Parkeren bij het PSV stadion

ScubaRider

MF veteraan
29 jan 2004
2.813
448
Alphen aan den Rijn
Over twee weken speelt Nederland een oefenwedstrijd tegen Denemarken in het PSV stadion. Mijn baas vindt heht gezellig om daar met het hele bedrijf heen te gaan, en dus gaan we ook. Wie weet waar je je motor daar fatsoenlijk kwijt kunt? Bij De Kuip is er een bewaakte stalling met kluisjes voor helm en handschoenen, hebben de Lampen ook zoiets?
 
Zelf ga ik vaak naar Utrecht en dan zet ik mijn nieuwe motor gewoon vast aan de ingangstrap... er loopt daar zoveel politie rond het stadion, dat je wel heel dom moet zijn wil je em daar stelen... ;)

In de afgelopen jaren is er met mijn motoren nooit wat gebeurd. Zolang ze uit de directe loop staan en zichtbaar genoeg, gebeurd er vast niets... ;)
 
voor motor rijders is hier eigenlijk niets geregeld...
misschien kun je een plaatsje bemachtigen in de bewaakte parkeerplaats op de mathildelaan...

en anders is in het zicht zetten iid niet zo'n slecht idee... of mij even de sleuteltjes geven, als ik erop zit wordt hij toch niet gejat O-)
 
Laatst bewerkt:
anders in de heuvel gallerie, is wel betaald maar daar staan ze wel veilig ;)

maar ik zou wel op tijd komen aangezien de parkeerplaats bij het psv stadion open ligt, en ik gok dat er best wel wat mensen op af komen en eindhoven heeft niet bijster veel parkeer garages ;)
 
Laatst bewerkt:
Doe mij een kaartje en jij krijgt een parkeerplekje bij mijn kantoor .. op loopafstand van het stadion :-)
 
Over twee weken speelt Nederland een oefenwedstrijd tegen Denemarken in het PSV stadion. Mijn baas vindt heht gezellig om daar met het hele bedrijf heen te gaan, en dus gaan we ook. Wie weet waar je je motor daar fatsoenlijk kwijt kunt? Bij De Kuip is er een bewaakte stalling met kluisjes voor helm en handschoenen, hebben de Lampen ook zoiets?

Tussen het hoofdbureau politie en de Mediamarkt op de Mathildelaan is een grote parkeertoren. Van daaruit kan je het stadion zien liggen. Ik weet alleen niet zeker of ze daar kluisjes hebben, maar daar staat me niets van bij. Iets verderop is het station en daar hebben ze dacht ik wel kluisjes. Althans, in de tijd dat ik nog met de trein ging hadden ze overal op stations kluisjes.
 
Laatst bewerkt:
heb je nederland weleens zien voetballen op tv, zonde van je dag. Psv heeft overal boxen staan, zodat het lijkt dat de fans zingen. Dus niet je wordt net zo hard in de maling genomen als millie van nillie
 
Dagje NL-elftal is erg leuk hoor, je moet er ook niet voor het mooie voetbal naartoe gaan maar gewoon met een bus vol bekenden en dan eerst naar de kroeg.
 
anders in de heuvel gallerie, is wel betaald maar daar staan ze wel veilig ;)

maar ik zou wel op tijd komen aangezien de parkeerplaats bij het psv stadion open ligt, en ik gok dat er best wel wat mensen op af komen en eindhoven heeft niet bijster veel parkeer garages ;)
Plek zat in het oude philips wijkje aan de kant van de hoofdtribune.
@ TS. Je kan de motor toch gewoon tegen het stadion parkeren? Doen er wel meer.
Op de hoek bij het kleine suporterswinkeltje. Staat i voor niemand in de weg ook.
 
Laatst bewerkt:
heb je nederland weleens zien voetballen op tv, zonde van je dag. Psv heeft overal boxen staan, zodat het lijkt dat de fans zingen. Dus niet je wordt net zo hard in de maling genomen als millie van nillie
_O- :W
Niet dom gaan lullen he. Ik kom er zeker 1 keer in de maand als het niet meer is, dus ja. Ik weet waar ik het over heb.
 
Laatst bewerkt:
en anders is in het zicht zetten iid niet zo'n slecht idee... of mij even de sleuteltjes geven, als ik erop zit wordt hij toch niet gejat O-)
Goed plan! Alleen die 25 Kw he....daar gaat die FJR wel overheen ... ach ja, niet geschoten is altijd mis

anders in de heuvel gallerie, is wel betaald maar daar staan ze wel veilig ;)
Betaald parkeren met de motor :? Dat hoeft toch niet als je niet in de file staat?

Doe mij een kaartje en jij krijgt een parkeerplekje bij mijn kantoor .. op loopafstand van het stadion :-)
De gulheid van de MFer kent geen grenzen :+ Maar goed, bij deze: Groeten uit Alphen aan den Rijn :W Alweer, niet geschoten...

Tussen het hoofdbureau politie en de Mediamarkt op de Mathildelaan is een grote parkeertoren. Van daaruit kan je het stadion zien liggen. Ik weet alleen niet zeker of ze daar kluisjes hebben, maar daar staat me niets van bij. Iets verderop is het station en daar hebben ze dacht ik wel kluisjes. Althans, in de tijd dat ik nog met de trein ging hadden ze overal op stations kluisjes.
Kluisjes heb ik niet echt nodig, er zitten er drie aan mijn fiets vast. Maar toch bedankt voor het meedenken.

heb je nederland weleens zien voetballen op tv, zonde van je dag. Psv heeft overal boxen staan, zodat het lijkt dat de fans zingen. Dus niet je wordt net zo hard in de maling genomen als millie van nillie
Die oranje clowns zingen toch wel hoor - nou ja, als ze voorstaan dan toch. Ik ga voor het sociale met mijn nieuwe collega's, niet voor dat potje

bellen:

Frederiklaan 10
5616 NH Eindhoven kaart|route

Tel 040 2505505
Bellen? Ik heb na drie dagen eindelijk weer internet, zal ik het gebruiken ook!

als je nou parkeren bij de Kuip had gezegd...had ik je geholpen

:+
Maar daar hebT ik geen hulp bij nodig, rij ik blind naar toe *D
"niets is sterker dan dat ene woord"

Plek zat in het oude philips wijkje aan de kant van de hoofdtribune.
@ TS. Je kan de motor toch gewoon tegen het stadion parkeren? Doen er wel meer.
Op de hoek bij het kleine suporterswinkeltje. Staat i voor niemand in de weg ook.
Als jij het zegt zal dat best, maar ik ben er nog nooit geweest. Maar ik had wel reaktie van je verwacht, gezien je vorige avatar.


*O* Ik heb off-line inmiddels een offer I can't refuse gekregen, dank daarvoor! :}
 
Laatst bewerkt:
Zelf ga ik vaak naar Utrecht en dan zet ik mijn nieuwe motor gewoon vast aan de ingangstrap... er loopt daar zoveel politie rond het stadion, dat je wel heel dom moet zijn wil je em daar stelen... ;)

In de afgelopen jaren is er met mijn motoren nooit wat gebeurd. Zolang ze uit de directe loop staan en zichtbaar genoeg, gebeurd er vast niets... ;)


Kijk een Utrecht fan daar hebben we tenminste wat aan... :}

Ik zit er elke thuis wedstrijd... *O*
 
Laatst bewerkt:
Over twee weken speelt Nederland een oefenwedstrijd tegen Denemarken in het PSV stadion. Mijn baas vindt heht gezellig om daar met het hele bedrijf heen te gaan, en dus gaan we ook. Wie weet waar je je motor daar fatsoenlijk kwijt kunt? Bij De Kuip is er een bewaakte stalling met kluisjes voor helm en handschoenen, hebben de Lampen ook zoiets?

Uh, als al je collega's gaan, kun je dan niet met 1 van hun meerijden ?

Beste optie voor de motor is inderdaad parkeergarage Mathildelaan naast het politiebureau & Mediamarkt. En het feit dat ze daar veel motoren jatten is gel*l. Meteen na de slagboom links neerzetten met een dik slot, knappe jongen die daar dat slot gaat forceren onder het oog van de bewaking.

Andere optie is je motor bij b.v. station Best neerzetten en een stukje treinen. Je kunt 'm daar naast de ingang duidelijk in beeld neerzetten en daar is het in ieder geval niet zo druk als tijdens een wedstrijd van oranje in Eindhoven ;)

Succes !
 
Laatst bewerkt:
:? Uh, ja, maar wie wil er nu in een auto zitten als je ook op de motor kan :] ?

Het is het één of het ander: of opgesloiten zitten in een blik en je niet druk hoeven te maken over parkeren of motorrijden en je zorgen maken over parkeerplaats voor de motor :+

Maareh, met de motor, gewoon meteen vooraan de parkeergarage links zit je naast het hok van de bewaking dus dat lijkt me de meest veilige plaats om 'm neer te ploffen ;)
 
Naar het PSV stadion om voetbal te kijken _O-

Een contradictie in terminis

:+
 
In de Heuvel gallerie worden vaker motoren gejat en het is peperduur om daar te parkeren ;) .

hoe kom je daar nou bij? ik geloof toch echt dat de heuvelgallerie veel beter is beveiligd met camera`s en personeel als de parkeer garage aan de mathildelaan hoor ;) en ja daar betaal je voor..
Je moet hem gewoon op slot zetten en niet alleen op stuurslot ,extra is altijd veiliger..

maar idd je kan je fiets daar ook gewoon bij de fanshop neerzetten alleen het nadeel daarvan is als er jalourse mensen langs komen die kwaad willen...
 
maar idd je kan je fiets daar ook gewoon bij de fanshop neerzetten alleen het nadeel daarvan is als er jalourse mensen langs komen die kwaad willen...
De TS kan hem ook bij de aftrap zetten. Staat i lekker droog onder de tentjes O-)
 
Naar het PSV stadion om voetbal te kijken _O-

Een contradictie in terminis

:+


Nou....In de Arena hoef je volgend seizoen ook niet te wezen voor een partijtje champions league voetbal.


kut play offs
 
Terug
Bovenaan Onderaan