Parkeerplek in Nijmegen

Trunkenpolz

Die hard MF'er
15 jun 2005
805
5
Van plan een weekendje in Nijmegen door brengen, blijkt dat we de motor niet in parkeergarage's mogen parkeren. Wie weet een overdekt, of iig bewaakt alternatief?
 
Laatst bewerkt:
Op de kamer? :P

Ff zonder dollen...welk hotel ga je heen? Ik weet dat er iig één is met een eigen parkeerterrein.
 
Laatst bewerkt:
Dat vraag ik me ook af. Ik heb motorzaak Termaat gebeld, die vertelden me dat er ooit een motor in de brand is gestoken, waardoor t nu verboden is.
 
Hebben we al gedaan, maar niet, dus.
Raar, in heel Nijmegen geen plek om je motor veilig neer te zetten.
Parkeer garages ook gebeld, klopt dat je er met de motor niet terecht kunt.
 
Laatst bewerkt:
Bij een motorzaak daar in de buurt een klein goedkoop dingetje aan je motor laten maken en hem er dan het weekeind laten staan?
 
garage pijkestraat heeft volgens mij een speciale parkeerplaats voor motoren, net naast het hokje van de bewaking...
Anders zet hem maar een weekend bij mij neer, maak wel plaats in mijn garage, moet je wel met het OV naar het centrum, ik woon aan de rand, 100 mtr van de A73
 
Mmm, dus Nijmegen is motor-onvriendelijk. Ik ken die regel niet dat je niet in parkeergarages mag met je motor. Ik vind het ook onzin. Wat gaan ze doen als er een keer een auto in de fik vliegt dan? Die ook verbieden :?
Maar heb je ook gebeld met de Valkhof parkeergarage? Die zitten daar om de hoek namelijk.

Succes....
 
Dus als er binnenkort een auto in brand gestoken wordt, dan mogen auto's er ook niet meer in?

ja,. logisch

het is soms ook wel's verboden voor auto's met LPG, omdat er ooit waarschijnlijk's één heeft gelekt met een explosie tot gevolg.
zo mogen lpg auto's ook niet meer mee met de trein door de tunnel naar Engeland.
 
Hmm, motorzaak Termaat zit daar echt om de hoek of zelfs dichterbij, misschien kan je met hun iets regelen en anders hebben ze misschien wel een goeie tip.
 
Op het station kan je de motor in het beveiligde fietsenhok neerzetten beneden. Daar hebben ook een tijd een groep lesmotoren gestaan... Btw dit is ondergronds dus afgesloten en veilig.
 
Nooit geweten over het niet mogen parkeren van een motor in een parkeergarage.
Vreemd dat dan zoiets niet landelijk is?

Motorrijders die in een gebouw wonen met daaronder een parkeergarage annex garage voor de bewoners, hebben dan ook maar pech ?


Ik ga kamervragen stellen.......ik ga nu naar het kleinste kamertje alhier!
 
Terug
Bovenaan Onderaan