Parkeergelegenheid Industrieel Ontwerpen Delft

Nelis

MF veteraan
22 feb 2004
1.673
2
Ik heb geen idee of er toevallig mensen hier op het forum zitten, die ook wel eens met de motor naar IO komen. Als dat zo is zal je het niet ontgaan zijn dat we ons 'droge' plekkie bij ID kwijt zijn. Ze storen zich aan de motoren voor het raam.
Dat maken ze duidelijk door fijne a4'tjes op m'n buddy te plakken. Ik ben benieuwd waar de andere motorrijders heen zijn verhuisd, want ik zie ze niet meer :?

Een discussie met een vrouwelijk ID lid liep op niets uit. Ze wist geen alternatieve lokatie, en toen ik zei dat er nergens een verkeersbord met een verbod te vinden was, vond ze dat die a4'tjes wel voldoende waren. Hoe het dan zit met de parkerende auto's voor het gebouw. "Die laden en lossen." "Maar er staat geen 'laden en lossen' bord." ... zinloze discussie dus.

Toen ik van de week m'n fiets ergens anders neerzette (tussen normale fietsen) zat er een a4 op dat ik een nooduitgang zou versperren, en dat de volgende keer m'n motor aan de ketting zou gaan B| (ehhh, en die andere fietsen dan)

Ik vind het overdreven om een parkeervak te bezetten (als die er al zijn) En als m'n fiets makkelijk droog kan staan, vind ik dat toch wel prettig. Iemand?

Groeten Nelizz (van de blauwe XT)
 
zolang het geen eigen terein van desbtreffend bedrijf is hebben ze toch geen poot om op te staan. Als ze je fiets zonder geldige reden zomaar op slot leggen zou ik helemaal wild worden.
 
zolang het geen eigen terein van desbtreffend bedrijf is hebben ze toch geen poot om op te staan. Als ze je fiets zonder geldige reden zomaar op slot leggen zou ik helemaal wild worden.

Ik denk wel dat het eigen terrein is, maar, das van de TU Delft, en niet van de Studievereniging ID die daar toevallig onderdak heeft. Gelukkig is de werkplaats op IO dusdanig dat een slotje meer of minder snel verholpen is B| ... Ik zou namelijk ook wild worden. Beetje op de motoren kankeren terwijl de auto's er net zo goed staan.

En ik vind Elektro nou net weer een beetje ver weg, kan ik net zo goed met het OV komen... Ik zat zelf te denken aan de TB parkeerplaats tegenover.
 
een motor in de weg?
en ze zijn het uitzicht zat op motoren?

die bolletjes die daar rondhuppelen zijn zeker zo hard aan het studeren dat er wat kronkels in de koppies bij zijn gekomen???
 
Ik begon inderdaad al te twijfelen aan mezelf... Met name omdat er gewoon amper motoren meer staan daar. Op een rode Soes met haltop na dan (geen id wat voor model) en volgens mij is hij er ook mee geconfronteerd.
Ik heb heel veel zin om gewoon daar te blijven staan, heb alleen geen zin om op m'n gemakje zo'n ketting te moeten doorzagen daar.
 
ik werk aan de bibliotheek tu delft en daar staik ook met mijn motor de eerste die daar wat van zegt is van mij en die XT ken ik wel (rij in de witte bus van de bieb)als ze heel moelijk doen zet je hem toch binnen 1 hoog staan er wel meer en
bij werktuigbouw staan er ook altijd wel 4 of zo gewoon laten staan en ik heb nog wel betonschaar hoef je niet te zagen

full
 
ik werk aan de bibliotheek tu delft en daar staik ook met mijn motor de eerste die daar wat van zegt is van mij en die XT ken ik wel (rij in de witte bus van de bieb)als ze heel moelijk doen zet je hem toch binnen 1 hoog staan er wel meer en
bij werktuigbouw staan er ook altijd wel 4 of zo gewoon laten staan en ik heb nog wel betonschaar hoef je niet te zagen

(Afbeelding)

Ik heb hem vandaag maar eens bij TB gezet, is opzich ook goed te doen. Maar 1 hoog? waar is dat dan? En voor de betonschaar hou ik me aanbevolen :+
 
dat is als je langs de portiers naar links de trap op gaat staan stuk of 5 yamaha's productie fout of zo staat ook niet veel meer dan 10 tot 100 km op ga maar eens kijken oja ik heb nog ff naar het a4tje gekeken doet mij niks groetjes engel
 
dat is als je langs de portiers naar links de trap op gaat staan stuk of 5 yamaha's productie fout of zo staat ook niet veel meer dan 10 tot 100 km op ga maar eens kijken oja ik heb nog ff naar het a4tje gekeken doet mij niks groetjes engel

Ohhh, daar.. :+ grapjas.

Bij mij zaten er dus een soort van dreigbrieven op m'n buddy geplakt... Speciaal uitgetikt en wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan