Paddock Stand

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gielkessels

MF'er
23 dec 2008
45
2
Hapert
Facebook
Hoi,

Ik zoek een Paddock Stand voor mijn Honda VTR 1000F. Wie weet of er een paddock stand is die goed bij deze motor past? Wie heeft er zelf 1 gemaakt? Wat kost zo'n ding?

Groetjes
Giel
 
powerplustools.nl
20€ het stuk :Y

6b9ba9cdbfc46bc17c7cbe9c62e7abbc
 
Laatst bewerkt:
ik heb hier nog een paddock. voor interesse stuur ff een berichtje.
 
Powertools paddock, ik vond het een slap dingetje...... en ik vond het lastig ook lastig om de motor ermee op te bokken; tilhoogte/kantelpunt etc.

Ik had een aantal jaren geleden een veel steviger gekocht..... stukken beter/steviger/gemakkelijker

full
 
Powerplus, het is even rommelen maar voor die paar keer per jaar rommel ik wel door (kost ook maar een tientje of 2) :+
 
Powerplus, het is even rommelen maar voor die paar keer per jaar rommel ik wel door (kost ook maar een tientje of 2) :+


vorige week gekocht; bok € 19,=, voorwielklem voor transport € 59,=,oprijplaat 225cm l € 89,= en daar kwam nog € 20,= verzendkst bij,vandaag gebruikt, gewoon supergemakkelijk :}
 
Heb zelf een Gamma paddockstand voor achter, en een Datona paddockstand voor voor en achter.

Die van Datona kan in je balhoofd stoppen en hem daarop liften, en voor achter zijn het gewoon van die steuntjes die je onder je achterbrug plaatst
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan