Parijs - Dakar

BogaddE

MF veteraan
28 mei 2001
1.772
0
Hengelo
Ik vind het toch wel vreemd dat er op het hele MF geen enkel woord te vinden is over de Parijs - Dakar rally (of ik moet iets gemist hebben).

Het is tenslotte een hele prestatie om zo\'n eind door de woestijn te knallen met echt hoge snelheden!
Soms stond ik echt te kijken van hoe kunnen die lui daar ooit zo hard overheen.

Heeft niemand het hier gekeken of boeit het gewoon niet? Is de nieuwe kuip van de NSR van jurgen soms belangrijker?
(snap wel dat er hier allemaal wegrace fanaten zitten hoor, vind ik ook heel mooi om te zien en als ik later groot ben...)
 
Ik vind het mooi om te zijn, alleen zijn die samenvattingen zo kort... :(

Laten ze een kwartier zien hoe iemand met pech langs de kant staat, en daarna even een paar minuutjes hoe ze aan het rijden zijn...
 
Vorig jaar heb ik er elke ochtend (nou ja, bijna dan) naar zitten kijken, maar omdat ik dacht dat het dit jaar alleen \'s avonds op Eurosport was, heb ik heel wat gemist. Ik zag het vorige week wel ineens \'s ochtends. Ik vind het wel echt helden. (Rijd er trouwens een vrouw mee bij de motoren, zal wel niet). Maar ja, het is toch niet op dezelfde manier spannend als de wegrace.
 
(Rijd er trouwens een vrouw mee bij de motoren, zal wel niet)

Toch wel!
En ze vond het heel leuk, vooral als ze mannen inhaalde.

Vorig jaar had ze nog competitie van een andere vrouw maar die is gaan koekbliksafarierijden.

Dat is iig wat ik er van mee heb gekregen (eurosport he)
 
Ik heb het dit jaar een beetje gevolgd.
De voorgaande jaren keek ik er meer na.
Ik vind het een hele prestatie als je de Dakar uitrijdt.
 
\'k heb wel gekeken iedere avond, maar vond het ook erg jammer dat de uitzendingen zo kort |( waren. Daarom ook veel gelezen op motormaniacs.nl , want daar werd alles toch wat verder uitgediept, waardoor het een stuk interessanter werd.
 
Ze zenden er te weinig van uit om het boeiend te maken imho. \ '(
 
Nou, vond sommige actie\'s van die gasten echt wel onwijs, springen in mul zand, scheef neerkomen, superslinger, gasten vliegen er vanaf maar houden gewoon stuur beet,dan komt alles goed.

Mulle zand, glijen die gasten, en dan met snelheden richting 180. En dan te bedenken dat die gasten er regelmatig afgaan, en dan al die stenen.

Wereldgasten.
 
Toch wel!
En ze vond het heel leuk, vooral als ze mannen inhaalde.

Vorig jaar had ze nog competitie van een andere vrouw maar die is gaan koekbliksafarierijden.

Dat is iig wat ik er van mee heb gekregen (eurosport he)
jutta kleinschmidt reed vorig jaar ook oto...

ze had ooit es een geweldige actie toen ze voor het eerst meedeed met de motor.... kukelt zo van het presentatiepodium af .... om wat vooroordelen te bevestigen :P

ik heb natuurlijk ook alles gezien....
 
Toch wel!
En ze vond het heel leuk, vooral als ze mannen inhaalde.

Vorig jaar had ze nog competitie van een andere vrouw maar die is gaan koekbliksafarierijden.

Dat is iig wat ik er van mee heb gekregen (eurosport he)

Die reed vorig jaar ook al in de auto\'s/jeeps mee die had toen gewonnen. Het is alweer 2 jaar geleden dat kleinschimd op de motor reed
 
die gasten zijn echt toppers !!!!

Goede reclame voor KTM zo\'n Dakar

Volgend jaar is de start geloof ik in Belgie, dan ga ik er echt wel heen !!!
 
Op motormaniacs staan elke avond de laaste uitslagen van de dag op de site.
Zo ook exclusieve verslagen van Eric Verhoef.

Zie http://www.motormaniacs.nl/nld/motorraces/parijs_dakar/2002/parijs_dakar2002.htm (www.motormaniacs.nl/nld/motorraces/parijs_dakar/2002/parijs_dakar2002.htm) voor de info van de \'02 editie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan