Paginavullende advertentie die niet meescrollt.

Hjerteknuser

Frau Grammatik
5 sep 2012
11.389
1.007
Heemskerk
Zojuist kwam ik dit tegen:
Screenshot_20180908-204928.png

Ik kon er niet voorbij scrollen of terugscrollen om weer met MF te interacteren. De advertentie bleef zogezegd 'hangen'.
Tabblad afgesloten en opnieuw geladen, maar dat is niet ideaal.
 
Screenshot_2018-09-08-19-19-22.png

Ik had m ook. Een refresh en weg. Maar is niet handig. Op de televaag is dit ook maar dan met Winston waarismijnfiets
 
Ik denk dat ik aan het euvel toe kan voegen dat als je op een link uit de rol klikt dat je ineens niet meer ingelogd bent

Voor mij is dat de bovenste link, als ik daarop surf krijg ik allemaal vage dingen, vandaar dat ik nu naar Kuala Lumpur meega

1394556
 
Krijg het ook zojuist. Met veel moeite hier aangekomen om te zeiken :+
 
Het is alleen op mobiel.
Dat je donateur bent is heel fijn voor je, betekent dat dat niet-donateurs niet meer welkom zijn op het forum?
 
Haha inderdaad, op mobiel en Vodafone en Dela. Ik heb het ook weleens op andere websites trouwens, dus het is denk ik geen keuze van de MF crew, maar een irritante truc van de reclameboys en -girls.
 
Reclame is het kankergezwel van de digitale wereld. En ik probeer niemand te beledigen, maar je kunt er nergens meer onderuit komen lijkt het, behalve als je alles blokkeert en geen tv meer kijkt. Het begint aardig je beleving te verstikken en zelfs op moderne tv's proberen fabrikanten en Google het je nog op te dringen. Niets mis met een advertentie op zijn tijd, maar het lijkt een doel te worden voor hardware.

Grotere databundels, zodat er meer en grotere advertenties geserveerd worden, sneller internet zodat ze kunnen knipperen, snellere apparaten zodat het op de achtergrond alles bij kan houden zonder dat je apparaat langzamer wordt, tv's die niet werken zonder internetverbinding en vervolgens reclame tonen, etc, etc.
 
Hier ook last van, rete irritant omdat het ervoor zorgt dat je de site niet meer kunt gebruiken. Vodafone en Dela inderdaad :)
 
Even een report naar de Crew werkt beter dan afwachten of iemand dit topic toevallig tegenkomt ;)

Melding Naar Duderuud gedaan, probleem is dat hij momenteel de enige is die hier iets mee kan, geen idee of hij snel weer on-line zal zijn of een dagje weg is...
 
Reclame is het kankergezwel van de digitale wereld. En ik probeer niemand te beledigen, maar je kunt er nergens meer onderuit komen lijkt het, behalve als je alles blokkeert en geen tv meer kijkt. Het begint aardig je beleving te verstikken en zelfs op moderne tv's proberen fabrikanten en Google het je nog op te dringen. Niets mis met een advertentie op zijn tijd, maar het lijkt een doel te worden voor hardware.

Grotere databundels, zodat er meer en grotere advertenties geserveerd worden, sneller internet zodat ze kunnen knipperen, snellere apparaten zodat het op de achtergrond alles bij kan houden zonder dat je apparaat langzamer wordt, tv's die niet werken zonder internetverbinding en vervolgens reclame tonen, etc, etc.
En na foutieve analyse van wat jij hierboven hebt getiept denken ze dat ze wel geïnteresseerd moet zijn in een mix van reuzel en antibiotica ter behandeling van je bacteriële vaginose (kutschurft).
 
Ik denk dat ik aan het euvel toe kan voegen dat als je op een link uit de rol klikt dat je ineens niet meer ingelogd bent

Voor mij is dat de bovenste link, als ik daarop surf krijg ik allemaal vage dingen, vandaar dat ik nu naar Kuala Lumpur meega

Bekijk bijlage 1394556
Holy f, zie ik dat nou goed. Nog een Windows XP machine verbonden met het internet _O-
 
Net heb ik wat aan de configuratie aangepast mbt caching, dat zou rare pagina's (ingelogd/uitgelogd) moeten voorkomen.

Dela advertenties uitgeschakeld. Als iemand de Vodafgone advertentie weer krijgt, zou je er dan een screenshot van willen maken en die hier willen posten?
 
Laatst bewerkt:
Net heb ik wat aan de configuratie aangepast mbt caching, dat zou rare pagina's (ingelogd/uitgelogd) moeten voorkomen.

Dela advertenties uitgeschakeld. Als iemand de Vodafgone advertentie weer krijgt, zou je er dan een screenshot van willen maken en die hier willen posten?
Nou de vodafone krijg ik nog en de dela ook:
1394819
 
Ik heb de Vodafone reclame op mijn smartphone en vind het zwaar irritant. Krijg hem niet weggeveegd.
Dacht dat ik de enige was..
 
Terug
Bovenaan Onderaan