Pan American Highway - reisgenoot gezocht

tinske

MF'er
22 jun 2010
30
0
Amersfoort
Ok, eens heel iets anders. Ik zit al heel lang te broeden op plannen een keer de Pan American highway te gaan bedwingen. Uiteraard een niet te onderschatten exercitie. In principe zou ik die plannen graag gaan concretiseren, ware het niet dat ik dit graag met iemand wil delen. Dus bij deze: Wie voelt hiervoor? Lijkt me overbodig te zeggen dat het qua karakters/persoonlijkheden zeer goed moet matchen, en vergeet ook niet de financiële middelen benodigd.

Ik hoor het graag als er motorfanaten zijn die dit net als ik gewoon een keer in hun leven gedaan willen hebben..

Gr Maarten
full
 
heb daar interesse voor gr ik rij met een yamaha tenere 660
Zou het met de eigen motor zijn. :?
Hoeveel kilometer is de route, hoeveel dagen/weken/maanden wordt er gereden. :?
We need meer info... ;)
 
ik ga niet mee, maar ik kan je wel wat aanraden.

Ik ben aardig bekend met de westkust en ik kan je zeggen dat de PCH een stuk mooier is om te rijden dan die weg wat meer naar het oosten.
 
Nee is niet hetzelfde. De TAT gaat van west naar oost door de VS, de Pan-American Highway gaat van Alaska naar Ushuaia.
Klopt.
Maar: de Pan American Highway is een verzameling van wegen die Noord- en Zuid-Amerika met elkaar verbindt. Het zijn normale doorgaande wegen, zij het dat ze in Midden- en Zuid-Amerika niet altijd van goede kwaliteit zijn.
De Trans-America Trail is een offroad route.
 
Voor het gehele traject of halverwege instappen afhankelijk van het tijdstip ben ik geïnteresseerd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan