Parkeren op het Plein in Den Haag

Xtine

MF veteraan
19 apr 2012
9.284
84
Amsterdam
ik parkeer wel 's 's avonds mijn motor op het Plein in Den Haag, maar ik denk dat 'ie beter/veiliger staat in de parkeergarage eronder. Weet iemand of dat geld kost met de motor? Kun je langs de slagboom zonder kaartje?
 
Is een Q-Park garage toch? Heeft geen aparte motorparkeerplaatsen, City parking (Laan 5/7) wel. Ik reed vroeger altijd keurig langs de boom af en zette de motor pal voor de loge, het kantoortje van de parking host. Hield die er meteen een oogje op. Zou ik zo weer doen maar omdat ik bij Q-Park werkzaam ben mag ik dat nu niet meer (zeggen) en heb ik keurig een abonnement.....
 
City Parking is niet handig, ik moet eerst ergens zijn vlakbij Plein, en daarna drinkt men een biertje op het Plein, dan is het handig als mijn motor daar staat. Anders parkeer ik 'm voor het kantoor, en rij ik daarna naar het Plein en zet ik 'm bij het terras.

Het is een politieke vergadering, dus ik zal gelijk voorstellen dat het motorrijden en dus het goed, veilig en goedkoop parkeren van motoren bevorderd moet worden.
 
ik parkeer wel 's 's avonds mijn motor op het Plein in Den Haag, maar ik denk dat 'ie beter/veiliger staat in de parkeergarage eronder. Weet iemand of dat geld kost met de motor? Kun je langs de slagboom zonder kaartje?

een hele nacht, of gewoon 's avonds?
 
Dank je. Ik heb 'm wel 's op de hoek geparkeerd voor het kamergebouw, maar dan een eindje verder, daar stonden wat brommers fietsen en motoren. Mijn vraag was eigenlijk kan het gratis in de garage en dat kan dus niet. Ik neem 'm wel mee naar waar de vergadering is dan dan later naar het Plein, of niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan