Paddock voor 24,90? Goedkope bekleder?

druncula

MF'er
8 jul 2003
156
0
Amsterdam
Bij Motozoom de moto-detail® Liftboy (verchroomd)

Deze spreekt me aan niet alleen door de prijs maar ook het feit dat ik hem kan demonteren en meenemen op reis.
Is er iemand die dit ding heeft gekocht? Ervaringen?

Ten tweede, is er iemand die zijn zadel of buddyzitje met leer heeft bekleden met een mooi motief? Mijn eerste buddy zit heeft een scheur. Ik heb een nieuwe gekocht en dacht eraan om de andere met leer en bvb YZF of R6 te laten bekleden.
Ik heb iemand gezien met een Hayabusa die de Japanse letters in leer heeft laten zetten in zijn zadel.
 
die heb ik ook.
Ik heb hem een jaar of 3 geleden gekocht en werkt perfekt.
Ik heb hem inmiddels ook onder verschillende motoren gehad, het enige nadeel wat ik er van ondervonden heb, is dat bij sommige motoren de achteras er net niet ui kan, de bok is b.v. voor een gsx1100r net te kort.
Een paar mm. van je padock steuntje afslijpen bied daar uitkomst, dan schuift de as er net langs.

Verder wereldding voor dat geld (zelfs de chroomlaag is nog intact, en dat terwijl ik de motor altijd was op dat ding)
 
Ten tweede, is er iemand die zijn zadel of buddyzitje met leer heeft bekleden met een mooi motief? Mijn eerste buddy zit heeft een scheur. Ik heb een nieuwe gekocht en dacht eraan om de andere met leer en bvb YZF of R6 te laten bekleden.
Ik heb iemand gezien met een Hayabusa die de Japanse letters in leer heeft laten zetten in zijn zadel.

Misschien kun je eens bellen of mailen met buddyfashion.
 
ik heb hem werkt prima aleen ff een blokje links moeten plaatsen omdat de moeren van mijn achterwile het steuntje raakte.
 
Wat is dit allemaal? Ik plaats een bericht met een vraagn en motor-forum maakt er zelf een advertentie van. Zo lijkt het net of ik motozoom wil pluggen.
 
gaat wel vaker zo hoor maar je vraagt om advies en die krijg je ook ...toch ?
alleen kun je dezelfde paddockstand via andere aanbieders ook kopen op deze manier...ben je niet afhankleijk van een deur maar meerdere })

kijk ik net bij louis maar er zit wel een levertijd op van jawel 3 weken op een bokje..... |(

heeft niemand er een liggen waarmee niks meer gedaan word ?

hou ik me aanbevolen :9
 
Laatst bewerkt:
ze zeggen: Je kunt alles tussen een brommer en een big-bike opbokken.

Kan ik het nou wel of niet voor mn brommer gebruiken?

11.jpg


alvast bedankt
 
Heb ook zo'n paddockstand gehad voor m'n cbr600
Ideaal ding als de motor er eenmaal op "stond"
Maar om 'm in m'n eentje erop te zetten vond ik wel een beetje onhandig,
misschien ligt dat wel aan mijn manier...

guzzi-caro's werkwijze:
Motor rechtop houden en de paddockstand goed erachter zetten,
met één voet druk op de paddockstand zetten zodat de motor rechtop blijft staan en dan compleet op paddockstand gaan staan...ben nog steeds verbaasd die motor nooit is omgeflikkerd
 
Wat zijn dan de verzendkosten van louis.de, want 3.95 verzendkosten alleen in Duitsland, daarbuiten een toeslag van ....?

Bij motozoom 24.95 + 4.95 verzendkosten + 1.95 orderkosten = 31.85 euro.
 
Ik heb hem ook besteld bij motozoom.

Het voordeel is dat je ook zonder credit card kunt betalen en dat het redelijk snel geleverd wordt.

En het opbokken is echt makkelijk, ook in je eentje.
 
Wat zijn dan de verzendkosten van louis.de, want 3.95 verzendkosten alleen in Duitsland, daarbuiten een toeslag van ....?

Bij motozoom 24.95 + 4.95 verzendkosten + 1.95 orderkosten = 31.85 euro.



Louis
Verzendkosten naar Nederland 6.50Euro,
bestellingen alleen tegen vooruit betaling.
 
Laatst bewerkt:
Op zaterdag 15 november 2003 00:49 schreef ikuzus het volgende:Louis
Verzendkosten naar Nederland 6.50Euro,
bestelingen alleen tegen vooruit betaling.

Bestelingen worden toch per definitie niet betaald?
Bestellingen wel...
 
Terug
Bovenaan Onderaan