Parkeren bij het PSV stadion


B|



;)
Maar dat play off systeem gaat echt nergens over.
Ben blij dat het afgeschaft word.

Maar ajax heeft ook al 1x de champions league voorrondes gestolen van AZ dus dat debacle van vandaag heft dat weer op.

Ado word 6des in de eerste divisie door een heel jaar slecht te spelen en promoveert nu dankzij een paar redelijke wedstrijden op het einde.

Het is en blijft competitie vervalsing in mijn ogen.


Ga je nog naar de alpen om voetbal te kijken trouwens?


Nope, gewoon in nederland achter de tv of in de kroeg.

Of ik moet mazzel hebben met die coca cola actie.
Maar die kans acht ik niet zo heel groot. :)



Maar goed.....nu op naar het EK *O*
Ik heb er zin an. :Y

Echt prachtige evenementen!!!
 
Ik heb nu al zin in de mailtjes van de twente fans morgen -O-


Maarrrrr Ik heb er zin an

dennis bergkamp DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP


mooi he :Y
 
Laatst bewerkt:
Over twee weken speelt Nederland een oefenwedstrijd tegen Denemarken in het PSV stadion. Mijn baas vindt heht gezellig om daar met het hele bedrijf heen te gaan, en dus gaan we ook. Wie weet waar je je motor daar fatsoenlijk kwijt kunt? Bij De Kuip is er een bewaakte stalling met kluisjes voor helm en handschoenen, hebben de Lampen ook zoiets?

Bij het stadion rechts naast de hoofdingang is een bewaakte fietsenstalling waar ook vaak bromfietsen e.d. staan. Daar kan je 'm (bewaakt) kwijt. Of als je de wijk ingaat (vanaf het stadion onder het viaduct door en dan 2x links) kan je 'm ook wel kwijt. Genoeg parkeermogelijkheid daar in een (zo te zien) nette buurt.
 
Werelds die Play offs. *O*



Als je van oneerlijk spel houd dan is het inderdaad een fantastisch iets. :Y

Na een heel seizoen op de 2de plaats staan en geen CL.
Met een voor NAC prachtig seizoen op de 3de plek eindigen.....intertoto.

Jaaaah Werelds... *O*


Maar goed...nu moet twente de CL ook maar winnen.
Met een nieuwe trainer en een leegloop van alle goede spelers.

Volgende jaar mag de nr1 van de eredivisie nog voorrondes spelen. *O*
 
SSSSSSTT.


ik vrees trouwens het ergste voor Ned. Ik gok op 2 puntjes dus uitschakeling 1e ronde.



Ik heb er wel een redelijk goed gevoel over. Met een beetje mazzel rollen we zo de groepsfase door en daarna kunnen we ook zomaar in de finale komen... en winnen.
Zolang Mathijsen maar niet opgesteld word dan heb ik ook wel (een klein beetje)vertrouwen in de verdediging. Al blijft de verdediging veruit het zwakste deel van oranje in mijn ogen.

Ik ben van te voren meestal wel heel positief ingesteld....meestal te positief. :P
 
B|



;)
Maar dat play off systeem gaat echt nergens over.
Ben blij dat het afgeschaft word.

Maar ajax heeft ook al 1x de champions league voorrondes gestolen van AZ dus dat debacle van vandaag heft dat weer op.

Ado word 6des in de eerste divisie door een heel jaar slecht te spelen en promoveert nu dankzij een paar redelijke wedstrijden op het einde.

Het is en blijft competitie vervalsing in mijn ogen.Nope, gewoon in nederland achter de tv of in de kroeg.

Of ik moet mazzel hebben met die coca cola actie.
Maar die kans acht ik niet zo heel groot. :)



Maar goed.....nu op naar het EK *O*
Ik heb er zin an. :Y

Echt prachtige evenementen!!!

Een doorgewinterde ajacied zie ik al :+

Het play-off systeem is inderdaad niet veel soeps. Maar of nu Twente dr staat of Ajax. Ze hebben beide te maken met leegloop van spelers. Ajax is de voorrondes ook niet doorgekomen dus laat FCT het maar eens proberen.

Twente heeft de laatste jaren heel erg goed geinvesteerd, nu ook weer met het stadion. Van de schulden van 5 jaar terug is ook niet veel meer over. Ik hoop dat Twente komend seizoen de stijgende lijn vasthoudt.

Rutten heeft het spelletje doorgeven aan assistent Ten Hag en nu nog een trainer vinden met internationale ervaring.

Eerst het EK maar een bekijken, helaas niet van dichtbij -O-
 
Een doorgewinterde ajacied zie ik al :+

Het play-off systeem is inderdaad niet veel soeps. Maar of nu Twente dr staat of Ajax. Ze hebben beide te maken met leegloop van spelers. Ajax is de voorrondes ook niet doorgekomen dus laat FCT het maar eens proberen.

Twente heeft de laatste jaren heel erg goed geinvesteerd, nu ook weer met het stadion. Van de schulden van 5 jaar terug is ook niet veel meer over. Ik hoop dat Twente komend seizoen de stijgende lijn vasthoudt.

Rutten heeft het spelletje doorgeven aan assistent Ten Hag en nu nog een trainer vinden met internationale ervaring.

Eerst het EK maar een bekijken, helaas niet van dichtbij -O-


Van mij mag FC Twente de CL winnen.

Ik heb ook vaak genoeg in het oude diekman stadion staan juichen voor twente.
Ik ben tenslotte een tukker.

Ik heb alleen een groter zwak voor ajax......ik kan er ook niets aan doen.
Een slechte opvoeding gehad. ;)

Maar die CL miljoenen zou inderdaad een mooie impuls zijn..... als twente de voorrondes tenminste doorkomt.

Als je alleen naar het voetbal kijkt dan hebben twente en herenveen dit seizoen het mooiste voetbal gespeeld. En ergens is het ook wel mooi dat het beloond word.....alleen dat dit ten koste gaat van ajax doet nu nog een beetje zeer. :X
 
Laatst bewerkt:
Uit mn hoofd was de 1e uitwedstrijd van PSV tegen Twente. Toen zag het er al goed en degelijk uit. mijn voorspelling toen was dat ze echt wel in de top 5 zouden eindigen en dat veel ploegen in dat stadion punten gingen laten liggen (als men zo bleef voetballen).
Net als NEC afgaande op de laatste seizoenshelft heeft ook twente gekregen wat ze verdiend hebben.
NAC is de enige verliezer volgens mij, maar volgend jaar is dat toch weer van onderuit opbouwen, dus had je toch niet veel aan in europa.
Nu maar hopen dat ze doorkomen met de intertoto voor wat puntjes.
 
OW WAT EEN GOAL....WAT EEN GOAL....wat een schitterend doelpunt zeg.


:}
 
Uit mn hoofd was de 1e uitwedstrijd van PSV tegen Twente. Toen zag het er al goed en degelijk uit. mijn voorspelling toen was dat ze echt wel in de top 5 zouden eindigen en dat veel ploegen in dat stadion punten gingen laten liggen (als men zo bleef voetballen).
Net als NEC afgaande op de laatste seizoenshelft heeft ook twente gekregen wat ze verdiend hebben.
NAC is de enige verliezer volgens mij, maar volgend jaar is dat toch weer van onderuit opbouwen, dus had je toch niet veel aan in europa.
Nu maar hopen dat ze doorkomen met de intertoto voor wat puntjes.


Waarom doet de nr.1 niet mee met de play offs?


Ik blijf het een oneerlijk systeem vinden.
Het gaat om het resultaat over een heel seizoen.
 
Hoe Oranje Europees kampioen werd in 88



..... toen de duiters die penalty kregen.....man man man wat was ik kwaad. _O-

en wat was ik blij toen mvb die 2de goal maakte...echt door het dolle heen _O-


Ik had zo'n hekel aan dat duitse voetbal en helemaal dat vallen.....nog steeds trouwens.
 
omdat de nr 1 kampioen is.


ja en?
waarom moet de nr.2 dan wel weer voor zijn 2de plek voetballen?

Maar goed maakt verder ook niet meer uit...gelukkig zijn de play offs (voor een groot deel) verleden tijd.
 
Jaja, jij vindt 12:30 zeker ook een lekker aanvangstijdstip?

Ook al is de uitkomst dit jaar goed: "Fuck the playoffs!"
Wel nee man, ik boycot di play offs ook. Maar vond het gisteren erg leuk dat ajax naast de voorronde CL greep. ;)
 
Als je van oneerlijk spel houd dan is het inderdaad een fantastisch iets. :Y

Na een heel seizoen op de 2de plaats staan en geen CL.
Met een voor NAC prachtig seizoen op de 3de plek eindigen.....intertoto.

Jaaaah Werelds... *O*


Maar goed...nu moet twente de CL ook maar winnen.
Met een nieuwe trainer en een leegloop van alle goede spelers.

Volgende jaar mag de nr1 van de eredivisie nog voorrondes spelen. *O*
Ook jou zat ik te dollen. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan