Parijs, Kopje thee, Champs Elysee, 1 dag!!!!!!!!!!

Voorkeurs zaterdag? (met mooi weer)

  • za 18 september 2004

    Stemmen: 5 12,8%
  • za 18 september 2004

    Stemmen: 5 12,8%
  • za 18 september 2004

    Stemmen: 29 74,4%

  • Totaal aantal stemmers
    39
Was klaarblijkelijk allemaal even te veel voor mijn wanadoo home page...
Splitsen maakt dan ook niet uit..
Maar toch mensen het was zeker gezelli :)

En ja fuck, ik kon het gewoon even niet laten :P
 
Mooi dat jullie 't leuk hebben gehadt!! *D hoe hoog heeft het tempo gelegen onderweg?? Ik zie alleen maar "Tupperware" fietsjes op de foto's, dus zal wel aardig hard gegaan zijn!! 8-) ik heb het lekker rustigaan gedaan dit weekend :P (heb nog wel aan jullie gedacht hoor, toen ik om 5:30 m'n bedje in dook!! :P na ruim een halve fles rum :X
 
hallo..het was super gezellig!! jmmer van die foto van mij... B|
maar het geen wat ik nu nodig heb is een massage O-)
kaasszje is niet jou fout hoor, was super bij jou achterop!! ;)
 
Tempo lag wel aardig hoog. Meest rond de 160 in Frankrijk en stukken nog wel een beetje hoger. Toch gemerkt dat tijdens het sprintje van 40 km naar de tankstop mijn top hoger lag dan die van Early met passagier. Aardig stukje tegen de 220 op de klok gehad. Voel ik nog aardig in mijn nek dat stukkie.

Nog bedankt voor het gidsen trouwens Fuck.
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand hoe veel km we totaal gereden hebben kan ? Heb geen idee wat me verbruik is geweest eigenlijk, boven de 1 op 20 zal wel gelukt zijn denk ik.
 
De shell is OP hazeldonk. Gewoon de A16 blijven volgen richting antwerpen en op een gegeven moment kom je vanzelf de parkeerplaats Hazeldonk tegen, daar heb je de shell en ook een Mac.

Tip: zodra je de windmolens ziet weet je dat je in de buurt bent en dan je bijna van de snelweg af moet ;)


Je kan het eigenlijk niet missen :)

Tenzij de A16 ri. Antwerpen natuurlijk afgezet is |(
Daar kwamen wij om 07:30 pas achter :( Daarom was ik er niet '(
 
Tenzij de A16 ri. Antwerpen natuurlijk afgezet is |(
Daar kwamen wij om 07:30 pas achter :( Daarom was ik er niet '(

Ja, die was afgezet en dat wist ik ook niet.
Dus doorrijden richting Antwerpen (= richting Parijs) en dan de eerste veilige stop plaats aandoen.

07:30u. had je dus ruim kunnen halen.

Voor een warme droge dag was het wel een schrikbarend lage opkomst :?
 
We werden helemaal omgeleid. We konden nergens ri Antwerpen. A58 ri. Roosendaal was volgens mij ook afgesloten. (misschien zijn we ergens verkeerd gereden, dat weet ik niet zeker) In ieder geval zaten we op een gegeven moment in Dordrecht. Toen had het weinig zin meer. :(
Toen zijn we maar ri. Amsterdag terug gegaan en daarna naar TenKate gereden.

Al met al toch een leuke dag geweest.
Wel jammer dat de foto's van Kaasje het niet doen.
volgende x gaan we (ik) zeker mee.
 
Dat is eigenlijk nog soepel verlopen. Ik stond als eerst om 7:20 op die plek, met het idee dat ik parijs wel niet meer zou zien. Maar al snel kwam de rest eraan.
 
ik had 1050 km gereden totaal.. en mijn home page heeft er geen zin in :S, misschien dat ik ze vanavond wel ff per post neer ga zetten :S
 
full
 
Tempo lag wel aardig hoog. Meest rond de 160 in Frankrijk en stukken nog wel een beetje hoger. Toch gemerkt dat tijdens het sprintje van 40 km naar de tankstop mijn top hoger lag dan die van Early met passagier. Aardig stukje tegen de 220 op de klok gehad. Voel ik nog aardig in mijn nek dat stukkie.

Nog bedankt voor het gidsen trouwens Fuck.



160 en nog 1 keer geflitst ook op de terug weg. *D


B| maar goed dat ik niet mee gegaan ben dus!! dat had ik nooit bij kunnen houden met mijn Moos!! maar dat vermoeden had ik al ;)
 
B| maar goed dat ik niet mee gegaan ben dus!! dat had ik nooit bij kunnen houden met mijn Moos!! maar dat vermoeden had ik al ;)

Och dat 160 zijn gewoon pieken.
Denk niet dat dat de hele weg gedaan werd door iedereen.

Aangezien er genoeg stops inzitten als de tolpoortjes en tanken kon ik hetzelf nog op mijn XT350 bijhouden (en die gaat maar 130 op kruissnelheid :? )
 
Och dat 160 zijn gewoon pieken.
Denk niet dat dat de hele weg gedaan werd door iedereen.

Aangezien er genoeg stops inzitten als de tolpoortjes en tanken kon ik hetzelf nog op mijn XT350 bijhouden (en die gaat maar 130 op kruissnelheid :? )
Ik meen dat 160 voor een lang stukkie kruissnelhied was....een snelheid waarbij een donderpoes olie begon te zuipen :P en piek...denk er es 60-70 bij... O-)
De volgende keer wil ik jou deze excercitie toch eens op die XT zien doen... ;)
 
Ik meen dat 160 voor een lang stukkie kruissnelhied was....een snelheid waarbij een donderpoes olie begon te zuipen :P en piek...denk er es 60-70 bij... O-)

net als vorig jaar zeg maar :P

Plat op de tank volgas... zoef zoef langs auto's... teller in de 250+... en dan komt de tgv op z'n dooie gemakje voorbij razen alsof het niks is '(


Maareh.. donderpoes? Olie? Vertel? Ik was er niet bij dit keer :+
 
Wat een lol, een beetje kachelen naar Parijs en terug in 1 dag ! :? Daar rij je toch geen motor voor? Een beetje boenderen over de Autobahn doe ik persoonlijk slechts twee dagen per jaar ; de heen en terugreis van mijn vakantie. Voor de rest zie je mij daar niet !!
 
Op woensdag 19 mei 2004 10:28 schreef BlekkieXX het volgende:Wat een lol, een beetje kachelen naar Parijs en terug in 1 dag ! :? Daar rij je toch geen motor voor? Een beetje boenderen over de Autobahn doe ik persoonlijk slechts twee dagen per jaar ; de heen en terugreis van mijn vakantie. Voor de rest zie je mij daar niet !!

U R MISSING THE . .

Zoals je in je laatste regel al zegt, allee opde heen en terug reis ;) maar het gaat om het kopje thee op de Champs Elysee.
 
U R MISSING THE . .

Zoals je in je laatste regel al zegt, allee opde heen en terug reis ;) maar het gaat om het kopje thee op de Champs Elysee.

Tja, hij is nog maar 1 dag geregistreerd op MF, misschien verklaart dat een boel...lol ;)

En nu maar afwachten wanneer Kaasszje de foto's weer plaatst.... *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan