pan european st 1100

softy341

MF'er
2 apr 2004
40
0
heist op den berg belgie
hallo waar zitten al dei pan rijders hier op dat forum ? lijk nu wel de enige pan rijder te zijn hier!
ik ben sinds een maand nu in het bezit van een pan van 95 zonder abs en eerste maal in gebruik genomen in 96 met nu 65 000 km op de teller,heb mijn virago 1100 met 35000 km zonder eenmaal pech te hebben gehad ingeruild voor deze motor en heb nu met de pan al 2200 km gereden en de motor bevalt mij best, echt een kilometer vreter ,de oude koppeling slipte alleen op de hoge toeren bij warme motor na een autostrade rid, bij koude motor of stads gebruik had ik geen probleem heb nu een nieuwe koppeling geplaast en deze is perfekt nu ,alleen nu nog de voorvering deze is dweilerig in de bochten en als ik de voorrem gebruik in een bocht trekt hij ook weg naar links ,denk dat de veren lam zijn , heb al nieuwe olie in de voorvork gedaan maar het helpt niet veel ,daarom kom ik jullie raad en sugesties vragen ,wat kan ik hier nog aan verbeteren helllllllllp!!mischien zijn er pan rijders onder jullie die hetzelfde probleem hebben gehad en reeds hebben opgelost!
groetjes softy :]

Belgische en Nederlandse Panrijders zitten het grootste deel van hun tijd op hun motor om kilometers te draaien. En als ze daar niet mee bezig zijn dan vertoeven ze tegenwoordig op www.panrijder.info of op het Panrijderforum, maar dat heb je zelf inmiddels ook al ontdekt zag ik ;)

Al heel wat nuttige tips gekregen om het dweilen te doen afnemen!

Terug
Bovenaan Onderaan