papieren 25kW

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joostvde

Rookie
4 dec 2009
14
0
hallo,
ik ben al een tijdje op zoek naar een motor voor mee rond te rijden.
maar telkens als ik iets vind staat de motor op meer dan 25kW en omdat ik daar nog niet mee mag rijden is dat een probleem.
Maar is er geen enkele weg waardoor je een motor van meer dan 25kW op papier kunt verzetten naar 25kW of minder?
Als er al een gelijkaardig onderwerp op het forum staat mag je het me zeggen want ik vond dat niet meteen. :/
Alvast bedankt
Grz Joost
 
Dat kan ook, dat is zelfs verplicht :P
Maar het schijnt dan weer niet met iedere motor te kunnen. Ik zou zeggen, lees dat topic even door, of open in het 25kw forum een topic voor de motor die je specifiek op het oog hebt.
 
Er is maar een kleine lijst motoren die legaal in Nederland voor een berg geld (in mijn ogen) op 25 kw gezet kan worden. De illegale methode (niet op kenteken) is met een uitdraai. Maar zoals Gilles zegt. Daar is al heel voor over in het 25kw gedeelte!
 
bullshit allemaal! de wetgeving is aangepast. je kan tegenwordig elke motor met een vermogen van minder dan 100pk (zo uit mijn hoofd, kan een ander getal zijn) officieel 25kW op kenteken krijgen! een uitdraai kan opzich ook, als je verzekering zwart op wit zegt dat ze dat accepteren! je loopt dan een uberkleine kans om een boete te krijgen van een gefrustreerde agent, maar dat neem je maar je lief. je bespaart echter honderden euro's aan officieel tunen en keuren! het belangerijkste is dat je verzekerd bent, niet dat je geen boete krijgt. die boete kan iedereen betalen, schade bij een ongeluk aan de andere kant niet!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan