Parkeerprobleem Academisch Medisch Centrum

Jhoek

MF'er
13 nov 2008
144
0
Amsterdam
mijn eerste post meteen een wat ongelukkige.

vandaag heeft iedereen die geparkeerd stond bij de ingang een rood briefje met bijhorend procesverbaal a 60 euro aan zijn motor hangen.

dit ivm met fout parkeren/ parkeren buiten de vakken.


na jarenlang gedogen is het nu dus blijkbaar afgelopen met parkeren op die plek. De portiers wisten te vermeldden dat het bekeuren niet op initiatief van het amc was, maar vonden het verder wel grappig en gingen druk uit rekenen hoeveel flessen wijn je wel niet kon kopen voor die boete.

pas dus op met parkeren.
 
is dat geen eigen terrein?
is openbare weg, omdat iedereen door middel van een kaartje te kopen binnen kan. ( ff simpel uitgelegd ) En daarom gelden de regeltjes daar ook .
Wil je dat niet dan moet je de toegang beprerken door middel van abonementen etc
 
Laatst bewerkt:
Die plek daarboven is zonder kaartje te trekken bereikbaar. een soort kiss n ride idee voor taxi`s en patienten.

Vervelende is nu dat je als motorrijder nergens meer terecht kan. mogen motoren op betaalde parkeerplekken staan??
 
Die plek daarboven is zonder kaartje te trekken bereikbaar. een soort kiss n ride idee voor taxi`s en patienten.

Vervelende is nu dat je als motorrijder nergens meer terecht kan. mogen motoren op betaalde parkeerplekken staan??
dat is weer per gemeente verschillend , soms word het gedoogd
 
Dan moet je met het openbaar vervoer komen zodat je weer een reistijd hebt van 1,5 uur.
 
Daar had wel eerst een waarschuwing mogen komen ja. Beetje onredelijk om na jaren gedoog beleid te gaan bekeuren.

Gelukkig staat die van mij op een plek waar ze het nog steeds gedogen *O*

(althans zo ver ik weet. Ze waren net in ieder geval nog boetevrij.)
 
recessie? ze hebben gloednieuwe borden geplaats met verboden te parkeren voor motoren. op die plek. Nou heb ik die vanochtend niet zien hangen maar toen ik me omdraaide om mn boete beter te lezen wel.

het is dat ik niet zeker weet of die borden er vanochtend nou wel of niet hingen ( vroege ochtend eh :) ) anders zou ik bijna beweren dat die dingen geplaatst zijn en daarna de boetes uitgedeeld zijn

zal toch niet?
 
kun je niet in bezwaar gaan :?

Beste OvJ ik had een geldigparkeerkaartje onder het klipje van mijn tankdop gedaan :Y :Y

die moet er dan afgewaaid zijn
 
Dan hebben ze het hier bij het VUmc toch beter geregeld *O*
Eigen parkeergarage met heel veel motorparkeerplekken. *D


(Waarom nu een apart topic voor AMC-motorrijders?)
 
Dan hebben ze het hier bij het VUmc toch beter geregeld *O*
Eigen parkeergarage met heel veel motorparkeerplekken. *D


(Waarom nu een apart topic voor AMC-motorrijders?)


Een apart topic om diegene die vandaag er niet waren even te waarschuwen... en mensen die parkeren bij het radboud oid hebben weinig aan de informatie nietwaar :)
 
Hier bij het UMCN/radboud hebben we idd goeie plekken voor de motor, 1 in de onderste verdieping van de parkeer toren, en 1 bijna voor de deur van mn werkplek, is best netjes geregeld, en nog vrij veilig volgens mij ook, zie er veel motoren zonder mega kettingen staan.
als het beter weer is ga ik ook wel met mn motortje maar met die regen dus echt niet he :P
 
mijn eerste post meteen een wat ongelukkige.

vandaag heeft iedereen die geparkeerd stond bij de ingang een rood briefje met bijhorend procesverbaal a 60 euro aan zijn motor hangen.

dit ivm met fout parkeren/ parkeren buiten de vakken.


na jarenlang gedogen is het nu dus blijkbaar afgelopen met parkeren op die plek. De portiers wisten te vermeldden dat het bekeuren niet op initiatief van het amc was, maar vonden het verder wel grappig en gingen druk uit rekenen hoeveel flessen wijn je wel niet kon kopen voor die boete.

pas dus op met parkeren.


Jij bedoeld bij de hoofdingang, waar de motoren staan bij de betonnen muur?
Boven bedoel ik dus.
 
mijn eerste post meteen een wat ongelukkige.

vandaag heeft iedereen die geparkeerd stond bij de ingang een rood briefje met bijhorend procesverbaal a 60 euro aan zijn motor hangen.

dit ivm met fout parkeren/ parkeren buiten de vakken.
Stelletje bruten!
Ik werk niet (meer) op het AMC, heb daar slechts een enkele keer mijn brommert geparkeerd. Ik weet ook geen alternatief. Wellicht ergens aan de achterkant, maar dan moet je wel permissie kunnen krijgen om met je badge een achteringang te kunnen nemen. Maar dat zou niks niet vriendelijk zijn voor de patienten (zoals ik) die 1x per jaar oid daar moeten zijn.
 
Jij bedoeld bij de hoofdingang, waar de motoren staan bij de betonnen muur?
Boven bedoel ik dus.
Boven is het toch al jaren verboden te parkeren :? Onderste verdieping tegenover SEH en ook nog stukkie verder zijn de officiele motorparkeerplaatsen :Y en tegenover L01. Alleen staat het altijd vol met scootertjes B|
 
daar inderdaad.....


Eigenlijk hoeft het geen probleem te geven om je motor
daar neer te zetten, als iedereen zijn motor maar zodanig
neer zet dat een ander er geen last van heeft. Maar soms
staan ze echt aso geparkeerd, waardoor er overlast is voor
bezoekers en taxi's. Tot op heden zet ik de motor er nog
steeds neer zonder problemen, ik wacht wel op de 60 euries
 
Terug
Bovenaan Onderaan