Pagina index achter topictitel mogelijk?

Inbox4me

MF veteraan
24 sep 2002
3.141
1
Omgeving Heerenveen
Ik heb de search gebruikt, maar niks kunnen vinden dus vandaar mijn vraag. Is het mogelijk om het aantal pagina's achter de topic titel te zetten :?

Op deze manier is het makkelijker om naar de pagina van het topic te gaan die jij wilt. Ik heb gezien dat je in de index bij "replies" kunt kijken hoeveel pagina's er zijn, en op die manier kan het wel, maar imho is dat vrij omslachtig.

En bij instellingen automatisch de laatste pagina openen is ook niet altijd even handig (weer: imho)

Wat ik bedoel is dit:

index.jpg


Tia! :)
 
Die paginanummers achter de topictitel was ik eerst ook groot voorstander van, maar ben daar van teruggekomen. Het wordt er alleen maar onoverzichtelijk en rommelig van. En hoe vaak wil je nou pagina 7 van de 12 openen, bijvoorbeeld?

De meest voorkomende handeling is dat gebruikers naar de laatste pagina willen springen als je een topic volgt. Daar is nu dus die optie voor verzonnen om altijd naar de laatste pagina te gaan. Een andere pagina kiezen kan via de dropdown-box zoals je zelf al aangaf.
 
Zet je instellingen op 100 of 200 of 999

Heb je 1, 2, 3,...pagina's.
Mijne staat op 999 en das lekker makkelijk.
 
Zet je instellingen op 100 of 200 of 999

Heb je 1, 2, 3,...pagina's.
Mijne staat op 999 en das lekker makkelijk.

Denk dat dat de beste oplossing is voor mij. Ik bezoek meerdere fora, en vind een index zelf erg makkelijk. Maar ik snap ook prima waarom MF er voor gekozen heeft om het zo te doen.

Thnx in ieder geval voor de replies! :)
 
999? Zit je wel lang te wachten bij een groot topic. Bij mij staat ie op 100, beste compromis IMO.

Dat kan, maar je kan ook twee sessies forum open zetten.
Dan kan de 1 laaien en kan je een korte snelle topic lezen in de tussentijd :P
 
Dat kan, maar je kan ook twee sessies forum open zetten.
Dan kan de 1 laaien en kan je een korte snelle topic lezen in de tussentijd :P

WOW!!!! Forumverslaving voor gevorderden. :9~

Bedankt voor de tip, 'k heb thuis een 21 inch monitor, 4 forumschermen moet ook lukken... :9~

[edit]
'k had effe een verkeerde smiley getikt, sorry
[/edit]
 
WOW!!!! Forumverslaving voor gevorderden. :9~

Bedankt voor de tip, 'k heb thuis een 21 inch monitor, 4 forumschermen moet ook lukken... :9~

[edit]
'k had effe een verkeerde smiley getikt, sorry
[/edit]

Hmmja, of forumming for 56k-ers :( Ik open er meestal 15 tegelijk of zo, allemaal achter elkaar. Tegen de tijd dat ik de 15e heb geopend, is de eerste leesbaar.

Je kunt er toch maar 1 tegelijk lezen, dus waarom zou je er 4 ieder een kwart van je scherm geven? ;) op mijn andere scherm staan nuttiger (ahum) dingen, zoasl winamp en trillian :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan