Paddock?

Sjoerdos

MF'er
26 aug 2005
169
0
WAar dient dat ding voor? Behalve dat het heel stoer staat dat de motor in die standaard hangt.
Is dat om makkelijker de ketting te kunnen spannen/olieën? :]

Zijn deze ook te krijgen voor een Ducati 600ss? En is er dan aanpassing aan de motor voor nodig?

Wat moet zown ding kosten? (heb prijskaartjes van 15 euro maar ook van 75 euro -O- gezien...

(ik heb met de zoekfunctie wel wat kunnen vinden maar niet op deze specifieke vragen)
 

:^

Ik heb er een gekocht voor 45,- Was een aanbieding bij de dealer.
Hij heeft 2 verstelbare kunstof blokken die je onder je achterbrug drukt. Geen aanpassingen aan de motor nodig dus. Maar je kan ze ook krijgen met een soort Stiftje wat je aan/onder je achterbrug monteert.
 
Hij heeft 2 verstelbare kunstof blokken die je onder je achterbrug drukt. Geen aanpassingen aan de motor nodig dus.

:Y

En voor enkelzijdige achterbruggen heb je ze geloof ik met een pin die je in de achteras drukt. Maar TS heeft gewoon dubbele brug dus geen probleem, gewoon een universele voldoet :)
 
Paddockstand bedoel je dus..

heel handig op een brommer zonder middenbok (en een fatsoenlijke brommer hééft geen middenbok)

ik heb er wel van over de 200 euri staan :o
 
WAar dient dat ding voor? Behalve dat het heel stoer staat dat de motor in die standaard hangt.
Is dat om makkelijker de ketting te kunnen spannen/olieën? :]

Zijn deze ook te krijgen voor een Ducati 600ss? En is er dan aanpassing aan de motor voor nodig?

Wat moet zown ding kosten? (heb prijskaartjes van 15 euro maar ook van 75 euro -O- gezien...

(ik heb met de zoekfunctie wel wat kunnen vinden maar niet op deze specifieke vragen)


http://www.motor-forum.nl/forum/topic/125198/singlepost/4502048
O-)
 
Een paddock is idd heel handig voor het smeren van de ketting als je geen middenbok hebt. Ik heb er zelf een van Louis.de die was 27,- incl verzendkosten.
 
die kerel is niet voor niets gebanned :r Ben je een kloon van hem ofzo :? Ik kom zowat in elk topic een reactie van jou tegen waarin je zijn stand's aanprijst :X

Volgens mij is Ikuzus alleen geband omdat hij te commercieel bezig was.

Ik heb ook zo'n stand en het is gewoon een geniaal ding voor niet al te veel geld!
Hij zal er vast wel aan verdiend hebben, maar ik zal andere MF-ers evengoed dat ding aanraden, buiten MF om is hij vast wel ergens te vinden... ;)
 
(en een fatsoenlijke brommer hééft geen middenbok)

tsssssssssssss O-) :X :W

Moet natuurlijk zijn:
en een fatsoenlijke brommer hééft geen middenbok
 
Laatst bewerkt:
aangezien dat een universele is... heb je daar nog aanpassingen voor moeten doen? Aan de stand of aan je 600ss?

Nee hoor, als ie thuiskomt ff de boutjes vastdraaien en hij past. Die dingen waar je motor op steunt kun je iets naar binnen en buiten verplaatsen, daardoor is de stand universeel.
Ik vind m ook erg degelijk.
 
Ik heb deze onder mn 600ssc:

link

Bevalt goed en past meteen.

Verzendkosten zjn slechts 6 euro geloof ik.

die link die je geplaatst hebt wordt meteen doorgelinkt naar een andere pagina... bij mij tenminste.
Ook als ik snel op stop druk kan ik deze niet toevoegen aan mijn "warenkorb" -O-

Nog suggesties? *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan