Parkeerverbod

Rob RD

De Blèje Rèswèkâh........ Vaak Ben Je Te Bang
Donateur
25 aug 2002
63.266
112.232
Rèswèk
Wellicht heb ik wat gemist.
Ik ken echter geen andere borden dan deze twee die parkeren en stoppen verbieden

1566813691382.png


E3 tel ik voor de motor effe niet mee


Wat mij betreft betekenen de borden hieronder helemaal niks en mag je daar gewoon je motor neerzetten, ik wel iig

Bij het bord met de P denk ik zelfs nog dat het zou moeten betekenen "verboden niet te parkeren", omdat het een verbodsbord is met een streep door hetgene dat verboden is.
1566813793256.png
1566813819199.png
 
Klopt, de onderste 2 betekenen wettelijk gezien niks. Die zou je ook niet op de openbare weg tegen moeten komen. Waarschijnlijk ben je ze op privé terrein tegengekomen?
 
Shell, A12, gouda

Tuurlijk, die gele trottoirband zou wat kunnen betekenen, maar daar hóórt ook een bord bij toch?

Daarbij, als het al privé terrein is geldt de RVV niet, is het dat niet is de situatie uit zijn verband door een niet bestaand bord dat IMHO verboden niet te parkeren betekent, de doorgetrokken gele trotoirband zou weer een stopverbod zijn wat weer niet met het bord, bedoeld als parkeerverbod overeenkomt...
Ik denk dat een rechter me niet echt ongelijk gaat geven dat ik daar gewoon gestopt ben...



250820198033.jpg
 
Laatst bewerkt:
Vergeet het bord, let wel op de gele markering streep...
 
de Gele streep is wettig geldig. Het bord zal er wel staan omdat men de streep niet ziet, of weet wat het betekend.
 
Jongens lees effe mijn tweede post, post #3
 
En om helemaal volledig te zijn zouden ze na die deur (waar geel ophoud) opnieuw een bord moeten plaatsen?
 
Shell, A12, gouda

Tuurlijk, die gele trottoirband zou wat kunnen betekenen, maar daar hóórt ook een bord bij toch?

Daarbij, als het al privé terrein is geldt de RVV niet, is het dat niet is de situatie uit zijn verband door een niet bestaand bord dat IMHO verboden niet te parkeren betekent, de doorgetrokken gele trotoirband zou weer een stopverbod zijn wat weer niet met het bord, bedoeld als parkeerverbod overeenkomt...
Ik denk dat een rechter me niet echt ongelijk gaat geven dat ik daar gewoon gestopt ben...



Bekijk bijlage 1421759
Ben je daar nu met Rik db-killer ?? :? :+
 
Shell, A12, gouda

Tuurlijk, die gele trottoirband zou wat kunnen betekenen, maar daar hóórt ook een bord bij toch?

Daarbij, als het al privé terrein is geldt de RVV niet, is het dat niet is de situatie uit zijn verband door een niet bestaand bord dat IMHO verboden niet te parkeren betekent, de doorgetrokken gele trotoirband zou weer een stopverbod zijn wat weer niet met het bord, bedoeld als parkeerverbod overeenkomt...
Ik denk dat een rechter me niet echt ongelijk gaat geven dat ik daar gewoon gestopt ben...



Bekijk bijlage 1421759
Had je wel extra olie mee....
 
Hmm is gewoon privé terrein dus bekeuringen kan je niet krijgen hooguit een medewerker van het benzine station die
je kan vragen daar niet te parkeren.Bord is dan ook fantasie geweest van de benzinestation eigenaar.
Heb me er overigens nooit wat van aan getrokken en zowel mijn auto als motor daar gewoon geparkeerd,medewerkers hebben
het toch veel te druk met de kassa.
 
Het is openbaar terrein (voor een ieder toegankelijk) dus is de rvv geldig.

Er staat geen bord -Prive terrein- of -eigen weg- bij het oprijden van het tankstation.
 
Het is openbaar terrein (voor een ieder toegankelijk) dus is de rvv geldig.

Er staat geen bord -Prive terrein- of -eigen weg- bij het oprijden van het tankstation.
Dat heb je mis het terrein is eigendom of word gehuurd door de maatschappij die de eigenaar is van het station,
vandaar dat ze ook dat rare bord daar mogen plaatsen,op de openbare weg zal je dat bord niet tegenkomen
en de politie je daar echt geen bekeuring voor geven.
Je heb ook garagebedrijven met een benzinestation dat is gewoon privé terrein.
 
Laatst bewerkt:
Had je wel extra olie mee....
AB-SO-LUUT!
Half litertje in de rugzak, was nog niet eerder met de 750 weggeweest (heb 'm ook net een dag, zie OVI) maar er is geen lampie gaan branden en toch al 500 km weggereden. Vorige eigenaar roemde de motor vanwege een tamelijk gulle olieverwerking maar 't valt mee...
 
Terug
Bovenaan Onderaan