Parkeren bij Ahoy

Firstreverse

Die hard MF'er
2 dec 2002
282
0
Castricum
Binnenkort ga ik naar Ahoy voor een concert.
Weet iemand waar je daar knap kan parkeren?

Ik stel de volgende eisen: op loopafstand, veilig, gratis.

Hoe doen jullie dat met je pak en helm?
 
Binnenkort ga ik naar Ahoy voor een concert.
Weet iemand waar je daar knap kan parkeren?

Ik stel de volgende eisen: op loopafstand, veilig, gratis.

Hoe doen jullie dat met je pak en helm?

Je hebt voor de deur een parkeergarage van zuidplein, misschien kan je hem bij de portier zetten?
 
Straat achter het Ikazia ziekenhuis, bij al die schoolgebouwen. Loopafstand, gratis (vanaf een bepaald gedeelte) en veilig :? het is Rotterdam-Zuid he O-)
 
Rechts van de ingang, daar zet ik em altijd neer.
Je moet de afslag nemen richting de auto parkeerterrein, dan gelijk rechts het plein overscheuren met een aangepaste snelheid en dan lekker voor de deur.
Meestal loopt er wel iets van bewaking in de rondte, dus hij staat nog veilig ook (maar niet droog).

Rij wel rustig over het plein, anders kan je wel eens aangesproken worden en dat is dan niet door een mooie blonde dame kan ik je vertellen. ;)
 
Rechts van de ingang, daar zet ik em altijd neer.
Je moet de afslag nemen richting de auto parkeerterrein, dan gelijk rechts het plein overscheuren met een aangepaste snelheid en dan lekker voor de deur.
Meestal loopt er wel iets van bewaking in de rondte, dus hij staat nog veilig ook (maar niet droog).

Rij wel rustig over het plein, anders kan je wel eens aangesproken worden en dat is dan niet door een mooie blonde dame kan ik je vertellen. ;)
Gewoon voor de hoofdingang dus. Kijk daar heb ik wat aan.
Dat hij buiten staat maakt me niet uit, dat staat hij thuis ook (zolang er maar bewaking rond loopt).

Overigens: Ik ga naar Sting (die Joling kan me gestolen worden :r ).
 
Straat achter het Ikazia ziekenhuis, bij al die schoolgebouwen. Loopafstand, gratis (vanaf een bepaald gedeelte) en veilig :? het is Rotterdam-Zuid he O-)
Jij bedoelt denk ik een plekkie voor de oto?

Voor de moto gewoon voor de deur, onder de vlaggen :? Loopt genoeg volk gedurende een avond en er kan geen busje snel komen, die de moto even inlaad :(
Overigens: Ik ga naar Sting (die Joling kan me gestolen worden :r ).
:? Staat Gerard in niet het voorprogramma dan?
 
Gewoon voor de hoofdingang dus. Kijk daar heb ik wat aan.
Dat hij buiten staat maakt me niet uit, dat staat hij thuis ook (zolang er maar bewaking rond loopt).

Overigens: Ik ga naar Sting (die Joling kan me gestolen worden :r ).
Een paar weken geleden naar Rush :} :} :} geweest. Rechts voor de hoofdingang heb je op het plein een fietsstalling (voor het café). Daar voor stonden al een stuk of 15 motoren. Gewoon daar bij gezet.
 
Met de motor gewoon voor de deur en met de auto in de woonwijk achter de Shell naast Ahoy.
Snelweg af (afrit A15 zuidplen / Ahoy) 2e stoplicht rechts 1e links en dan aan het einde van de straat bij de speeltuin. Wonen 90% bejaarden die alleen maar naar buiten zitten te staren :X
Gratis parkeren met bejaardenbewaking :P
Bij de Shell oversteken en je staat voor Ahoy ;)
 
Straat achter het Ikazia ziekenhuis, bij al die schoolgebouwen. Loopafstand, gratis (vanaf een bepaald gedeelte) en veilig :? het is Rotterdam-Zuid he O-)

hier dus echt niet wil je je motor nog mee terug nemen zeer onveilig zet mijn auto er niet eens neer

niet gratis maar wel goed is de parkeer garage onder zuidplein op loop afstand deze wordt na 8 uur helemaal afgesloten niet schrikken en denken dat je moet blijven slaapen aan de kant van het ikazia ziekenhuis kan je met je parkeerkaart door een loopdeur naar binnen en na betaling gaat de roldeur open je kan 24 uur naar buiten. maar ja kan hem ook voor de ingang zetten van ahoy (heb ik geen ervaring mee)
veel plezier en suc6
 
Kijk ik zou kunnen zeggen zet hem bij mij neer en pak de metro...

Maar ik ga er ook heen !!!!!!!!!!

Waar zit je ergens ?????????

Zeker ook je kaartje vorig jaar gekocht ??
Nee hoor, afgelopen week nog een kaartje gekocht.
Ik zit op de Arena tribune :9 .
 
Gewoon bij de fietsen stalling neer zetten voor de deur bij de ahoi en goed op slot zetten.
Vaak kan je je pak inleveren bij de kleding loibe voor een paar euries kan je alles kwijt.
Moet je proberen je broek in je jas of helm te doen soms moet je per kledingstuk betalen als je zoon tut hebt vaak niet maar soms zijn ze daar zo geld gierig.
 
Gewoon bij de fietsen stalling neer zetten voor de deur bij de ahoi en goed op slot zetten.
Vaak kan je je pak inleveren bij de kleding loibe voor een paar euries kan je alles kwijt.
Moet je proberen je broek in je jas of helm te doen soms moet je per kledingstuk betalen als je zoon tut hebt vaak niet maar soms zijn ze daar zo geld gierig.
Ik heb 'm inderdaad bij de fietsenstalling neergezet.
Mijn jas en broek in de topkoffer gepropt en die samen met de helm ingeleverd bij de garderobe. Samen voor een euro!!!
 
Maar eh........

Hoe vond je Sting ???

Ik vond hem werelds..

Beter dan het voorprogramma iig

(Zaten trouwens ook op de arena tribune
Rij 19 aan de rechter kant)
 
Terug
Bovenaan Onderaan