Paraplu op de motor na de TT

AjjSts

Die hard MF'er
3 jun 2003
751
0
Zevenbergen
Afgelopen zaterdag ben ik met een aantal maten naar de TT geweest. Ik had via BMW 4 kaarten weten te bemachtigen. We konden de motoren vlak achter de Veenslang kwijt. Het was allemaal prima verzorgd, tribuneplaats, kussentje voor de billetjes, een prachtige Boxercup 2004 cap, consumptiebonnen en als klap op de vuurpijl een gigantisch grote paraplu.

Hoe krijg je die grote paraplu's nou mee op de motor. Zelfs op een BMW is dat een probleem :( Mijn zoon heeft het geweten. 4 van die dingen rechtop in de rugzak en dan maar hopen dat ze heel blijven. Dat jong heeft zich heel goed vast moeten houden aan pa, want hij had een enorme windvanger op zijn rug. Volgende keer graag een opvouwbaar exemplaar meneer BMW *D

Jammer dat er ook mensen op dit soort kaarten afkomen die geen bal om motorraces geven |( Zielig dat ze met hun nette schoentjes door de modder moeten ploeteren :+

Verder was het grote klasse hoor. De hele verzorging was top :}

Ik ben benieuwd hoe mede-MF'rs die zo'n plu bemachtigd hebben, dat ding mee naar huis hebben genomen en hoe het hen is vergaan tijdens de rit naar huis op de motor.

Ik heb mijn ogen de hele weg terug niet van die plu's af kunnen houden, bang als ik was, dat ik bij een snelheid van 140+ een van die stalen punten dwars door mijn vizier zou krijgen :+

Greetzzz.

een maat van me en zijn vriendin zaten daar ook.
hebben de kussens en de rest op de boerderij laten liggen.
en worden van de week thuis bezorgd door kennissen die met de auto zijn.
wij haden alleen maar ons regenpak mee te nemen op de motor *D

een maat van me en zijn vriendin zaten daar ook.
hebben de kussens en de rest op de boerderij laten liggen.
en worden van de week thuis bezorgd door kennissen die met de auto zijn.
wij haden alleen maar ons regenpak mee te nemen op de motor *D
Dat regenpak had je ook wel thuis kunnen laten dit jaar. Wij hebben wel druppels gehad op de terugreis, maar dat mocht geen naam hebben.

Ik wou dat wij die zooi aan iemand mee hadden kunnen geven, ik ben best een beetje jaloers :?

Die lui snapper er ook niets van... dat zijn lancelot paraplus.

Gewoon onder je rechterarm, en dan links op je stuur (zodat hij links van je motor uitsteekt), en dan op elkaar inrijden, elkaar van de motor afdrukken... dat ik dat nog moet uitleggen hier :+

Je bent me voorbij gekomen!
Kleine mannetje moest zich idd goed vasthouden!

Leek wel een botauto die combinatie :)

Je bent me voorbij gekomen!
Kleine mannetje moest zich idd goed vasthouden!

Leek wel een botauto die combinatie :)
Hij brak mijn lichaam zowat in tweeen *D Maar de plu's zijn, net als wij, heel aangekomen thuis :P
We konden nog net effe de laatste 8 minuten van de 2e verlenging van Nederland-Zweden zien. En we hebben alle goedgekeurde doelpunten gezien, dus niks gemist ;)

Hij brak mijn lichaam zowat in tweeen *D Maar de plu's zijn, net als wij, heel aangekomen thuis :P
We konden nog net effe de laatste 8 minuten van de 2e verlenging van Nederland-Zweden zien. En we hebben alle goedgekeurde doelpunten gezien, dus niks gemist ;)

Toen lag ik al te pitten :z

Ik moet eerst nog maar eens afwachten of ik een van die 4 paraplu's nog in mijn bezit krijg ;) Blij dat ik hem zelf niet op de rug hoefde te houden. Hij mag volgend jaar wel weer mee hoor O-)

Een beetje motorrijder heeft toch een rolletje duck-tape onder de buddy. Erg handig om onverhoeds los latende onderdelen weer bij het motorrijwiel te betrekken. Ook handig om allerhande bagageproblemen op te lossen zoals benevelde duopassagiers. Maar bovenalles is het handig om gegeven paarden achterop de motor vast te tapen. Een plakbandje bij een achterstepje en een plakbandje bij een handgreep en voila, een paraplubak.

Duck-tape. een echte motorrijder kenniet zonder.

Ik moet eerst nog maar eens afwachten of ik een van die 4 paraplu's nog in mijn bezit krijg ;) Blij dat ik hem zelf niet op de rug hoefde te houden. Hij mag volgend jaar wel weer mee hoor O-)
De plu's zijn netjes afgegeven, maar je latje zal hem nog niet afgeleverd hebben bij je.

P.S.
Welkom op het forum Panthera Leo (sjezus wat is dat een K-nickname om in te tikken *D )

Terug
Bovenaan Onderaan