pagina verneukt

DaFoolio

Die hard MF'er
3 sep 2001
972
0
Warnsveld
Heel soms als ik een refresh doe van de actieve onderwerpen dan krijg ik een zwaar verneukt scherm. Maar meestal is het goed hoor, gelukkig :) Ik heb dit eigenlijk alleen maar met het m-f sinds een paar dagen. Het ziet er als volgt uit:
misc.php


Voor het plaatje op werkelijke grootte:
full size image

Het licht paarse gedeelte word pas licht als ik er met de muis overheen ben gegaan.

 
Laatst bewerkt:
Je snapt er ook niets van he? |(
Dat is de nieuwe lay-out :) Verrassing van Ruud ;)








:+
 
Hier nog een leuke. Als ik het aantal post per pagina terugzet naar 20, zijn een aantal problemen weg. MAAR, dan kan ik de active topics list niet oproepen |( .
Als ik het aantal posts dan weer terugzet naar 50 per pagina lukt dit weer wel.

Zal mijn cache eens helemaal leeggooien misschien helpt het ...
 
Komt deze pagina gebruik maakt van stylesheets. Dit is een documentje waarin word aangegeven wat welk kleurtje en welke marges (en andere eigenschappen) moet hebben. Dit bestandje word in dit geval extern geopend, het is dus een appart bestand. Nou, het wil soms dus weleens voorkomen dat dat bestand niet optijd geladen is en dan doet ie het zonder. Heeft elk groot forum, fokzine, ons brommerforumpje, kan gewoon gebeuren.
 
Komt deze pagina gebruik maakt van stylesheets. Dit is een documentje waarin word aangegeven wat welk kleurtje en welke marges (en andere eigenschappen) moet hebben. Dit bestandje word in dit geval extern geopend, het is dus een appart bestand. Nou, het wil soms dus weleens voorkomen dat dat bestand niet optijd geladen is en dan doet ie het zonder. Heeft elk groot forum, fokzine, ons brommerforumpje, kan gewoon gebeuren.
Klopt helemaal. Meestal heb je het als je pagina's erg traag laden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan