je ghraag uitleggen maar ik kan het niet in schijven nu bel 0614377447 dan leg ik je via tel even
grtjes
ik had ook zo een die past normaal.onder
heb trouwens ook een k4
hé clarence,ik heb het probeerd maar het haalt niets uit ,ik heb alles geprobeerd,ik kom er echt niet aan uit,zal mischien wel voor een ander type motor zijn..toch bedankt
 
hier word ik niet veel wijzer van,ik zou graag mijn paddock willen gebruiken,mits ik die gekocht heb voor mijn motor zou het moeten passen volgens die verkoper,maar ik kan het niet gebruiken of wel doe ik iets verkeerd...
 
Terug
Bovenaan Onderaan