Pan European uitlaat

jinx1

Rookie
21 feb 2007
9
0
De voorpijpjes van mijn pan zijn doorgeroest. Heb het al een beetje dichtgekregen maar hij begint weer wat lawaai te maken. heeft iemand een idee wat een reparatie zou kosten. Is het misschien zelf te doen. ik heb gehoord dat het een hele klus is en dat alles eraf moet.
 
nee in adam . Ik weet dat men het wel vaak leuk vind , een beetje herrie, maar het is nu eenmaal geen racer en ik wil ook geen slachtoffer worden van de eindeloze geldzucht van het gezag
 
Heb laser gebeld en de pijpjes kosten € 427,38 ex , en dan moeten ze er nog op. dat zijn de orginele , imitatie hadden ze niet. Is er misschien een andere mogelijkheid zoals bijvoorbeeld een adres van een goede lasser?
 
Of op de sloop zoeken, typ hier op MF in de zoekfunctie het woordje 'motorsloop' en je krijgt een hele waslijst.

Of marktplaats enzo...
 
Laatst bewerkt:
Ja maar dan zit je weer met een oude uitlaat ,en volgens mij is de montage een heidense klus, dus ik denk dat ik het eerst maar met lassen ga proberen. Dus ik ben op zoek naar een goede lasser die wat wil verdienen.
 
Is een vaker voorkomend probleem, dacht dat laser daar nu imitatiebochtensets voor maakte..........
Is een spatbord verlenger aan de onderzijde misschien een oplossing voor een betere toekomst? :) Of RVS natuurlijk. 8-)

Ts, ken je deze site al?

Edit:

Hallo ,
zoals ik al eerder schreef ben ik denk ik veroordeeld aan een complete nieuwe uitlaatset.

Ik zit te denken aan een imitatie set, deze zal in prijs denk ik aanzienlijk goedkoper zijn dan een originele set.

Wie heeft ervaring met de: RVS uitlaatdemperset voor een honda ST1100 Pan European. (Jama Original, type 95.1046 ) Normale prijs 499.-, nu voor slechts 399.- incl.BTW. Ook de bochten kunnen wij in rvs leveren (Jama, type 95.1055, losse prijs 399.-, setprijs 749.-). vekrijgbaar bij Jos Smit motoren in Haarlem.

Of de Voor de pan european st1100 de enigste echte mooie dempers welke zeer veel lijken op de orginele en van absoluut zeer goede kwaliteit tegen een scherpe prijs.Set prijs 399 euro .
De motad rvs bochten set normaal 499 euro bij ons 450 euro! Bij Snoek motoren in Heerhugowaard.
 
Laatst bewerkt:
Ja maar dan zit je weer met een oude uitlaat ,en volgens mij is de montage een heidense klus, dus ik denk dat ik het eerst maar met lassen ga proberen. Dus ik ben op zoek naar een goede lasser die wat wil verdienen.
Op roest lassen zal niet zo'n denderend succes worden.... Zit je over een jaar weer misschien... of eerder.
 
Terug
Bovenaan Onderaan