Paintballen - BBQ - Overnachten

  • Onderwerp starter Anoniempje551
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Komt er een polletje of moeten we het hier schrijven?
[edit]
Ik zo alleen gaan BBQen dus hoe en wat voor het paintballen maakt mij niet uit. M'n voorkeur gaat wel uit naar 7 of 14 september, dit i.v.m. vakantie. Qua BBQ pakket zie ik niet zoveel verschillen dus dat maakt mij ook niet uit, makkelijk ben ik hé! ;) Ik blijf denk ik niet slapen.
[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Lieverds van me :P

Zet ook neer wat je te vreten/drinken wil...welk arrangement dus wat bbq/drank betreft.

Anders ikke beslissen voor jullie :+

Graag dan voor aanvullingen post wijzigen en niet nieuwe post '(
 
Op woensdag 10 juli 2002 18:01 schreef Sigma het volgende:
Eender wanneer

Zo kort mogelijk bij Antwerpen

Kom toch met koekblik (meestal toch helemaal blauw na dagje paintballen)
is dit niet goed genoeg ??
eender wanneer, eender waar, geen overnachting

en zeg nu niet dat ik moeilijk ben hé
 
PAINTBALL?!
Ik ben al zo lang van plan om eens te gaan paintballen maar telkens komt er weer iets tussen.

mm, effe op de kaart gekeken, dat Beverwijk is toch weer erg ver om in een saaie auto te doen.
count me out :/
 
Laatst bewerkt:
PAINTBALL?!
Ik ben al zo lang van plan om eens te gaan paintballen maar telkens komt er weer iets tussen.

Dan ga je gezellie mee!!! Neem wel een tolk mee dan heh, want Sigma komt ook ;)

Wil je je voorkeuren in je post editten als je mee gaat?
Dank je wel.

Edit:
Al gedaan, maar Sigma gaat ook heh...Kennen jullie misschien afspreken :?
 
Die paintball in beverwijk lijkt me wel iets.
Is wel ver weg maar is te doen.
En je hebt 100 kogels })
Ik wil wel mee en mijn vriendin ook.
 
Die paintball in beverwijk lijkt me wel iets.
Is wel ver weg maar is te doen.
En je hebt 100 kogels })
Ik wil wel mee en mijn vriendin ook.

Het is dus niet in Beverwijk heh, maar vlakbij...

Tussen Beverwijk en Assendelft ter hoogte van pontje Buitenhuis en tegenover, dus andere kant kanaal, Spaarnwoude.

En wat heeft Froggie verder voor voorkeuren?
Graag editten in je post.
 
Na overleg is er besloten om niet terzake doende posten uit dit topic te verwijderen.

Dit gaat vanaf morgen gebeuren.

Waarom: Om het overzichtelijk te houden en dat er alleen feiten en nuttige info overblijft in een topic als deze.

Kijk dus niet raar op als je post is verdwenen.

Verder nogmaals het verzoek om goed het topic te lezen. Met name de eerste post van mij.
Daar staat voor zover mogelijk de meest nuttige info in met linken naar de betreffende bedrijven.

Graag dus ook in je post vermelden wat je voorkeur is voor zowel paintball als bbq als overnachten al dan niet.

Meningen tot nu toe peilende is dat de meesten naar huis gaan s'avonds en niet overnachten daar.
 
Ik doe wel mee, waar het is maakt me weinig uit.

BBQ enzo doe ik ook wel aan mee, overnachting hoeft niet, ik rij wel terug.

Ik maak hem ook wel ff sticky.
 
Ik wil wel mee. 3 augustus is geen optie, geldt voor meer mensen denk ik, dan is Dance Valley namelijk ook.
De andere dagen is geen probleem, liefst met een hotel in de buurt. BBQ en drank na de tijd is nooit verkeerd..

Prijsschieten op de belgen })
 
Ik wil wel mee. 3 augustus is geen optie, geldt voor meer mensen denk ik, dan is Dance Valley namelijk ook.
De andere dagen is geen probleem, liefst met een hotel in de buurt. BBQ en drank na de tijd is nooit verkeerd..

Prijsschieten op de belgen })

:^

3 augustus valt voor mij idd ook af, dan ben ik stampen in de dansvallei. Verder vind ik alles best, overnachten hoeft niet maar is wel makkelijk.
 
Op woensdag 10 juli 2002 21:09 schreef Sigma het volgende:Niks van: jij komt naar Antwerpen en rijdt mee met mij + nog 2andere Belgen, we zullen onze kleuren daar eens gaan verdedigen :9

ff met LCB overlegt en de eerste optie ziet er volgens mij echt wel de beste uit

count me in bij de belgenploeg, op voorwaarde dat het niet doorgaat eerste 2 weken van september ...
 
Ik ga dus mee, had ik Annette al via mail laten weten.

Paintballen en Eten (slapen doet ik thuis +/- half uurtje rijden).

Qua bbq pakket maakt het me niet zo veel uit .
 
