Pak me dan op kenteken en wordt gepakt

  • Onderwerp starter Anoniempje442
  • Startdatum
A

Anoniempje442

Guest
Ook leuk om over te babbelen: Motorrijder schrijft 'pak me dan' en wordt gepakt.

Een 26-jarige man uit Assendelft is zaterdagnacht opgepakt nadat hij de politie op een wel heel speciale manier had uitgedaagd. Hij bestuurde een crossmotor met de tekst 'PAK ME DAN' op de kentekenplaat.

694


Met zo'n tekst heb je, uiteraard, direct onze aandacht te pakken", schrijft de politie.
Klik op de link voor het hele bericht op het AD.
 
De crossmotor is vermoedelijk afkomstig van diefstal. Onderzoek moet uitwijzen wanneer en waar. De bestuurder is aangehouden op verdenking van heling. Vanwege zijn gevaarlijke rijgedrag werd zijn motorrijbewijs ingevorderd en opgestuurd naar het CBR", zegt woordvoerder José van Dijk van de politie Noord-Holland.

Is gewoon zijn rijbewijs kwijt hoor :P
 
Laatst bewerkt:
In België hebben we ook zo een aandachtstrekker ...
full

... met het enige verschil, dit is een officiële plaat :P
 
Als je aandacht wil van Oom Agent dan kan je dat altijd krijgen. Meestal hangt er dan ook een stevig prijskaartje aan, om nog maar niet te spreken over inhouden van het RBW.

Dat zie ook vaak bij die loosers met petje. Gepimpt aftands karretje, sportuitlaat voor extra herrie en een wanstaltige vleugel achterop. (nee, ik noem dat geen spoiler!)
 
Als je aandacht wil van Oom Agent dan kan je dat altijd krijgen. Meestal hangt er dan ook een stevig prijskaartje aan, om nog maar niet te spreken over inhouden van het RBW.

Dat zie ook vaak bij die loosers met petje. Gepimpt aftands karretje, sportuitlaat voor extra herrie en een wanstaltige vleugel achterop. (nee, ik noem dat geen spoiler!)

Om met de woorden van Clint Eastwood in Grand Torino te spreken, big gay spoiler. })

https://www.youtube.com/watch?v=SJLbR9TEMD8
 
Nou bij die audi hoef je alvast niet ver te zoeken. De donker gemaakte achterlichten zijn direct goed voor een verboden tot verkeer.
Hier in B hangt het ervan af.
Als er toevallig wél een E keur op vermeld staat, en de lichtsterkte is genoeg, mag het gewoon hoor.
En als het LED's zijn, zal het aan lichtsterkte niet ontbreken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan