Pan European Topic! deel 2

hey hoi
zit jaren op ht forum hier, maar ben niet zo'n pos(t)er , zit af en toe op het pan forum..te kijken

dacht laat ik mee helpen om dit topic in leven te houden....



voor de mensen die het willen weten, rij een st1100 abs etc... uit 97

grtz mex
 
hier ook een niet heel erg actief mf pan bezitter (st1100 uit '96)
nu ik dit topic toch gevonden heb meteen maar een vraagje..
zijn er naast banden, remblokken, olieen, luchtfilter nog meer dingen die onderhoudsgevoelig zijn en bij een kleine/grote beurt onderhouden moeten worden?

Vond vanmiddag bonnetje van mn 1e onderhoudsbeurt van pak m beet 300 euro euro waarvan 200 euro arbeidsloon was en maar 100 euro onderdelen.. nou mag een hobby best geld kosten alleen t moet wel leuk blijven natuurlijk ;) (en ben zelf toch best handig)
 
Hallo,

prima hoor lekker rustig geen files ;-) verbouwing grotendeels klaar.. alleen nog een "stukje tuin" wat ingericht mag worden.. maar daar nemen we de tijd voor.

Zie btw bijna niet meer op het panforum.. ?

Zijn de pc's nog goed terecht gekomen ? als je nog wat nodig hebt.........

grtz
 
@ Danny_83

neem eens een kijkje op deze site..

http://www.pan-europe.utvinternet.ie/guides/extended_maintenance_schedule_km.htm
 
Nee joh, peter he,...rare man toch.

Ben je thuis aan het verbouwen? Wat is er dan bij gekomen?


ps: die pc's zijn bijna allemaal ingebruik.
 
@mexyak bedankt.. handige site zo :)
voorlopig zit ik nog wel op schema met onderhoud zo te zien :)

alleen staan de oliewissel om de 12k km.. ik MOET dit na 6k km doen... dan is de olie dusdanig versleten dat het geen olie meer mag heten..
 
Vond vanmiddag bonnetje van mn 1e onderhoudsbeurt van pak m beet 300 euro euro waarvan 200 euro arbeidsloon was en maar 100 euro onderdelen.. nou mag een hobby best geld kosten alleen t moet wel leuk blijven natuurlijk ;) (en ben zelf toch best handig)
Ligt er natuurlijk aan wat er gedaan is. Als het arbeidsintensief is om te repareren of niet....
 
Zo vanochtend naar het werk gegaan op de motor net iets te vlot aan het gas gehangen trek ik een wheelie :D nu volgens mij alle trucjes wel gedaan op die fiets die er te verzinnen waren ;)
 
Gaat iemand van hier nog naar de opening van Hyperpro? Schokbreker voor strakker :] sturen.

Hyperpro opent nieuw hoofdkantoor en Hyperpro Service Center
Club Pan-European Nederland

Misschien hebben ze nog een aanbieding van de dag? Je kan in ieder geval je vering laten testen.

C U There :W
 
Kijk eens op het pan forum hebben ze net een gezamenlijke inkoopactie gehad voor aankoop hyperpro veren....
 
Kijk eens op het pan forum hebben ze net een gezamenlijke inkoopactie gehad voor aankoop hyperpro veren....
Gekeken voor de (forum)prijs is €285,= Achter + 2 voorveren en olie.
De mogelijkheid om mee te doen is echter voorbij.
 
Laatst bewerkt:
Gisteren een toertocht uitgezet in het mooie Twente,
Tochtje van ongeveer 200 km, a.s zaterdag gaan we met ongeveer
8 collega's heerlijk genieten ...
 
Ik heb al een afspraak voor 19 juli a.s. *O* en krijg 10% korting voor de kit (voor en achter). Het zal uiteindelijk niet eens zoveel schelen t.a.v, de €285,= op het Panrijders forum en wordt gemonteerd door pro's. Tevens krijg ik daar een betere instructie dan bij de Pan rijdende vrijwilligers. Dat is me ook wat waard ;)

Ik laat wel weten wat de ervaring is met :]
 
Ik heb ze 2 jaar geleden laten vervangen in Werkendam en kreeg er een heel andere motor voor terug.

De stuur- en rij eigenschappen waren enorm verbeterd.
Heb a.s. woensdag weer een afspraak om e.e.a. na te laten kijken, ben inmiddels bijna 50 K verder.

Ik durf bijna te zeggen, je krijgt er geen spijt van. Het is elke cent waard.

Groet,

Pieter
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ze 2 jaar geleden laten vervangen in Werkendam en kreeg er een heel andere motor voor terug.

De stuur- en rij eigenschappen waren enorm verbeterd.
Heb a.s. woensdag weer een afspraak om e.e.a. na te laten kijken, ben inmiddels bijna 50 K verder.

Ik durf bijna te zeggen, je krijgt er geen spijt van. Het is elke cent waard.

Groet,

Pieter

dat afstellen gaat op afspraak zeker? moet mijn veren ook na laten lopen wegens andere gewichtsverdeling. iemand een hyper in de regio den haag bekend?
 
Terug
Bovenaan Onderaan