En je hebt 100 kogels })

Dat is nix, geloof me. Een paintball-dagje bestaat uit enkele games. En in één zo'n game heb je een 100 ballen al gelijk weggeschoten; die ballen gaan namelijk alle kanten op als je ze schiet. Dus wil je iemand raak schieten, dan schiet je er wel een heel stel op.

Bovendien zijn de paintballs vrij prijzig bij zo'n club. Er zijn winkels die de paintballs los verkopen en dat scheelt vaak 1/3 tot 1/2 van de prijs die ze bij de clubs hanteren (daarom haal ik altijd grote zakken bij die winkels).

Is ook aan te raden om zelf een paar zakken paintballs in te kopen... reken erop dat per persoon gemiddeld zo'n 300 ballen worden weggeschoten. En een paintball is een paintball, zit geen verschil in formaat tussen (ook al hebben ze andere kleuren of patronen).

Overige adviezen:
- je krijgt vaak een overall van die club, maar zorg dat je een petje bij hebt en evt. dunne handschoenen. Niet omdat het te koud is, maar die paintballs komen met een snelheid van 190 km/h aan en dat voel je zeker! Blauwe plekken kun je waarschijnlijk niet vermijden.
- trek oude kleren aan, want je houdt het niet schoon (neem extra schone kleding + evt. schoenen mee).
- bij paintballen draag je een veiligheidsmasker; deze slaat snel aan. Bij sommige clubs hebben ze zeepsop klaar staan (wat redelijk goed helpt), maar andere clubs hebben niets. Als één iemand (LCB?) dat meeneemt, dan kan er wat lekker gespeeld worden.

Geloof dat ik zo alles wel heb verteld.

<edit>
Die winkels kun je in verschillende steden vinden. Ik koop de zakken in een (leger)dumpzaak gevestigd te 's-Hertogenbosch. In een zak zitten 500 paintballen, dus daar kunnen enkele mensen wel mee vooruit.
</edit>
 
Laatst bewerkt:
Op woensdag 10 juli 2002 22:19 schreef LCB het volgende:En wat heeft Froggie verder voor voorkeuren?
Graag editten in je post.
De datum maakt mee niet uit.
En erbij bbq-en lijkt me wel lekker.

Mijn vriendin wilt ook mee als dat kan :?
 
Op donderdag 11 juli 2002 23:41 schreef Tensive het volgende:Er zijn winkels die de paintballs los verkopen en dat scheelt vaak 1/3 tot 1/2 van de prijs die ze bij de clubs hanteren (daarom haal ik altijd grote zakken bij die winkels).

Is ook aan te raden om zelf een paar zakken paintballs in te kopen... reken erop dat per persoon gemiddeld zon 300 ballen zullen worden weggeschoten
Waar zit die winkel :?
Kunnen we niet gesamenlijk inkopen :?
 
Waar zit die winkel :?
Kunnen we niet gesamenlijk inkopen :?

Als je even de eerste post leest dan heb je antwoord op je vraag.
Daar staat deze info in.

Wat betreft afname van die ballen...gebeurt ter plekke en is aan de personen of ze 100pb willen delen en dus ook de prijs of dat je individueel 100 pb extra neemt.

Edit:
Je vriendin kan mee.
--------------------------------------------------

Ik heb optie twee weggehaald aangezien het Trendsports gaat worden.

Edit:
Sorry Froggy, ik heb niet goed gelezen.
Maar in de eerste post staat wat ze ter plekke kosten en in de post van Tensive waar die zaak zit.

Misschien dat iemand uit die buurt zo'n zak wil kopen en in dit topic wil inventariseren of er meer gegadigden zijn voor zo'n zak.

Tensive: Zou jij even contact met mij op willen nemen hierover. Liefst MSN. Dank je wel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als je even de eerste post leest dan heb je antwoord op je vraag.
Daar staat deze info in.

Wat betreft afname van die ballen...gebeurt ter plekke en is aan de personen of ze 100pb willen delen en dus ook de prijs of dat je individueel 100 pb extra neemt.

Edit:
Je vriendin kan mee.
--------------------------------------------------

Ik heb optie twee weggehaald aangezien het Trendsports gaat worden.

Edit:
Sorry Froggy, ik heb niet goed gelezen.
Maar in de eerste post staat wat ze ter plekke kosten en in de post van Tensive waar die zaak zit.

Misschien dat iemand uit die buurt zo'n zak wil kopen en in dit topic wil inventariseren of er meer gegadigden zijn voor zo'n zak.

Tensive: Zou jij even contact met mij op willen nemen hierover. Liefst MSN. Dank je wel.
Op de meeste site's ben je verplicht de balletjes van hen te af te nemen, daar maken ze hun winst op.
Als het een lekker terrein en coole Marshalls zijn heb ik die extra cent er wel voor over.
(wij hadden ooit eens 200 kogels over en die eikel wou ze niet terugnemen of nog een spelletje spelen, hebben ze dan maar op die lul zijn koekblik opgeschoten }) }) cool een golfje met roze vlekken)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan