parkeren in je voortuin mag toch?

Ik heb nog niet alles gelezen, maar wat moet je heh?

Als je hem op de parkeerplaats zou willen neerzetten krijg je gezeik omdat daar een auto zou kunnen staan en er zijn al zo weinig parkeerplaatsen.

Dus zet je hem voor je huis, wat niet mag maar ook weer wel ivm die parkeerplaats

Wil je hem in de voortuin/schuur zetten kan je moeilijk een kraan neerzetten om dat ding te takelen zodat je niet over het troitoir hoeft.

MAW, het is nooit goed.

Ik woon ook in een hofje en me fiets woont daar ook. Heeft een privé paal gekregen van mij zodat ie vast kan en heb nog nooit gedram erover gehad van de buren.
Ook niet over de fietsen van mede-fietsers die hier ook regelmatig staan.

Overlast wat herrie betreft dam ik in door met name savonds laat, me fiets al vóór inrijden hofje in de neutraal te zetten en sleutel om te doen.

Daarbij toch ook positief voor de verzekeringspremie van die buurman van jou.
Minder kans op jatten als dat ie op een donkere parkeerplaats zou staan tussen auto's.
 
Ja, parkeren in je voortuin mag. Het enige waar ze heel misschien moeilijk over kunnen doen is dat je (om in je voortuin tekomen) een klein stukje over de stoep moet. 999 van de 1000 keer wordt dit echter gedoogd. Zo lang jij je een beetje gedraagt, heeft die vent niks te zeiken.
 
Ja, parkeren in je voortuin mag. Het enige waar ze heel misschien moeilijk over kunnen doen is dat je (om in je voortuin tekomen) een klein stukje over de stoep moet. 999 van de 1000 keer wordt dit echter gedoogd. Zo lang jij je een beetje gedraagt, heeft die vent niks te zeiken.

Tis goed met iedereen.

Ooit iemand ze trapfiets op zien pakken omdat ie niet over de stoep mag.

En dan gaat hier niet om het punt dat je met fiets aan de hand loopt of met 50 eroverheen knalt ;)
 
Topic van een jaar oud :?


Denk dat de topicstarter er zelf al uit is.
Maar goed, is en blijft een discussiepint voor meerderen.
 
Heb nog nooit problemen gehad met parkeren of herrie. En ik zet hem echt overal neer, maar nooit echt in de weg natuurlijk. En herrie maakt de Mille ook wel een beetje.

Goed buurvrouw komt mij vertellen dat hij herrie maakt, dus ik reageer met: "JAH, mooi hè?". Niks meer van gehoord. :)
 
Ja, parkeren in je voortuin mag. Het enige waar ze heel misschien moeilijk over kunnen doen is dat je (om in je voortuin tekomen) een klein stukje over de stoep moet. 999 van de 1000 keer wordt dit echter gedoogd. Zo lang jij je een beetje gedraagt, heeft die vent niks te zeiken.

Als je met de fiets aan de hand loopt ben je een voetganger, ik bedoel hier wel een fiets met trappers he :P
Of dit zo ook geld voor een motor weet ik eigenlijk niet :?
 
Als je met de fiets aan de hand loopt ben je een voetganger, ik bedoel hier wel een fiets met trappers he :P
Of dit zo ook geld voor een motor weet ik eigenlijk niet :?

Loop eigenlijk nooit naast de motor. Ga er altijd op zitten. Voel ik me een stukje zekerder bij....
 
Als je met de fiets aan de hand loopt ben je een voetganger, ik bedoel hier wel een fiets met trappers he :P
Of dit zo ook geld voor een motor weet ik eigenlijk niet :?

Als ik theorie nog beetje GOED in koppie heb zitten, maar dan ben je toch bestuurder :?
Net als dat je met een paard naast je loopt.

Je bestuurt je fiets.
Je bestuurt het paard.
 
Als ik theorie nog beetje GOED in koppie heb zitten, maar dan ben je toch bestuurder :?
Net als dat je met een paard naast je loopt.

Je bestuurt je fiets.
Je bestuurt het paard.

Als je fiets uitstaat ben je voetganger geworden. Voor een paard geldt dat niet omdat ie een eigen willetje kan hebben.
Ik heb 3 maanden geleden me theorie gedaan.... Maar ik weet het nu al niet zeker meer |( |( :)
 
Als je fiets uitstaat ben je voetganger geworden. Voor een paard geldt dat niet omdat ie een eigen willetje kan hebben.
Ik heb 3 maanden geleden me theorie gedaan.... Maar ik weet het nu al niet zeker meer |( |( :)

Ow haha, maar dan ken jij mijn fiets nog niet. S****t eigewijs ding is dat :(

Ging trouwens over een trapfiets. Sorry voor de verwarring ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan