Parijs, Kopje thee, Champs Elysee, 1 dag!!!!!!!!!!

Voorkeurs zaterdag? (met mooi weer)

  • za 18 september 2004

    Stemmen: 5 12,8%
  • za 18 september 2004

    Stemmen: 5 12,8%
  • za 18 september 2004

    Stemmen: 29 74,4%

  • Totaal aantal stemmers
    39
net als vorig jaar zeg maar :P

Plat op de tank volgas... zoef zoef langs auto's... teller in de 250+... en dan komt de tgv op z'n dooie gemakje voorbij razen alsof het niks is '(


Maareh.. donderpoes? Olie? Vertel? Ik was er niet bij dit keer :+
Tja..dit jaar niet meegedaan met de TGV races....

Maar aangaande de gulzige donderpoes...

We reden al een stukkie flink door, het ws op een bepaald moment 38 k naar een tankstation, dus..Wie het eerst daar is... nou ging goed (Ikkes was eerste btw...blij dat ik Parijs dit jaar wel sturend heb kunnen verlaten) op tankstation getankt, en toen op redelijk tempo (160 dus) door gereden...komt ineens Kaasszje langs...dat we rustiger aan moeten....de poes van Uc was achter de horizont verdwenen, maar na een tijdje kwam ze er aan sukkelen, Rustig door gereden naar alweer een tankstation, alwaar we tot de conclusie kwamen dat het olie niveau, dat 's-ochtends volledig hoog stond, tot onder het minimum niveau was gedaald.
Bijgevuld en rustig (140) doorgereden naar huis... niets spannends...dus.. :z
 
Tja..dit jaar niet meegedaan met de TGV races....

Maar aangaande de gulzige donderpoes...

We reden al een stukkie flink door, het ws op een bepaald moment 38 k naar een tankstation, dus..Wie het eerst daar is... nou ging goed (Ikkes was eerste btw...blij dat ik Parijs dit jaar wel sturend heb kunnen verlaten) op tankstation getankt, en toen op redelijk tempo (160 dus) door gereden...komt ineens Kaasszje langs...dat we rustiger aan moeten....de poes van Uc was achter de horizont verdwenen, maar na een tijdje kwam ze er aan sukkelen, Rustig door gereden naar alweer een tankstation, alwaar we tot de conclusie kwamen dat het olie niveau, dat 's-ochtends volledig hoog stond, tot onder het minimum niveau was gedaald.
Bijgevuld en rustig (140) doorgereden naar huis... niets spannends...dus.. :z

Ja nadat ik zonder GPS door Parijs reedt, bleek EarlyUC ook zonder GPS te rijden.

(ja denk hier maars overna ;) )
 
Ziet er weer gezellig uit! Beetje dezelfde foto's als vorig jaar niet? :+
 
Kaaaasssszzzzzjjeeee fooooooooootooooooo's!
Waar zijn ze nou??? ;(
Heb ze maar heel even mogen bewonderen...en toen waren ze opeens weg...snifsnif
 
Och dat 160 zijn gewoon pieken.
Denk niet dat dat de hele weg gedaan werd door iedereen.

Aangezien er genoeg stops inzitten als de tolpoortjes en tanken kon ik hetzelf nog op mijn XT350 bijhouden (en die gaat maar 130 op kruissnelheid :? )


Kruis snelheid is dat de speed van de kruisridders of de snelheid waarmee het kruis zich verplaatst??? :?
 
full
 
Pozen opze Frans
les 3: Fait une Bechame sur l'áir (give an air kiss)(ore sprout your lips in lust)
full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan