Paris Hilton komt met eigen motorrace team

David_ZZR

MF veteraan
4 mrt 2010
5.588
3.624
Kaaiendonk
Zoals te lezen op: Paris Hilton komt met eigen motorrace team | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl

AMSTERDAM - Paris Hilton komt met een eigen motorrace team. De 29-jarige societyster probeerde het eerder als model, zangeres en televisiester. "Ik houd van motors", laat Paris via Twitter weten.
Het raceteam moet volgend jaar gaan deelnemen aan het wereldkampioenschap in de 125cc-klasse, meldt BBC. Paris verricht zaterdag de officiële aftrap van het Supermartxé VIP by Paris Hilton team in Madrid.

Paris Hilton kwam eind november nog in het nieuws vanwege de manier waarop ze een taakstraf vervulde. De hotelerfgename voorzag in trendy outfit met hoge hakken een muur van een nieuwe laag verf.

Paris kreeg de straf opgelegd nadat ze vorig jaar werd gearresteerd met cocaïne op zak.
 
Dus het gerucht is nu bewaarheid geworden... Tja, in economisch moeilijke tijden is hulp uit ook wel heel.. onverwachte hoek meer dan welkom, al blijft het een vreemd idee.
 
t spaanse bedijf van haar parfumlijn gaat in zee met een raceteam.
paris zelf zal je dr niet veel zien denk ik.

die denkt dat 125cc een weekend snuifwaar is.
 
Laatst bewerkt:
Laguna Seca wellicht of Indy..


Misschien zelfs wat meer races, seizoensopening of afsluiting, goed voor de publiciteit natuurlijk...

Maar Paris Hilton... come on... Die weet niet eens wat een koppeling (of een willekeurig ander onderdeel) is, maar "Ik houd van motors" aldus Paris... Is het niet: Ik houd van motoren, of ligt het gewoon aan degene die het artikel vertaald heeft :?
 
Laatst bewerkt:
Misschien zelfs wat meer races, seizoensopening of afsluiting, goed voor de publiciteit natuurlijk...

Maar Paris Hilton... come on... Die weet niet eens wat een koppeling (of een willekeurig ander onderdeel) is, maar "Ik houd van motors" aldus Paris... Is het niet: Ik houd van motoren, of ligt het gewoon aan degene die het artikel vertaald heeft :?
[betwetermodus]

Ik houd van motoren, zou correct Nederlands zijn. Alhoewel motors niet geheel fout is, klinkt het natuurlijk niet mooi. Hij houdt van motoren, stam is dus: ''Ik houd''. :)

[/betwetermodus]
 
[betwetermodus]

Ik houd van motoren, zou correct Nederlands zijn. Alhoewel motors niet geheel fout is, klinkt het natuurlijk niet mooi. Hij houdt van motoren, stam is dus: ''Ik houd''. :)

[/betwetermodus]

Het hele rijtje maar even opgezocht, in de onvoltooid tegenwoordige tijd is het:
  • ik houd; hou
  • jij houdt
  • hij houdt
  • wij houden
  • jullie houden
  • zij houden

Ze kunnen dus beide. Het werkwoord 'houden' kan twee betekenissen hebben. Zie hier de uitkomst bij Van Dale:

1 hou·den hield, h gehouden 1 blijvend bezitten; behouden: je mag het boek ~ 2 vasthouden 3 gestand doen: zijn woord ~ 4 (met aan) verplichten na te komen: iem ~ aan de gemaakte afspraken 5 in een toestand (laten) blijven: rechts ~ aan de rechterkant vd weg rijden; iets staande ~ beweren; ~ zo! zorgen dat het zo blijft!; iets vóór zich ~ er niets van zeggen 6 (met van) liefhebben: van iem ~ 7 (met voor) aanzien voor: iem voor een ander ~ 8 de schijn aannemen van, zich gedragen: (wdkd) zich doof ~ 9 hebben voor werk of plezier: een café ~; cavia’s ~ 10 uithouden 11 vastgrijpen, bedwingen: houd de dief!; zijn mond ~ zwijgen; hij was niet meer te ~ || een rede(voering) ~ uitspreken; het met iem ~ade partij kiezen van; b) een verhouding hebben met; opruiming ~ verrichten; het ~ opade voorkeur geven aan; b) schatten

2 hou·den het; o; zie 2hebben


En inderdaad motors is niet fout (staat ook in de Van Dale) echter zoals je zegt klinkt het voor geen meter. Beetje kleuterschool niveau zeg maar... Komt dat goed uit voor mevr. H. ;)

Maar goed, daar is eigenlijk een topic voor hè, over taal...

