Papieren meenemen; Wat een gedoe!!

Jeffreyv

MF'er
28 aug 2005
66
0
Arnhem
Ik moet even mijn frustratie uiten en jullie om advies vragen...

Waarom zijn de zakken in motorjassen altijd net te klein voor een map met papieren (Rijbewijs, Kentekenbewijzen, etc)? - Ik wil die dingen niet vouwen!!

De ruimte onder het zadel (als je die al hebt) is ook te klein en lijkt mij bovendien ook niet waterdicht.

Hoe nemen jullie de papieren (rijbewijs, kentekenbewijzen, andere pasjes) mee?
Als je een bepaald mapje gekocht heb, laat dan even weten bij welke winkel je dat gekocht heb.

Ligt dit nou aan mij of zijn er meer mensen die dit probleem hebben?

Advies gevraagd! :?
 
Ik heb een revit jas maar daar past m'n portemonee + auto/motor papieren makkelijk in. En daar heb ik er links 1 zitten met rits en rechts een met klitteband.

je hebt dus gewoon niet de goeie jas gekocht :+
 
Ik moet even mijn frustratie uiten en jullie om advies vragen...

Waarom zijn de zakken in motorjassen altijd net te klein voor een map met papieren (Rijbewijs, Kentekenbewijzen, etc)? - Ik wil die dingen niet vouwen!!

De ruimte onder het zadel (als je die al hebt) is ook te klein en lijkt mij bovendien ook niet waterdicht.

Hoe nemen jullie de papieren (rijbewijs, kentekenbewijzen, andere pasjes) mee?
Als je een bepaald mapje gekocht heb, laat dan even weten bij welke winkel je dat gekocht heb.

Ligt dit nou aan mij of zijn er meer mensen die dit probleem hebben?

Advies gevraagd! :?
heb gewoon vrij groot mapje met alles erin, pinpas rijbewijs kenteken, donorpas (ja luguber maja :P ) geld ev paspoort en dat in de waterdichte binnenzak van mn textiele jas en anders in de binnenzak van mn leren jack, past allebei precies ;) en je hebt t altijd bij de hand en veilig opgeborgen
 
ik maak een kopie (weet ik mag niet) en vouw deze tot creditcardformaat ,in hup in mijn portomonee.
 
Ik heb daar een speciaal vakje voor dat precies tussen de rits en klittenbandsluiting van m'n jas zit, zodat je niet je jas hoeft uit te trekken als je je papieren/portemonnee nodig hebt. Past precies een standaard mapje in.

Toch de verkeerde jas gekocht? :+

greetz
 
Ik heb verzekeringspapieren en rijbewijs in een luchtdicht zakje (een uit de kluiten gewassen wietzak ;) ) onder m'n zadel, onder m'n CDI geprutst :P .
 
Als je een bepaald mapje gekocht heb
Ik heb zo'n bepaald mapje gekocht waar m'n papieren inpassen.
Er zijn ook bepaalde mapjes te koop die kleiner zijn maar daar passen mijn papieren niet in.
Er bestaan ook grotere mapjes.

Ik zou graag verder ingaan op dit ingewikkelde probleem maar ik heb een crisis hier aan de hand want mijn vrouw heeft zwarte koffie ingeschonken en ik drink 't altijd met melk. :+
 
Papieren in plastiek zakje en dan op de rug bij de rugbeschermer , plek zat daar :Y
(en waterdicht , wel niet te hard rugzweten in de zomer)
 
Ik heb zo'n bepaald mapje gekocht waar m'n papieren inpassen.
Er zijn ook bepaalde mapjes te koop die kleiner zijn maar daar passen mijn papieren niet in.
Er bestaan ook grotere mapjes.

Ik zou graag verder ingaan op dit ingewikkelde probleem maar ik heb een crisis hier aan de hand want mijn vrouw heeft zwarte koffie ingeschonken en ik drink 't altijd met melk. :+
_O-

@TS: denk toch echt dat je gewoon kleine zakken hebt in je jas. Zo'n standaard map past met gemak in één van de binnenzakken van m'n leren en textielen jassen.

anders zelf maar een ritsje maken in je jas en de papieren tussen het leer en de binnenvoering proppen.

Je kunt natuurlijk ook een klein tanktasje kopen waar de spullen in passen. Hou er wel rekeing mee dat bankpassen e.d. niet altijd blij zijn met de magneten in de tas...
 
Ik heb een mooie leren heuptas waar de papieren en rijbewijs met gemak in gaan. Om het waterdicht te krijgen heb ik de papieren in zo'n plastic zip zakje gedaan.. works like a charm!
 
Ik moet even mijn frustratie uiten en jullie om advies vragen...

Waarom zijn de zakken in motorjassen altijd net te klein voor een map met papieren (Rijbewijs, Kentekenbewijzen, etc)? - Ik wil die dingen niet vouwen!!

De ruimte onder het zadel (als je die al hebt) is ook te klein en lijkt mij bovendien ook niet waterdicht.

Hoe nemen jullie de papieren (rijbewijs, kentekenbewijzen, andere pasjes) mee?
Als je een bepaald mapje gekocht heb, laat dan even weten bij welke winkel je dat gekocht heb.

Ligt dit nou aan mij of zijn er meer mensen die dit probleem hebben?

Advies gevraagd! :?

Dus je gaat ook zonder je portemonnee de deur uit :?
Rij je zeker enkel een rondje rond de kerk, want anders kan je niet tanken onderweg ;)

Ik heb iig mijn kentekenbewijs en rijbewijs in de portemonnee en die past probleemloos in mijn textielen jas! Binnenzak en buitenzakken geen probleem. Misschien ligt het aan het poserpak dat je kocht hebt :P
 
Nou weet je gelijk waarom die strakke racecombis zo'n bult op de rug hebben - om de papieren in op te bergen!

Ik zou graag verder ingaan op dit ingewikkelde probleem maar ik heb een crisis hier aan de hand want mijn vrouw heeft zwarte koffie ingeschonken en ik drink 't altijd met melk. :+
Sla je d'r wel genoeg? Ik heb gemerkt dat als je ze regelmatig slaat, vooral op de billen, dat dat het geheugen positief stimuleert. Probeer het maar eens! *O*
 
Zelf heb ik een mapje van de apotheek waarin je normaal een uitdraai van je medicijngegevens in doet (voor bijvoorbeeld als je met medicatie naar het buitenland reist). Hierin passen precies mijn papieren. Ook handig om je rijbewijs, wat geld en een pinpas in te stoppen als je je portemonnaie niet mee wil meenemen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan