Parkeren in Utrecht - Hoog Catharijne (2019)

rogierio

Rookie
20 sep 2012
9
0
Naarden
Ik werk sinds kort boven hoog-catharijne, en ben op zoek naar een goede plek om m'n motor te parkeren.
Iemand (goede) ervaringen of tips? Bij de ingang van P3 is een klein strookje voor scooters, maar daar is de kans op krassen groot vrees ik...
En op de stoep voor TivoliVredenburg heb ik mijn twijfels; de stoep is breed zat, maar er staan borden met voetgangersgebied....
 
We parkeerden 3 van de 4 auto's (auto's) op het zandpad en gingen met 1 verder... Naarmate de dagen korter werden kwamen we ook steeds later thuis, maar wat is er mis met 10 minuten lopen? Ik heb ook eens een fiets in Lombok geparkeerd om daar mijn auto te zetten en dan 10 minuten fietsen naar het Domplein. Als je een vaste baan in Utrecht hebt is het denk wel een goed idee om wat meer te investeren in het laatste stukkie reizen.
 
Misschien ook ergens bij de Mariaplaats? Ik zie ook weleens motoren staan bij P3, maar dat ziet er idd wat krap uit allemaal.
 
In die buurt toch plek zat om je motor te plaatsen? Uit je bericht maak ik op dat 'ie van jou niet binnen hoeft te staan.
Ik heb een paar jaar geleden op de stoep in de Knipstraat gestaan toen ik een afspraak had in Tribes. Stond 'ie prima.
Paar weken een opdracht gehad in de St. Jacobsstraat, stond 'ie ook prima op de stoep. :t
 
St Jacobsstraat zet ik hem meestal neer als het nat is, vaak kan je daar net iets overdekt parkeren. Anders voor de hoofdingang van het politiebureau.
Wel even kijken of rolstoelers en voetgangers er makkelijk langs kunnen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan