Parkeren Amsterdam

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oh, maar zo zet ik de motor ook wel eens op het terrein van een ziekenhuis neer. Aan de slagboom een kaartje nemen ;) en dan weer naast de slagboom via de fietsenuitgang weer eruit rijden.
 
Laatst bewerkt:
Oh.... is het nu gratis? :P
Mocht net nog een kaartje trekken in Sl'vaart.

@TS: Je kunt, zoals eerder gezegd, je motor bij de Febo neerzetten. Als je nou echt denkt owowowow ik vind het eng mag je hem hier voor de deur zetten en mag je een fiets lenen, 5 minuutjes peddelen ben je bij het Olympisch.
 
En ook BTW, Accijns, inkomstenbelasting, BPM en andere soorten belasting. Parkeerbelasting is een heffing die door ruimtegebrek in steden nou eenmaal erg makkelijk te doen is.

Door betaald parkeren is er nu bijna altijd plek om je auto neer te zetten.
Daar zeg je eigenlijk twee dingen die de mogelijkheid van het probleem bieden, niet de verklaring.

Die stad pretendeert groot te zijn en iets te bieden te hebben. Echter het faciliteren dat mensen er fatsoenlijk kunnen komen is er niet bij. Sterker nog, ze exploiteren hun eigen wanbeleid door kunstmatig schaarste te scheppen en die dan voor veel geld uit te baten.

Aanvullend probleem zijn de inwoners. Mensen die blijkbaar zo verziekt zijn door hun eigen stad dat ze ongegeneerd mensen op kosten durven te jagen door ze uit te nodigen (lees ervan uitgaan dat mensen bij hun komen) zonder op voorhand aan te bieden de parkeerkosten zelf voor hun gasten te betalen.

Ik kom al jaren zo min mogelijk in Amsterdam. Helaas, soms moet je en dan zoek ik een alternatief om niet leeg te hoeven lopen ten gunste van de lokale partijkas.
 
Aanvullend probleem zijn de inwoners. Mensen die blijkbaar zo verziekt zijn door hun eigen stad dat ze ongegeneerd mensen op kosten durven te jagen door ze uit te nodigen (lees ervan uitgaan dat mensen bij hun komen) zonder op voorhand aan te bieden de parkeerkosten zelf voor hun gasten te betalen.

De mensen die hier in de stad komen en voor het parkeren moeten betalen zijn hoogst zelden bezoek dat ik heb uitgenodigd. En mochten ze inderdaad bij mij op bezoek komen, ja dan zorg ik dat ze gratis kunnen parkeren.
 
Daar zeg je eigenlijk twee dingen die de mogelijkheid van het probleem bieden, niet de verklaring.

Die stad pretendeert groot te zijn en iets te bieden te hebben. Echter het faciliteren dat mensen er fatsoenlijk kunnen komen is er niet bij. Sterker nog, ze exploiteren hun eigen wanbeleid door kunstmatig schaarste te scheppen en die dan voor veel geld uit te baten.

Aanvullend probleem zijn de inwoners. Mensen die blijkbaar zo verziekt zijn door hun eigen stad dat ze ongegeneerd mensen op kosten durven te jagen door ze uit te nodigen (lees ervan uitgaan dat mensen bij hun komen) zonder op voorhand aan te bieden de parkeerkosten zelf voor hun gasten te betalen.

Ik kom al jaren zo min mogelijk in Amsterdam. Helaas, soms moet je en dan zoek ik een alternatief om niet leeg te hoeven lopen ten gunste van de lokale partijkas.
|( :Z
 
Daar zeg je eigenlijk twee dingen die de mogelijkheid van het probleem bieden, niet de verklaring.

Die stad pretendeert groot te zijn en iets te bieden te hebben. Echter het faciliteren dat mensen er fatsoenlijk kunnen komen is er niet bij. Sterker nog, ze exploiteren hun eigen wanbeleid door kunstmatig schaarste te scheppen en die dan voor veel geld uit te baten.

Aanvullend probleem zijn de inwoners. Mensen die blijkbaar zo verziekt zijn door hun eigen stad dat ze ongegeneerd mensen op kosten durven te jagen door ze uit te nodigen (lees ervan uitgaan dat mensen bij hun komen) zonder op voorhand aan te bieden de parkeerkosten zelf voor hun gasten te betalen.

Ik kom al jaren zo min mogelijk in Amsterdam. Helaas, soms moet je en dan zoek ik een alternatief om niet leeg te hoeven lopen ten gunste van de lokale partijkas.
Halve gare. Laat dat aanbod van hier parkeren en mijn fiets lenen maar zitten. :W
 
mensen denken mee, bieden oplossingen en dan nog zo verzuurd in je eigen topic reageren. Inderdaad helaas dat je in amsterdam moet zijn, van mij mag je wegblijven.[
 
mensen denken mee, bieden oplossingen en dan nog zo verzuurd in je eigen topic reageren. Inderdaad helaas dat je in amsterdam moet zijn, van mij mag je wegblijven.[

Ik draai het om: je mág een keer in Amsterdam zijn en dan moet dat beetje parkeergeld je een eer zijn om te mógen betalen..... ;)

Van die voor een duppie op de eerste rang buitenpoepers hebben we er al genoeg.......
 
Laatst bewerkt:
amsterdam op de motor, heerlijk
ik knal hem vaak midden in de stad neer, zet hem wel goed op slot. Want ook oude XT's zijn daar in trek.

je zet je motor goed op slot met een u-slot (niet door het voorwiel ;) ).

nooit problemen gehad
 
amsterdam op de motor, heerlijk
ik knal hem vaak midden in de stad neer, zet hem wel goed op slot. Want ook oude XT's zijn daar in trek.

je zet je motor goed op slot met een u-slot (niet door het voorwiel ;) ).

nooit problemen gehad
Ik vind het echt te gek om met de motor door de stad te rijden..
 
Je kunt ook prima met het openbaar vervoer naar de grote stad. Geen parkeerproblemen, geen angst voor diefstal of vandalisme, hoogop de kans om verkracht en/of beroofd te worden als je 's avonds op het verlaten perron staat te wachten.
 
Laatst bewerkt:
Bij de UvA werden ook wel eens motorfietsen neergezet, daar was ook een soort van bewaking.
Werkt sammie's anti-diefstal-device daar niet??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan