Parkeren bij Ahoy

Maar eh........

Hoe vond je Sting ???

Ik vond hem werelds..

Beter dan het voorprogramma iig

(Zaten trouwens ook op de arena tribune
Rij 19 aan de rechter kant)
Op een enkel nummer na vond ik hem geweldig (alhoewel de zang soms slecht te verstaan was).

Ik ben niet op mijn stoel gebleven, sterker nog, ik stond redelijk vooraan de hele avond.
 
Hehe heb ik ook oma eens wakker geschud.

FF vraagje, parkeren bij ahoy, is dat overdag ook goed te doen? Ga morgen naar 't tennis kijken maar ben nog ff aan het twijfelen om ik met 2 of 4 wielen ga. Ik heb denk ik niet een al te jatgevoelige bike, maar je weet 't nooit natuurlijk.... t blijft rotterdam!!

(tis trouwens een virago xv 535 uit '88, denk niet dat die echt gewild zijn of wel :X )

(EDIT, He waar is Oma nou? Ik zag haar net en nu is ze weer weg, snelle granny!!)
 
Mwah als fietsers daar gratis kunnen parkeren moet de motor ook langs de slagbomen passen (lijkt me?). Staat hij tenminste dichtbij de ingang en onder het oog van de bewaking.

Net wat relaxter dan buiten het terrein zetten.
 
Hiiii oma!!! Ik weet het, het is lang geleden maar het is ook vrijdag dus mag het. Bovendien is het niet de grootste oma kick so be nice;)

Ook ik ga morgen met de motor naar k3 (jaja...) en ontmoet daar de rest met hyperactieve koters met grote ogen en stijf van de adrenaline die nog staan te stuiteren op hun happy meal. Gelukkig hoef ik het mac proces niet mee te maken want moet eerst werken. Afijn, wens me sterkte en als ik hierna niet meer op MF kom weet je dat ik door de kakafonie van gillende en schreeuwende kinderstembandjes mijn toevlucht heb gezocht in een hersteloord om weer helemaal zen te worden.

Ter zake...

Kan je nog steeds de motor gewoon voor de deur naast de fietsenstalling zetten of hebben ze dat ook alweer onderuit gehaald? Ten tweede, kan je daar bij de garderobe ook een rugtas achterlaten? Kom nooit daarzo namelijk. ..

Prettig weekend!
 
Ja, volgens mij kan dat gewoon. Laatste keer dat ik er was, in maart/april ergens, zag ik ook gewoon motoren voor de hoofdentree staan bij het fietsenrek.
 
Terug
Bovenaan Onderaan