Paddockstand Ducati 996 (916/998?)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Deputy Duc

Moderator
Crew
Donateur
2 aug 2004
33.870
22.516
Een bijzonder stevige paddockstand van FG Special Parts voor een Ducati. Bij mij heeft hij dienst gedaan om mijn 996 overeind te houden, maar ik ga er van uit dat een 916 of 998 ook geen probleem is. De diameter van de pen is ongeveer 30mm (29,8 of zo) en de lengte van de pen is 130 mm. En ja, er staat een spatie tussen de woorden "pen" en "is" :+

De prijs voor deze handige stand is 35 euro en hij is af te halen in Almere of Amsterdam. Opsturen zal ook wel gaan lukken, ik weet alleen even niet wat de kosten zijn.

full
 
apart, vaak zie je ze links gemonteerd zitten, das ook makkelijker met wielen wisselen..
 
Laatst bewerkt:
apart, vaak zie je ze links gemonteerd zitten, das ook makkelijker met wielen wisselen..


Klopt, maar dit is makkelijker met ketting smeren. En dat doe je waarschijnlijk vaker dan wiel wisselen, vandaar de keuze voor de rechterkant.
 
Klopt, maar dit is makkelijker met ketting smeren. En dat doe je waarschijnlijk vaker dan wiel wisselen, vandaar de keuze voor de rechterkant.
T is maar net waar je de motor voor gebruikt :P.. ik wissel vaker een wiel dan dat ik de keting smeer, en dat gaat ook hartstikke best!
Desalniettemin, een mooi gelagerd bokje voor weinig geld!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan