Parkeerverbod

AB-SO-LUUT!
Half litertje in de rugzak, was nog niet eerder met de 750 weggeweest (heb 'm ook net een dag, zie OVI) maar er is geen lampie gaan branden en toch al 500 km weggereden. Vorige eigenaar roemde de motor vanwege een tamelijk gulle olieverwerking maar 't valt mee...
Tegenwoordig vind men een liter op de 2000km al hoog,vroeger was je blij met zo,n verbruik en begon je pas
zorgen te maken als de motor een liter onder de 1000km gebruikte.Ooit een CB900 gehad die 1op800 gebruikte
het ding liep verder nog prima.Vroeger voor een British Leyland dealer gewerkt ,de fabrikant vond 1 op 500 nog acceptabel.:Y
 
AB-SO-LUUT!
Half litertje in de rugzak, was nog niet eerder met de 750 weggeweest (heb 'm ook net een dag, zie OVI) maar er is geen lampie gaan branden en toch al 500 km weggereden. Vorige eigenaar roemde de motor vanwege een tamelijk gulle olieverwerking maar 't valt mee...

Heerlijke motor, stuurt ook fijn.
De mijne is met pensioen, staat al 8 of 9 jaar in een hoekje.
 

Bijlagen

  • motorstek_94660_original.jpg
    motorstek_94660_original.jpg
    168,6 KB · Weergaven: 11
Dat heb je mis het terrein is eigendom of word gehuurd door de maatschappij die de eigenaar is van het station,
vandaar dat ze ook dat rare bord daar mogen plaatsen,op de openbare weg zal je dat bord niet tegenkomen
en de politie je daar echt geen bekeuring voor geven.
Je heb ook garagebedrijven met een benzinestation dat is gewoon privé terrein.
Ehh, denk toch echt dat jij het mis hebt.
Particulier eigendom kan openbaar zijn - Nieuws | JPR Advocaten
 
Heerlijke motor, stuurt ook fijn.
De mijne is met pensioen, staat al 8 of 9 jaar in een hoekje.
Moet toch gewoon mee gereden worden, alleen al om het genieten met zo'n motor.
Ook hier zitten wat oudere banden onder, die worden wel nieuw. Maar wat je er al mee kan doen op oud bakeliet belooft wat als er nieuw onder zit.
Wat me opviel is dat bij volgas het aanzuiggeluid de uitlaat overstemt, klopt dat?
 
Moet toch gewoon mee gereden worden, alleen al om het genieten met zo'n motor.
Ook hier zitten wat oudere banden onder, die worden wel nieuw. Maar wat je er al mee kan doen op oud bakeliet belooft wat als er nieuw onder zit.
Wat me opviel is dat bij volgas het aanzuiggeluid de uitlaat overstemt, klopt dat?
Dat viel mij ook op, vooral met de originele uitlaat, misschien ook de combinatie met de exup klep.
Die banden van mij zijn inmiddels ook antiek, achter bt016 beviel goed.
 

Ik vind het vreemd dat een terrein openbaar blijft als het 30 jaar openbaar is geweest, dus een verjaring. Als je zonder te vragen een garage in je tuin zet dan verjaard dit nooit, blijft illegaal.

Ik denk dat dit bord erbij staat ter verduidelijking, vooral voor buitenlanders heeft het een duidelijkere betekenis dan een streep denk ik. En ik vind het ook duidelijker dan het officiële verboden te parkeren bord.

Een autosloop in de buurt heeft een bord aan de gevel hangen: ‘hier geen auto’s parkeren want dan zetten we ze tot sluitingstijd op het dak.’
Ook geen officieel bord, werkt wel :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan