Paginavullende advertentie die niet meescrollt.

Ja? Waarom niet? Ding staat op mn hangplek in de huiskamer en verzorgt alleen maar muziek en die 2 sites waar ik wel es heen surf...
Tja, scheelt dat je hem alleen maar daarvoor gebruikt en dat je geen reclame hebt op MF (ook daar kan shit tussen zitten)

Maar vindt het wel geinig om te zien dat mensen nog Windows XP gebruiken, ben 10 jaar geleden al overgestapt op Windows 7. Sinds 2014 wordt Windows XP al niet meer officieel ondersteunt en er worden nog steeds gaten in gevonden die dus niet meer gedicht worden. Ik had er persoonlijk Linux opgezet, dan weet je iig zeker dat je goed zit.
 
Ben dagen geweest om XP terug te krijgen op een machine om oude randapparatuur , die allleen op XP werkt te kunnen gebruiken :)
( van een fabrikant die geen updates meer uitbrengt )

Maar hierom addblock op standje agressief gezet, wil best wat sponsoren maar deze reclame's lopen een beetje uit de hand.
Heb je nergens meer last van.

- dus dan helemaal geen reclame meer -

T is net de belastingdienst, willen ze teveel belasting van je hebben, ga je wat verzinnen om het maar helemaal niet meer te betalen.
 
De Vodafone advertentie heb ik kunnen blokkeren. De Dela advertentie niet, als iemand de URL van die advertentie kan plaatsen....graag.

Nog steeds vodafone hier.
Adblocker enzo geen idee hoe dat werkt.
Ik vind reclame ook niet zo erg maar die van vodafone krijg ik niet afgesloten waardoor ik niet verder kan, dat vind ik wel vervelend
 
Adblock is een extensie op Chroom en ( dus ook je android ) telefoon . ( staat ergens in de play-store dacht ik )
Kan je advertentie's blokkeren ( of toestaan op websites ) .
Heb je je pc en android gekoppeld , is 1x instellen op chroom genoeg, en is zowel je pc als telefoon reclame-vrij.

Dus *normaal* gezien zou je ze op MP toestaan om de clubkas te sponsoren ,
in dit geval heb ik hem op - alles dood - gezet , en komt er niks meer door.
 
Heb nog meer aangepast want ik kreeg ook een vervelende Toyota reclame.

Ik ben aan het uitzoeken waarom er pagina vullende advertenties in beeld komen terwijl dat niet zou moeten kunnen...
 
Sorry forum maar inderdaad Adblock / UBlock en je hebt nergens last van O-)
 
Ah , wil best naar wat reclame kijken als het forum daar door gesponsert word.
Maar op het moment ( zoals nu ) dat het irritant word, gaat de filter op standje "niks meer" .
 
Het houdt niet op.....niet vanzelf....
Screenshot_20190519-180954_Samsung Internet.jpg
 
Okay.... ligt dus niet aan mij?

Op mijn OnePlus 5T met Google Chrome als (hoofd) webbrowser heb ik deze verschijnsel ook ineens sinds enkele dagen. Viel me vorige week al op. Met Firefox op mijn OnePLus heb ik dit overigens ook.. Iets te maken met de website zelf?
 
Als ik via mijn smartphone kijk, dan krijg ik sinds kort ook beeldvullende advertentie's................zo erg, dat je alleen Terug kunt gaan en dan opnieuw naar de pagina die je wilde bekijken en hopen dat je het niet weer gebeurt.
Als het 2 of 3 keer achter elkaar gebeurt, dan haak ik gewoon af...........(bijna net zo erg als marktplaats)

Enorm irritant................wel goed voor de Reactie-teller.
 
Als ik via mijn smartphone kijk, dan krijg ik sinds kort ook beeldvullende advertentie's................zo erg, dat je alleen Terug kunt gaan en dan opnieuw naar de pagina die je wilde bekijken en hopen dat je het niet weer gebeurt.
Als het 2 of 3 keer achter elkaar gebeurt, dan haak ik gewoon af...........(bijna net zo erg als marktplaats)

Enorm irritant................wel goed voor de Reactie-teller.
Volgens mij is het inmiddels opgelost, ik heb het in ieder geval al een tijdje niet meer gehad.
 
Ja, daarom post ik het ook..........gisteren nog.
Als het geen probleem meer is, ga ik het niet posten. ;)
 
Ja, daarom post ik het ook..........gisteren nog.
Als het geen probleem meer is, ga ik het niet posten. ;)

Klinkt logisch.. *D

Ik heb het nog even extra gecontroleerd, omdat ik normaal gesproken zelden op een mobiel apparaat op MF kom. Voordat @Duderuud meldde dat hij alle Google advertenties had uitgeschakeld deed het probleem zich direct voor; inloggen op een mobiel leverde binnen een halve minuut zo'n budtreclame op. Maar nu kan ik zo lang als ik wil, of zolang als ik vol kan houden ;) mobiel MF-en zonder die reclame.

Op de pc draait een goedgetrainde adblocker, dus daar heb ik sowieso geen problemen. Op mijn mobiele apparatuur wil ik geen adblockers.
 
Oké die :( beeldvullend reclames had ik ook een tijdje last van. Niet zo erg, pagina vernieuwen en geen last meer van. Maar sinds vandaag begint die ellende zo erg te worden dat ik het forum voor mij onbruikbaar is. Een topic openen betekend vrijwel direct diverse beeldvullend reclames. Vernieuwen en voor 1 seconde zie ik het topic en weer die..... :(;(B|. Ik weet niet wat er sinds vandaag veranderd is. Dit gebeurd op mobiel (Samsung).
 
1401577

Oke het ligt er dus aan hoe lang de eerste post is. Normaal zit er tussen de eerste en tweede post een advertentie blokje. Zodra ik dat advertentie blokje zie een beeld vullende advertentie. Als de eerste post lang genoeg is kan ik die lezen. Ga ik scrollen naar de tweede post, kom ik langs dat advertentie blokje en een beeld vullende advertentie.
 
Gewoon donateur worden, zo uit mijn hoofd 15 euro per jaar, en je bent van alle advertenties af.
1 avond niet naar de kroeg en je hebt al meer bespaard....
 
Terug
Bovenaan Onderaan