pakkingen cb750

Djurre

MF'er
19 sep 2003
121
1
Hoorn
Ik heb via marktplaats een pakkingset kunnen kopen van een honda cb750.
type wat eropstaat is 06110-300-305 en 06111-300-010.
dus ....weet iemand wat het verschil in blokpakkingen tussen de k0~k6 serie en de k7?

En ik denk dat we 'm via dezelfde advertentie gekocht hebben ergens in Zeeldand ;-)
Ik heb net ook die setjes gezien op MP.

Heb er zelf ook stapels van liggen, ik dacht dat jullie het over originele setjes hadden. Ik hoop dat jullie er niet de vraagprijs voor hebben betaald, de sets zijn namelijk gemaakt voor de sandcast blokken.

O.a. herkenbaar aan de ontbrekende extra M6 bout voor de kop-cilinder aansluiting, en de carterpan pakking.

Het enige wat GOED bruikbaar is van deze setjes zijn de dynamodeksel-, onstekingsdeksel, en uitlaat pakkingen. Voor de latere blokken dan wel te verstaan.

De kwaliteit is verder dusdanig slecht, dat de klepdeksel pakking niet eens fatsoenlijk te monteren is.

Ik verkoop de 500 setjes, die nog wél redelijk passen, voor 30 Euro, als hobbyset.

De 750 set durf ik niet eens aan de man te brengen, omdat het mij m'n naam kost.

Kennelijk heeft "P.v.G" er geen moeite mee. Als ik jullie was......

Hmm da's erg jammer. De verkoper had het idd over 'origineel honda'. Vreemd ook dat er wél een Honda partnr op staat en 'standard honda parts' op staat. Ik zal wel eens contact met 'm opnemen....

Laatst bewerkt:
hmm klote... merk is tong hong... en idd erg goed passen doet het niet.
ik heb er niet de volle mep voor betaald maar evengoed toch zonde.
een aantal pakkingen kan ik wel gebruiken maar ja voor een koppaking neem ik bijv geen risico en neem ik het liefst origineel. Ik moet er niet aan denken dat je een heel blok weer uit het frame moet tillen omdat ik een lekkende koppakking heb.

ennu.. rene, wat kost pakkingsetje bij jou voor een k7?

ennu.. rene, wat kost pakkingsetje bij jou voor een k7?

Ik mag van ene Spider hier mijn spullen niet aanprijzen. Adverteren heb ik al eens gevraagd, maar daar wordt na herhaalde pogingen niet op ingegaan....:-(

Ik mail je off-list.

Overigens is een collega lijster (uit discretie zal ik Jochems naam niet noemen.....Doe ik het toch...) in contact getreden met de verkoper. Mail anders met Jochem hoe at afloopt.

Klopt Jochem, setje komt idd uit Zeeland. Ik ben trouwens ook wel benieuwd naar de reactie verkoper, ik las dat je hem een mailtje had gestuurd.

René, nogmaals bedankt!

Wordt nog een druk topic zo ;)

Ik heb idd contact gehad met de verkoper, maar hij's net een weekje met vakantie. Ik zal je (Djurre) wel ff mailen zo gauw ik iets van 'm hoor. Wat mij betreft ga ik liever niet hier een hele discussie voeren over het hoe en wat. Ik ga er vooralsnog van uit dat we het allemaal keurig op kunnen lossen en het lijkt me niet nodig in dit topic met modder te gaan gooien. :)

Wat mij betreft mag dit topic dicht, maar dat is aan Djurre....

Terug
Bovenaan Onderaan