Hier maar ff een klein beetje ontopic:

paris-hilton-motorcycle-team-125-gp-540x405.jpg

Hopelijk weet ze wel het verschil met een wegrace motor en zo'n ehm... ding :')
 
Laatst bewerkt:
Mag toch hopen dat die roze machine een fotoshop is (goed gelukt, dat dan weer wel), ik zou me doodschamen als coureur zijnde om op die fiets te moeten stappen!~

Heel verhaal over de juiste spelling.
Kijk is aan, zo leren we er allebei nog iets van! :)
 
Het hele rijtje maar even opgezocht, in de onvoltooid tegenwoordige tijd is het:
  • ik houd; hou
  • jij houdt
  • hij houdt
  • wij houden
  • jullie houden
  • zij houden

Ze kunnen dus beide. Het werkwoord 'houden' kan twee betekenissen hebben. Zie hier de uitkomst bij Van Dale:

1 hou·den hield, h gehouden 1 blijvend bezitten; behouden: je mag het boek ~ 2 vasthouden 3 gestand doen: zijn woord ~ 4 (met aan) verplichten na te komen: iem ~ aan de gemaakte afspraken 5 in een toestand (laten) blijven: rechts ~ aan de rechterkant vd weg rijden; iets staande ~ beweren; ~ zo! zorgen dat het zo blijft!; iets vóór zich ~ er niets van zeggen 6 (met van) liefhebben: van iem ~ 7 (met voor) aanzien voor: iem voor een ander ~ 8 de schijn aannemen van, zich gedragen: (wdkd) zich doof ~ 9 hebben voor werk of plezier: een café ~; cavia’s ~ 10 uithouden 11 vastgrijpen, bedwingen: houd de dief!; zijn mond ~ zwijgen; hij was niet meer te ~ || een rede(voering) ~ uitspreken; het met iem ~ade partij kiezen van; b) een verhouding hebben met; opruiming ~ verrichten; het ~ opade voorkeur geven aan; b) schatten

2 hou·den het; o; zie 2hebben


En inderdaad motors is niet fout (staat ook in de Van Dale) echter zoals je zegt klinkt het voor geen meter. Beetje kleuterschool niveau zeg maar... Komt dat goed uit voor mevr. H. ;)

Maar goed, daar is eigenlijk een topic voor hè, over taal...

Hier maar ff een klein beetje ontopic:

[afbeelding]
Hopelijk weet ze wel het verschil met een wegrace motor en zo'n ehm... ding :')
Mooi die tank. :Y _O-
 
De presentatie is vandaag in Madrid, dus foto's zullen wel volgen...
Ze hebben in ieder geval wel een goede monteur met Rosano Brazzi!

Edit, leuk onderschrift bij deze foto op mbike.com

paris_hilton_125gp_aprilia_team-500x374.jpg


Gadea and Vinales must be sweating about what they are going to look like
 
Laatst bewerkt:
Dan is het ontwerp dus geen fotoshop. :X Hoop dat de coureurs een behoorlijk salaris zullen ontvangen van mevrouw Hilton, want wie het lachertje van de paddock zullen zijn is al wel bekend dan.. |(

Edit:

paris_hilton_team_125cc_2011-a_466.jpg


Met afstand de afschuwelijkste livery van de afgelopen paar jaar! Maargoed, mevrouw brengt geld mee...
 
Laatst bewerkt:
Dan is het ontwerp dus geen fotoshop. :X Hoop dat de coureurs een behoorlijk salaris zullen ontvangen van mevrouw Hilton, want wie het lachertje van de paddock zullen zijn is al wel bekend dan.. |(

Edit:

[afbeelding]

Met afstand de afschuwelijkste livery van de afgelopen paar jaar! Maargoed, mevrouw brengt geld mee...

niet als zij ook zijn plu dame is op de grid :+
 
Heb uit bronnen vernomen dat lorenzo terug gaat naar de 125cc met dit team. Dit was de enige coureur die het oke vind om voor lul te staan met een glitterhelm.
 
Who the fuck cares hoe de motor eruit ziet, al had er stront op gestaan!
Appie had er geen moment over hoeven nadenken...al pas ik niet op een 125cc :N
 
Terug
Bovenaan Onderaan