Pan European ST1300 2004 75.000 km

Status
Niet open voor verdere reacties.

Diver2000

MF veteraan
14 aug 2019
2.185
1.572
Oosterhout Gld.
Honda Pan European ST1300 uit 2002.
76000 km dus net ingereden.
Volledig led verlichting
Led dagrijverlichting die oranje knippert.
Ram mount.
Valbeugels achterzijde om de koffers te beschermen.
Nieuwe Handvatverwarming Oxford
Nieuwe thermostaat.
Manusveer voorremmen vervangen.
Nieuwe claxon die wel geluid maakt.
Honda dual combined brake system
Remmen in goede staat, remvloeistof voor en achter vervangen.
Banden in goede staat
Gevi topkoffer.

Gaat helaas weg door lichamelijke klachten ☹️

Gewoon een geweldig fijne motor waar je nog jaren mee kunt rijden.

€ 4000,-

Ik vraag geen compleet aankoopbedrag bij het maken van een proefrit. 😉

Pan.jpg

motor led.jpg

Mount.jpg

Valbeugels Pan.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zeker, geen pekel of rotzooi gezien, geen krassen of beschadigingen.
Cover van de rechterij valbeugel is wel beschadigt maar daar heb ik een nieuwe set voor liggen.
 
Succes met de verkoop! Jammer voor je dat je hem moet verkopen maar je maakt er een ander vast blij mee.
Edit: en beterschap natuurlijk
 
Sorry..
Oosterhout neem ik aan.

Ik ben niet opzoek naar een Pan... maar deze ziet er goed uit, dus de twijfel slaat erin.
Wacht maar tot je er op gereden hebt..einde twijfel vermoed ik, uiterlijk blijft een kwestie van smaak ( al vind ik de pan of het nu de 1100 of 1300 is er super uitzien toegeven de 1300 vind ik echt mooi) maar het rijdt geweldig en onverwacht soepel, vriend van me heeft altijd op racers gereden en er was niets beters..heeft op de pan gereden..is om, collega altijd cruiser gereden, heeft pasgeleden op de 1300 gereden, is om en inmiddels aan het zoeken naar een opknapper voor het dagelijks vervoer( handige Harrie )
Het is comfortabeler rijden en snel genoeg, waar mag je nu nog hard..heeft genoeg power om even die trol voor je voorbij te gaan en is stabiel op de snelweg en in de bochten..als ik mij de 1300 kon veroorloven had ik niet getwijfeld.
(Nog een mentioning waard, de verkoper is een goede bekende op het officiële st forum, je mag er stiekem een beetje vanuit gaan dat de motor met liefde en zorg behandeld is)
 
Het is comfortabeler rijden en snel genoeg, waar mag je nu nog hard..heeft genoeg power om even die trol voor je voorbij te gaan en is stabiel op de snelweg en in de bochten..als ik mij de 1300 kon veroorloven had ik niet getwijfeld.
(Nog een mentioning waard, de verkoper is een goede bekende op het officiële st forum, je mag er stiekem een beetje vanuit gaan dat de motor met liefde en zorg behandeld is)
Ik rij met de Pan gewoon net zo plat door de bochten als met de CBR.
Laatst met de laars over het asfalt.....
 
euh.... Gaat helaas weg door lichamelijke klachten ☹️


Suc6 met de verkoop.
In overleg met mijn fysio er achter gekomen dat het rechtop zitten op de Pan een blokkade geeft net onder de ribbenboog.
Mijn lumbale wervels zitten vast waardoor ik inzak onder het middenrif.
Ik moet eigenlijk meer voorover zitten.
Klachten zijn ook begonnen toen ik de Pan heb aangeschaft.
Met de Pan heb ik na een 30 minuten als zeurende pijn, afgelopen zaterdag een langere tijd proef gereden met de CBR en geen last.....
Ik kan het mezelf niet veroorloven om rugpijn te krijgen met motorrijden, beetje lastig als ik met zwaar gereedschap moet werken om een auto open te knippen.....
Helaas daarom mijn droommotor weer in de verkoop, ik heb altijd al een Pan willen rijden en deze vanaf het begin ook helemaal goed onder handen genomen om te te updaten met Led, andere claxon etc.
 
Mooi dat je een motor gevonden hebt die -ondanks de liefde voor de Pan- bij je past.


ik rijd nu (ook) nog op een SP2; ooit zal de tijd komen dat dat niet meer gaat.....
 
Motor staat tot 14 december op markplaats, daarna gaat de accu er uit en aan de lader op zolder tot maart.
Ga de motor dan schorsen, waarschijnlijk is de vraag groter in maart dan in november 😂
 
Ik kan Niet zeggen dat ik hier ongelukkig mee ben, biedt weer mogelijkheden 😂
Wel teleurstellend voor jou natuurlijk.
 
Wil niemand overhalen maar koopje voor een prachtige pan met weinig km net ingereden,toe dat ik er een heb uit 2006,duurder dan deze en met meer km vandaar,gast lang mee mijn vorige 1300 had 370 k op de teller en reed in feite nog steeds.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan