paddock stand

Ik kan de mijne wel effe opmeten. Ik neem aan dat het voor aan de achterzijde is :?


Ps als iemand iets weet over hoe te maken aan de voorzijde..
 
ik heb er ook een gemaakt voor mijn TL. (zal een beetje 180 gulden uitgeven voor zo'n ding terwijl ik tijdens het uitwerken bij mijn vorige baas er 1 gratis kon maken onder werktijd }) )
 
Dat is wel een goed idee!
Zo'n ding zelf maken.

Heeft iemand al maten of zou je voor elke motor weer een andere nodig hebben?
 
Voor de voorvork heb je zowiezo voor elke motor een andere nodig.

Voor de achterbrug zijn er universele maar er is natuurlijk wel verschil tussen een enkelzijdige wielophanging en een dubbelzijdige...

Is wel te doen, eentje maken, ik zou het zelf ook wel kunnen maar ik heb mijne op de beurs gekocht voor €55,-- en daarvoor kan ik zelf niet gaan lopen te pielen met wieltjes en verf enzo.
 
Voor de voorvork heb je zowiezo voor elke motor een andere nodig.

Voor de achterbrug zijn er universele maar er is natuurlijk wel verschil tussen een enkelzijdige wielophanging en een dubbelzijdige...

Is wel te doen, eentje maken, ik zou het zelf ook wel kunnen maar ik heb mijne op de beurs gekocht voor €55,-- en daarvoor kan ik zelf niet gaan lopen te pielen met wieltjes en verf enzo.

Achterbrug zal ook wel beetje anders moeten denk ik, de achterband van de gemiddelde motor zal wel breder zijn dan de achterbrug van mijn kleine brommertje.
Maar dat komt vast wel goed.

Heb je mischien ook foto's van dat ding van jou?
 
Geen exakt plaatje maar hier lijkt het op:
misc.php


Alleen heb ik dubbele wieltjes aan elke kant en nog een stukje grip-schuim waar je dat ding hanteert... voor de rest hetzelfde.

edit:
plaatje ff beetje veranderd voor het forum
 
Laatst bewerkt:
hij is klaar
past voor en achter en voor tl en sv
materiaal rvs benodigde tijd kleine 16 uur
kreeg nog geld bij !

onder het moto :wat het baasje bied koop je zelf niet.


blij dat ik maar een TDer ben en geen ITer
 
je kunt hem ook zo maken dat hij in breedte verstelbaar is, en dat je er andere eindstukken in kunt doen (kun je hem met een kleine aanpassing voor en achter gebruiken, of voor bredere en smallere achterbruggen)
 
is tati is ook een TDer ?
steun heeft namelijk wissel stukken
voor de sv en tl voor en achter
ook gelijk opnemers gemaakt voor universeel gebruik,ik gebruik nu namelijk die orginele bevestegingspunten op de achterbrug
daarom was het 16 uurtjes "werk"
opnemers onder de voorvorkpoten is niet zo
hij zal dus in de balhoofd pen moeten komen.

nu nog alleen poedercoaten in de kleur rood of zwart (is toch mooier dan rvs)
 
Laatst bewerkt:
Opnemers onder de voorvorkpoten is niet zo
hij zal dus in de balhoofd pen moeten komen.
Zo wil ik de mijne ook maken..
Heb je er een tekening van :? Deze mislukte werktuigbouwer wil namelijk nog wel eens wat anders doen dan prutsen aan PC's/Servers/Mainframes e.d. :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan